Lund: Kundserviceteamet Parkster växer

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundserviceteamet Parkster växer i Lund. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Lund inom den kategorin.

Publicerad: 2024-03-27 // Varaktighet: Heltid

Vill du arbeta i en rolig och inkluderande miljö med service för bl.a.vår uppdragsgivare Parkster via inkommande samtal, mail och chatt? - Då kommer du vilja följa med oss på resan!
Vi skapar relationer mellan människor och företag och vi gör det väldigt bra. I över 30 år har vi arbetat med det vi är bäst på och vi är idag en stark arbetsgivare som arbetar med många stora och välkända varumärken.
Om tjänstenSom kundserviceagent hos oss arbetar du i stora ljusa lokaler i Lund med goda kommunikationsmöjligheter för dig som åker kollektivt. Färdas du med bil har vi en stor kostnadsfri parkering i anslutning till byggnaden.
Du kommer att arbeta i team där ni tillsammans är ansiktet utåt för varumärket/varumärken, genom att vara första kontakt mot kunderna via samtal, mailhantering och chat. Teamkänsla, arbetsglädje, god service och utveckling är det som genomsyrar en arbetsdag hos oss. Detta uppnår vi tillsammans genom våra drivna medarbetare, en stark gemensam värdegrund och en öppen dialog.
Vi anställer på deltid och heltid (20-40 timmar per vecka).
Våra öppettider är 07-22 på vardagar och 07-18 på helg och storhelg. Härerbjuds ett flexibelt schema utifrån behovet på de uppdrag vi bemannar ochser gärna att du är flexibel genom att även kunna jobba kväll och helg.
Vi arbetar med rörlig lön då vi vill att det arbete du lägger ner också ska synas i lönekuvertet. Med det sagt är det viktigt för oss att våra medarbetare ska känna sig trygga, så du har även en garanterad månadslön.
Anställningsform och omfattning.Provanställning följt av tillsvidareanställning.
Om ParksterParksters vision är en smidig, automatbefriad parkering i hela landet – ja, egentligen hela Europa. Det ska vara lätt att göra rätt. Våra parkeringstjänster finns som app, sms och talsvar. Både för privata användare, företag och parkeringsbolag. Idag finns Parkster i Sverige, Tyskland och Österrike.
Vem söker vi?
För tjänsten krävs att du
* har goda svenska språkkunskaper i tal och skrift
* har gymnasieutbildning, eller annan likvärdig erfarenhet
* har tidigare arbetslivserfarenhet och referenser

Vidare ser vi att du tycker om människor, är bra på att samarbeta och hjälper till att driva vår inkluderande arbetsplats framåt. Vi jobbar som bäst när vi gör det tillsammans där alla idéer är värdefulla samtidigt som du är mottaglig för feedback och alltid ser på utmaningar utifrån ett lösningsperspektiv. Du förstår också vikten av god kommunikation oavsett kontakt med kunder eller kollegor. Att du har erfarenhet av liknande arbete är ett plus, men framförallt lägger vi stor vikt vid vem du är som person och din förmåga att utvecklas med oss.
TillträdeBehandling av sökanden sker löpande. Tillträde efter överenskommelse.
Om OnlineOnline är byggt av människor med entreprenörskap och personligt driv. Sedan 1993 har vi hjälpt företag att skapa och bibehålla värdefulla kundrelationer. Vi insåg tidigt att hållbara kundrelationer skapas genom att ta ansvar för de förväntningar som kunden har och vi hjälper våra uppdragsgivare att uppnå dem. Vi har kontor i Lund, Umeå och London.Vi tycker det är spännande att vår nästa medarbetare finns där ute och snart som en ny del av vår verksamhet. Skicka din ansökan och CV här idag, Hoppas vi ses!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Lund som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Lund som Kundtjänstmedarbetare.

