Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundservicemedarbetare till Folktandvården Skåne AB i Lund. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Lund inom den kategorin.
Om bolaget
JOBBA FÖR LEENDEN Vi på Folktandvården Skåne älskar att sprida leenden. Vi arbetar för att alla skåningar ska vara stolta över sina tänder. Med 1 400 medarbetare vid 68 kliniker i Skåne är vi en stor kraft. Som också har kraft att satsa på dig. Vi erbjuder dig stora utvecklingsmöjligheter, trygghet, variation i vardagen och stora leenden.
Arbetsuppgifter
I samband med utvecklingen av Folktandvården Skåne ABs kundserviceverksamhet, söker bolaget kundservicemedarbetare. Som kundservicemedarbetare kommer du tillsammans med dina kollegor, utveckla och förbättra organisationens serviceverksamhet. Mål är att skapa Sveriges bästa kundservice!
Som kundservicemedarbetare är du företagets ansikte utåt. Du kommer att informera samt ge råd till kunder via telefon, mejl, chatt och sociala medier. Tjänsten innefattar framförallt hantering av akutärenden vilket förutsätter att du har en utpräglad servicekänsla, en förmåga att prioritera samt är en duktig relationsbyggare. I samband med hantering av kundärenden tillkommer även administration; så som att registrera tidsbokningar, hantera statistik och fakturor samt ta emot reklamationer. Tjänsten innefattar även viss merförsäljning med fokus på friskvårdsavtalen.
Din bakgrund
Du har erfarenhet av kundservice sedan tidigare och gärna från en roll som kundtjänstmedarbetare. Det är mycket meriterande med tandvårdsbakgrund. Du har god datorvana med erfarenhet av MS Office och professionell hantering av sociala medier. Tjänsten ställer även krav på mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt en avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande. Det är meriterande om du, förutom erfarenhet som kundtjänstmedarbetare, även kan arabiska.
Personliga egenskaper
Du beskriver sig själv som kundorienterad, engagerad och strukturerad! Du trivs med att arbeta i team och är van vid att bemöta kunder med olika bakgrund. Du är mån om att ha ett professionellt förhållningssätt och brinner för att ge god service och att göra skillnad! Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet!
Anställningsform
Anställningen inleds med sex månaders visstidsanställning med möjlighet till tillsvidareanställning. Du kommer att vara anställd av Lernia Bemanning AB.
Omfattning/tjänstgöringsort
Dagtid/heltid/Lund
Tillträdesdag
Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Information
Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har löpt ut och vi ser därför att du ansöker så fort som möjligt. Du söker tjänsten på www.lernia.se. Inga ansökningar tas emot via e-mail. Välkommen med din ansökan!
Vid frågor kontakta rekryteringskonsult Susanne Moe på 0722 54 11 54
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.