Kundservicespecialist till SMP Svensk Maskinprovning i Lund

Läs mer Apr 26
Det här är ett uppdrag för dig som är en strukturerad servicestjärna och vill arbeta inom en bred kundserviceroll. I rollen som kundservicespecialist till SMP i Lund kommer du att ge stöd till kunder och kollegor inom SMP, hantera fakturor, stötta upp med marknadsutskick samt arbete i SMPs affärssystem. Har du god erfarenhet av service och önskar att ta en spännande riktning i arbetslivet? Då kan detta vara uppdraget för dig!

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu för kunds räkning dig som vill arbeta i en roll där du blir en nyckelspelare samt SMP:s ansikte utåt i relationen med kunderna. Du kommer att ingå i ett självgående team bestående av fyra personer.

Placering för detta uppdrag är i Lund. Detta är ett uppdrag på initialt sex månader med chans till överrekrytering.

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och din potential i rollen, därför kommer första steget i den här processen personlighets- och logiktester som vi skickar ut till dig.

Du erbjuds
- En dedikerad konsultchef och karriärspartner
- Chansen att kliva in en långsiktig roll på ett spännande bolag

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Löpande kontakt med kunder samt besiktningsingenjörer och övriga kollegor i SMP och Bilprovningen avseende support och administrativa frågor
* Orderhantering
* Hantering och granskning av dokument både internt och externt
* Löpande fakturahantering
* Månatliga marknadsutskick (digitalt & postalt) till SMP:s kunder


VI SÖKER DIG SOM
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då du kommer kommunicera med kunder och kollegor på båda språk dagligen
- Avslutad gymnasieexamen
- Har en vana av att arbeta i affärssystem och CRM-system
- Har tidigare erfarenhet av en liknande roll inom kundtjänst/ administration
- Då du kommer att arbeta med att dagligen upprätta och underhålla goda kundrelationer är det avgörande att du har ett genuint servicetänk och en vana av att hantera kunder via både telefon och mejl

Det är meriterande om du har
- Ett intresse för entreprenadmaskiner och besiktningsfrågor
- Har tidigare erfarenhet av fordonsbraschen
- Har en vana av att arbeta operativt för att driva och utveckla en verksamhet framåt

Vi ser att du är en person som har lätt för att ta dig an information via både manualer och i dialog med kunder. Du gillar förändring och trivs i en miljö där du förväntas ta egna initiativ för att lösa problem som uppstår.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Strukturerad
- Lagspelare
- Noggrann

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
SMP Svensk Maskinprovning AB erbjuder ackrediterade besiktnings-, certifierings- och provningstjänster, med huvudinriktning mot maskin- och miljösäkerhet. Vi är totalt cirka 90 medarbetare som arbetar inom vår rikstäckande fältorganisation för besiktning eller vid våra provlaboratorier/kontor i Lund, Uppsala och Umeå. SMP Svensk Maskinprovning AB är dotterbolag till AB Svensk Bilprovning som ägs av svenska staten.

Ansök nu

Kundinformatör till Support 1 på Kundcenter i Lund

Läs mer Apr 26
Gör skillnad. Varje dag.

Vi på Kundcenter finns till för att kunna ge våra kunder en enkel och tydlig väg in, så att kunden får möjlighet att vända sig till oss dygnet runt alla dagar om året, för att få hjälp med sina ärenden. Våra kunder är Region Skånes samtliga verksamheter såväl som våra medborgare i regionen. Detta gör att det är en enorm bredd av ärenden som vi tar emot och våra kundinformatörer har en god kunskap om vår stora organisation. Vårt mål är att säkerställa kvalitet, enhetlighet och effektivitet i kundmötet.

Kundcenter hanterar cirka 60 uppdrag av olika karaktär så som generella och återkommande frågor, specialistuppdrag och felanmälningar. Vi hanterar även beställningar, bokningar, reklamationer och andra administrativa uppdrag. Majoriteten av våra ärenden kommer via telefon och vi hanterar cirka 2 500 000 inkommande samtal per år. Vi tar även emot ärenden via funktionsbrevlådor och chatt.

Vi på Support 1 är cirka 30 kollegor som sitter i fräscha lokaler på Medicon Village i Lund. Vi sköter telefonisupport och ärendehantering dygnet runt, årets alla dagar, på uppdrag från en mängd av Region Skånes verksamheter. Bland annat tar vi emot fastighetsärenden, lokalvårdsbeställningar och samtal för Regionalt larm. Utöver detta guidar vi kollegor i Serviceportalen och vägleder medborgare i patientupplysningen. På jourtid bemannar vi även telefonisupporten och under nattetid även Region Skånes växel. Vårt arbete genomsyras av Region Skånes värderingar Välkomnande, Drivande, Omtanke och Respekt, både i mötet med kund och i samarbetet med varandra. Därför är det väldigt viktigt för oss att du som blivande kollega står bakom och kan identifiera dig med dessa värderingar.

ARBETSUPPGIFTER
Vi ser nu fram emot att välkomna tre nya kundinformatörer, två tidsbegränsade anställningar på sex månader och en tillsvidareanställning, till Support 1 på Kundcenter i Lund.

På vår enhet arbetar vi mot ett 20-tal olika uppdrag, vilket innebär en variation i ditt arbete och vilken typ av ärenden du får hantera under en arbetsdag. Ditt arbete innebär framför allt kundmöten via telefon men även ärendehantering via digitala kanaler och skriftlig ärendesupport för kollegor, patienter, medborgare, underleverantörer, myndigheter och politiker. En stor del av vårt dagliga arbete sker i olika system för de olika servicefunktionerna. Därför är det viktigt att du har lätt för att sätta dig in i dessa och trivs i en arbetsmiljö där du sitter med olika skärmar, i flertalet system som du skiftar och prioriterar mellan.

För att ge dig som kundinformatör en bra start och verktyg för att lyckas i ditt arbete, får du en introduktions- och vidareutbildning inom kundkommunikation, IT- och telefonisystem samt verksamhetskunskap.

Arbetstiderna är varierande och förläggs mellan 06:40 - 21:15. Tjänsten innebär även helgtjänstgöring cirka var tredje helg.

KVALIFIKATIONER
Vi välkomnar dig med godkänd gymnasial utbildning samt goda kunskaper i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Därtill har du tidigare erfarenhet från arbete inom kundservice, reception, callcenter, administration eller annat serviceyrke. Då vårt arbete till stor del sker digitalt, är det också av stor vikt att du har lätt för att sätta dig in i och arbeta i olika system. Det är meriterande om du har erfarenhet av kundtjänstarbete i flera olika stödsystem. Har du tidigare arbetslivserfarenhet inom hälso- och sjukvården ser vi även det som fördelaktigt.

Att sätta kunden i centrum och att i alla lägen leverera en mycket god service är något som faller sig naturligt för dig. Du har även en god kommunikationsförmåga, drivs av att nå resultat och att i samarbete med kollegor skapa hög kundnöjdhet. För att lyckas i rollen krävs att du tar stort eget ansvar, är självgående samt kan prioritera och behålla lugnet när inflödet är högt. Därtill är du effektiv i ditt arbete, stimuleras av förändring och har en hög nivå av flexibilitet för att hantera de omväxlande kundfrågorna. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Som kundinformatör är du ansiktet utåt för vår förvaltning, Regionservice, och länken mellan våra kunder och serviceenheterna. Då flertalet av våra ärenden tas emot via telefon är det viktigt att du trivs med denna typ av kundkontakt. I vårt arbete möter vi både stressade och frustrerade kunder i olika utmanande situationer. Detta ställer krav på en kreativ lösningsförmåga, vilket vi ser som både spännande och utvecklande - vilket vi hoppas att du också gör!

I denna rekrytering tillämpas löpande urval. Välkommen med din ansökan redan idag!

ÖVRIGT
Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt.

Regionservice är Region Skånes serviceförvaltning med ansvar för måltider, lokalvård, inrednings- och textiltjänster samt administrativa tjänster inom ekonomi- och HR. Vi utför även patienttransporter inom sjukhusområdet samt transporterar av olika sorters gods i hela Skåne.
Att arbeta med servicelösningar för sjukvården i Region Skåne är ett stort och utmanande uppdrag. Vi är 2 200 engagerade, kompetenta och stolta kollegor vars verksamheter tillsammans omsätter cirka två miljarder kronor årligen. Vårt viktigaste uppdrag är att ge den skånska hälso- och sjukvården de bästa förutsättningarna för att patienterna ska få en god och säker vård.

På http://www.skane.se/rekryteringsstatus kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Kundservicespecialist till SMP Svensk Maskinprovning i Lund

Läs mer Apr 10
Det här är ett uppdrag för dig som är en strukturerad servicestjärna och vill arbeta inom en bred kundserviceroll. I rollen som kundservicespecialist till SMP i Lund kommer du att ge stöd till kunder och kollegor inom SMP, hantera fakturor, stötta upp med marknadsutskick samt arbete i SMPs affärssystem. Har du god erfarenhet av service och önskar att ta en spännande riktning i arbetslivet? Då kan detta vara uppdraget för dig!

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu för kunds räkning dig som vill arbeta i en roll där du blir en nyckelspelare samt SMP:s ansikte utåt i relationen med kunderna. Du kommer att ingå i ett självgående team bestående av fyra personer.

Placering för detta uppdrag är i Lund. Detta är ett uppdrag på initialt sex månader med chans till överrekrytering.

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och din potential i rollen, därför kommer första steget i den här processen personlighets- och logiktester som vi skickar ut till dig.

Du erbjuds
- En dedikerad konsultchef och karriärspartner
- Chansen att kliva in en långsiktig roll på ett spännande bolag

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Löpande kontakt med kunder samt besiktningsingenjörer och övriga kollegor i SMP och Bilprovningen avseende support och administrativa frågor
* Orderhantering
* Hantering och granskning av dokument både internt och externt
* Löpande fakturahantering
* Månatliga marknadsutskick (digitalt & postalt) till SMP:s kunder


VI SÖKER DIG SOM
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då du kommer kommunicera med kunder och kollegor på båda språk dagligen
- Avslutad gymnasieexamen
- Har en vana av att arbeta i affärssystem och CRM-system
- Har tidigare erfarenhet av en liknande roll inom kundtjänst/ administration
- Då du kommer att arbeta med att dagligen upprätta och underhålla goda kundrelationer är det avgörande att du har ett genuint servicetänk och en vana av att hantera kunder via både telefon och mejl

Det är meriterande om du har
- Ett intresse för entreprenadmaskiner och besiktningsfrågor
- Har tidigare erfarenhet av fordonsbraschen
- Har en vana av att arbeta operativt för att driva och utveckla en verksamhet framåt

Vi ser att du är en person som har lätt för att ta dig an information via både manualer och i dialog med kunder. Du gillar förändring och trivs i en miljö där du förväntas ta egna initiativ för att lösa problem som uppstår.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Strukturerad
- Lagspelare
- Noggrann

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
SMP Svensk Maskinprovning AB erbjuder ackrediterade besiktnings-, certifierings- och provningstjänster, med huvudinriktning mot maskin- och miljösäkerhet. Vi är totalt cirka 90 medarbetare som arbetar inom vår rikstäckande fältorganisation för besiktning eller vid våra provlaboratorier/kontor i Lund, Uppsala och Umeå. SMP Svensk Maskinprovning AB är dotterbolag till AB Svensk Bilprovning som ägs av svenska staten.

Ansök nu

Andra jobb i Lund från Online Fulfillment Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Lund från Online Fulfillment Sverige AB .

Arbeta som försäkringsförmedlare (lönespann 22 000-35 000)

Telefonförsäljare
Läs mer Jan 11
Vi utökar vår produktion inom försäkringsförmedling och söker därmed en agent som vill arbeta i en utvecklande och inkluderande miljö med försäljning och service med goda löneförutsättningar. Vi arbetar på det gemensamma kontoret och på distans.

Om tjänsten

Tjänsten innebär förmedling av försäkringar via telefon till våra uppdragsgivares befintliga och nya kunder. Vi värdesätter alltid hög kvalité i våra samtal och vårt mål är att våra agenter hela tiden ska utvecklas. Vi ser gärna att du har erfarenhet av försäljning sedan tidigare. Det är dock inget krav utan sätter stor vikt vid din personlighet, vilja och driv.

Hos oss hittar du en stor variation på ålder, kön och erfarenheter. Det är vi tillsammans som tar ansvar för vår gemensamma framgång och nu har du chansen att vara med oss på resan.

Som försäkringsförmedlare arbetar du kontorstider, måndag till fredag. På helgerna ägnar vi oss åt återhämtning och personliga intressen. Vi anställer på heltid men även något lägre sysselsättning.

Vårt lönesystem gör det möjligt för dig att påverka din lön genom ett provisionssystem, samtidigt som du har en garantilön enligt kollektivavtal med Unionen. Oavsett hur försäljningssiffrorna ser ut har du alltid en stabil grund att stå på och vid god försäljning ökar givetvis också lönen. (Lönespannet ligger idag på mellan 22 000 - 35 000kr)

Som introduktion får du en välbeprövad säljutbildning och tillsammans följer vi din utveckling på nära håll genom coachning och kontinuerlig feedback på arbetet du utför. Utöver det genomgår du även en detaljerad försäkringsutbildning som innebär att du blir godkänd försäkringsförmedlare registrerad hos finansinspektionen.

Vem söker vi?

Vi söker dig som är ansvarsfull och har en positiv inställning till försäljning. Vi vill att du är målinriktad och prestationsorienterad men även klarar av motgångar.

Du är inte rädd för att ta för dig samtidigt som du värnar om god sammanhållning och en trevlig arbetsplats. Du är positiv till mångfald, jämställdhet och värnar om allas lika värde.

Vi värdesätter om du har tidigare erfarenhet av försäljning och ledarskap. Likaså om du kan ta för dig i sociala sammanhang och i har en positiv syn på saker och ting.

Kvalifikationer

Det absolut viktigaste för oss är vem DU är som person och är positiv till försäljning och service. Även om du ännu inte har tidigare erfarenhet är du välkommen att söka tjänsten.

Ansökan utan CV kommer behandlas om en videopresentation bifogas med din ansökan. Om du inte vill/kan bifoga en videopresentation och vill att din ansökan ska behandlas behöver du bifoga ett CV.

Vi kommer hålla intervjuer löpande och anställning sker enligt överenskommelse.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Online
Online är byggt av människor med entreprenörskap och personligt driv. Sedan 1993 har vi hjälpt företag att skapa och bibehålla värdefulla kundrelationer. Vi insåg tidigt att hållbara kundrelationer skapas genom att ta ansvar för de förväntningar som kunden har och vi hjälper våra uppdragsgivare att uppnå detta.

Ansök nu

Vi har levererat försäljning på hög nivå i 30år, vill du vara med på for...

Telefonförsäljare
Läs mer Mar 12
Hos oss har du möjligheten att fortsätta din karriär som säljare, eller för den delen starta en ny karriärbana. Med 30 år i ryggen är vi ett tryggt, stabilt och roligt företag att utvecklas tillsammans med. Nu vill vi nå nya höjder tillsammans med fantastiska människor! Är du en av dem?

Hos oss blir du inte bara en del av vårt företag och team, du vässar samtidigt dina personliga skills inom bl.a. kommunikation och presentation, vilket du kommer att ha värde av livet ut.

Vi skapar och förvaltar värdefulla relationer mellan företag och människor och vår personal och arbetsmiljö är en stark bidragande faktor till vår framgång, vilket vi är väldigt stolta över.

Nu söker vi nya personer som vill arbeta i en utvecklande och inkluderande miljö med försäljning och service, på vårt kontor i Lund.

Om tjänsten

Tjänsten innebär försäljning till våra uppdragsgivares befintliga och nya kunder per telefon där vi alltid levererar hög kvalité i våra kontakterl. Du slipper resa runt på kundbesök och kan smidigt arbeta från vårt kontor (med goda pendlingsalternativ samt gratis parkering) och/eller hemifrån på distans.

Vårt mål är att våra agenter med tiden ska klara av svårare och mer komplexa uppdrag allt eftersom. Vi vet också att försäljning och service kan läras in om man får rätt hjälp, därför ger vi dig verktygen för att utvecklas inom dessa områden.
För dig som är mottaglig och vill lära finns det därför stora möjligheter.

Som anställd på Online arbetar du dagtid, måndag till fredag.
Vårt lönesystem gör det möjligt att som driven säljare påverka lönen via vårt provisionssystem, samtidigt som du har trygghet i en garantilön varje månad.

Vem söker vi?

Vi söker dig som är ansvarsfull och har en positiv inställning till försäljning.
Vi vill att du är målinriktad och prestationsorienterad men även klarar av motgångar.

Du är inte rädd för att ta för dig samtidigt som du värnar om en god sammanhållning och en trevlig arbetsplats. Du är positiv till mångfald, jämställdhet och värnar om allas lika värde.

Vi värdesätter om du har tidigare erfarenhet av försäljning och ledarskap. Likaså om du kan ta för dig i sociala sammanhang och har en positiv inställning.

För tjänsten krävs att du;



har gymnasiekompetens eller likvärdig erfarenhet





har tidigare arbetslivserfarenhet med goda referenser





har goda språkkunskaper i svenska



Intervjuer sker löpande med omgående start.

Som nämnt sker arbetet på kontorstid måndag till fredag, på helgerna ägnar vi oss åt återhämtning, familj och personliga intressen.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Affärsområdeschef för kundservice

Kundtjänstchef
Läs mer Dec 4
Om oss

Sedan vår start 1993 i Lund har Online Sverige (www.onlinesverige.se) skapat miljontals kunddialoger inom försäljning och kundservice på uppdrag av andra företag. Byggt på entreprenörskap och personligt driv, präglas vår kultur av ett engagerat medarbetarskap där vi ständigt söker nya vägar för att utvecklas och förbättras så att vi alltid levererar relevanta och värdefulla tjänster till våra uppdragsgivare. Vi värdesätter idéskapande på alla nivåer och tror på att arbeta bäst tillsammans. Till affärsområdet kundservice söker vi nu en affärsområdeschef.

Affärsområde Kundservice
Vår kundserviceorganisation verkar på samtliga av våra tre geografiska kontor; i Lund, Umeå och London, där ansvarig chef tar ett helhetsperspektiv och arbetar för ett enat affärsområde. Vi arbetar med flera kända varumärken och samtliga uppdrag har sin dedikerade teamansvariga och tillhörande kundserviceagenter. Som ansvarig stöttar du teamansvariga samtidigt som du har en övergripande förståelse för avdelningens mål och prioriteringar.

Rollen som affärsområdeschef för kundservice

I rollen som affärsområdeschef för Kundservice hos Online Sverige bidrar du direkt till att stärka och utveckla företagets kundrelationer och verksamhetsresultat. Den centrala rollen innebär att du kommer:

- Ansvara för att de nyckeltal (KPI:er) såsom servicenivåer och kundnöjdhet som företagets uppdragsgivare förväntar sig levereras.

Säkerställa att det finns hållbarhet och effektivitet i arbetsprocesser och rutiner.

Arbeta för ett proaktivt samarbete med andra avdelningar på företaget.

Delegera och följa upp arbetsuppgifter inom teamet.

Stödja och utveckla kundansvariga och coacher vilket innefattar arbetsledning, utvecklingssamtal och lönesättning. Teamet är ca. 10 medarbetare till antalet.

Kontinuerligt utveckla affärsområdet och affärsrelationer för att säkerställa relevans och efterfrågan på tjänster.

Din profil

Du har flerårig erfarenhet från ledande befattningar inom kundservice, försäljning eller liknande. Erfarenhet av outsourcingverksamhet är meriterande. Du har även starka ledarskapsfärdigheter med förmåga att motivera och inspirera. Vidare ser vi att du har erfarenhet av att arbeta med och förståelse för KPI:er och deras inverkan på verksamheten.

Som person inger du förtroende och är bra på att bygga relationer oavsett om du möter kunder eller medarbetare. Du är nyfiken i ditt ledarskap och är duktig på att kommunicera och räds ej för att ta beslut. Att vara inkluderande mot alla är en självklarhet och lagkänslan är viktig i ditt arbete.

Arbetstid / Varaktighet
Heltid, provanställning 6 månader följt av tillsvidareanställning.

Tillträde
Snarast enligt överenskommelse.

Ansökan

Är du redo att leda och utveckla vårt affärsområde för kundservice?
Skicka in din ansökan nedan senast 2023-01-15. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Kundserviceagent Norska/Svenska

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 12
Hos oss har du, som brinner för service och som har språkkunskap inom norska har nu möjlighet att fortsätta din karriär som kundserviceagent. Med 30 år i ryggen är vi ett tryggt, stabilt och roligt företag att utvecklas tillsammans med. Nu letar vi efter dig som vill vara med oss på fortsatta resan.

Vi skapar och förvaltar värdefulla relationer mellan företag och människor där vår personal och arbetsmiljö är en stark bidragande faktor till vår framgång, vilket vi är väldigt stolta över.
Arbetet sker ifrån våra stora fina lokaler i Lund (med anslutande kostnadsfri parkering) och på distans/hemifrån. Vi arbetar tillsammans med många välkända varumärken.

Om tjänsten

Du kommer att arbeta i team där ni tillsammans är ansiktet utåt för våra kunders varumärken, genom att vara första kontakt mot kunderna via samtal, mailhantering och chat. Teamkänsla, arbetsglädje och god service är det som genomsyrar en arbetsdag hos oss. Detta uppnår vi tillsammans genom våra drivna medarbetare, en stark värdegrund och öppen dialog.

Arbetstiden är till största del förlagd på kontorstid där kvällar/helger kan förekomma.

Vårt lönesystem gör det möjligt för den drivna att påverka sin lön genom ett provisionssystem, samtidigt som det självklart finns en stor trygghet med månatlig garantilön.

Online är anslutna till kollektivavtal med Unionen.

Vem söker vi?

Vi söker dig som;

kan flytande norska i både tal och skrift

kan flytande svenska i tal och skrift

har gymnasieutbildning, eller annan likvärdig erfarenhet

har arbetslivserfarenhet med goda referenser.

Vidare ser vi att du tycker om människor, är bra på att samarbeta och hjälper till att driva vår inkluderande arbetsplats framåt. Vi jobbar som bäst när vi gör det tillsammans där alla idéer är värdefulla samtidigt som du är mottaglig för feedback och ser på utmaningar utifrån ett lösningsperspektiv. Du förstår vikten av god kommunikation oavsett kunder eller kollegor.

Att du har erfarenhet av liknande arbete är ett starkt plus, men framförallt lägger vi stor vikt vid vem du är som person och din förmåga att utvecklas med oss. Vi söker dig som kan hantera och briljera i våra kundärenden både på svenska och något av ovan nämnda språk.

Intervjuer sker löpande med omgående start.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu