Lund: Studerande Content Creator Associate till familjeägt företag i Lund

Hitta ansökningsinfo om jobbet Studerande Content Creator Associate till familjeägt företag i Lund i Lund. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Lund inom den kategorin.

Publicerad: 2024-03-15 // Varaktighet: Deltid

Studerar du marknadsföring på högskola/universitet och har ett starkt intresse för att skapa och redigera digital marknadsföring? Har du lätt för att samarbeta med andra men också besitter ett starkt eget driv? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker nu dig som vill vara med och arbeta deltid hos Wexoe i denna spännande roll.

OM TJÄNSTEN
I denna roll kommer du spela en viktig roll för företagets arbete med marknadsföring mot den svenska marknaden där du kommer ha fokus på att skapa, samordna och redigera content för företagets digitala marknadsföring. Du kommer ha ett tätt samarbete med företagets övriga marknadsavdelning i Danmark men även med en extern marknadsföringsbyrå. Ta chansen att få bli del av ett team och få vara med i utvecklingen av företagets digitala marknadsföring i Sverige!

För att lyckas och trivas i denna roll behöver du ha enkelt för att samarbeta med andra, då du kommer få samarbeta både med interna och externa parter. Rollen kommer även innebära mycket eget ansvar och det är därför viktigt att du är självgående, orädd och har en stark egen drivkraft för att optimera och skapa marknadsföring.

Du erbjuds
- Ett initialt kontrakt på ca 15 veckor med eventuella möjligheter till förlängning för rätt person.
- Som konsult på Academic Work erbjuds du en bra möjlighet att växa som professionell, utvidga ditt nätverk och etablera värdefulla kontakter för framtiden.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Skapa och hantera företagets digitala tekniska innehåll på svenska
* Samordna innehåll för olika kanaler såsom webb och SoMe. Detta i nära samarbete med marknadsteamet
* Hantera innehållskalendern och se till att samtliga deadlines hålls
* Skriva och redigera content


VI SÖKER DIG SOM
- Har ett starkt intresse för marknadsföring
- Har möjlighet att arbeta 10h/vecka under 15 veckor
- Har god datorvana och snabbt kan sätta sig in i nya system
- Har tidigare praktisk kunskap, alternativ teoretisk erfarenhet från studier gällande digital markandsföring
- Studerar på högskola/universitet, alternativt har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%
- Kan kommunicera obehindrat i tal och skrift både på svenska och engelska, då båda språken används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av att arbeta med digital marknadsföring
- En pågående högskoleutbildning/universitetsstudier inom marknadsföring

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Innovativ
- Samarbetsinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Wexoe och deras arbete här!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Lund som Marknadsassistent

Nedan visas andra jobb i Lund som Marknadsassistent.

Community Creator USA

Läs mer Apr 10
Najell designs and sells products for urban parents. Our biggest product categories include baby carriers, baby nests and pregnancy pillows. Here at Najell you get the opportunity to work with a rapidly growing brand. Our turnover has increased by around 100% in the last couple of years and we intend to keep this up. Are you interested in being part of our marketing efforts as we continue growing and expanding into the US market?
The Role
Najell is looking to grow its team by adding Community Creator for the US market. We are taking our first steps in entering the market and we are looking for someone to be a part of creating our community in the US. The position is based in Lund, Sweden.

We highly value applicants with extensive knowledge of the US market from either being a native or having lived there.


You will implement our marketing efforts in the US market, establishing our social media position and making sure that our communication is on point.


Other key tasks include identifying and creating bonds with key local stakeholders such as influencers, opinion leaders and test institutions.


A big component of our marketing is influencer marketing where you will lead the way.


You will learn, develop and master skills within the marketing universe such as online advertising, website analysis and social media.



We Offer
We are a tight-knit team that works hard to reach our goals. We all contribute individually within our roles in marketing, product development and sales but there is a strong will to help each other out across borders and work together. This makes us stronger than most teams and also makes us more successful and have more fun together. Since we are growing we also see that there is a big opportunity for the right person to grow into new roles in the future. We create our own success.
Is it you that we are looking for?
Application
Click "sök tjänst" to apply and upload your CV and a personal letter. We want to learn more about you and what would make you a great fit for us and this position. Applications are handled on an ongoing basis so don't wait with your application.
About Us
Najell was founded in 2012 and develops products for urban parents. We are based in Lund in southern Sweden where our international team strives to improve and to create great products with parents and babies in mind. Read more about us and our brand at www.najell.com.

Ansök nu

Community Creator UK

Läs mer Maj 2
Najell designs and sells products for urban parents. Our biggest product categories include baby carriers, baby nests and pregnancy pillows. Here at Najell you get the opportunity to work with a rapidly growing brand. Our turnover has increased with around 100% the last couple of years and we intend to keep this up. Are you interested in being part of our marketing efforts as we continue making an impact in the centre of Europe?
The Role
Najell is looking to grow its team by adding Community Creators for the UK market. We already have a lot of traction in the market and now we want to expand our market position. The position is based in Lund, Sweden.

We highly value applicants with extensive knowledge of the UK market from either being a native or having lived there.


You will improve our marketing efforts in the local market strengthening our position on social media and making sure that our communication is on point.


Other key tasks include identifying and creating bonds with key local stakeholders such as influencers, opinion leaders and test institutions.


A big component of our marketing is influencer marketing where you will lead the way.


You will learn, develop and master skills within the marketing universe such as online advertising, website analysis and social media.



We Offer
We are a tight-knit team that works hard to reach our goals. We all contribute individually within our roles in marketing, product development and sales but there is a strong will to help each other out across borders and work together. This makes us stronger than most teams and also makes us more successful and have more fun together. Since we are growing we also see that there is a big opportunity for the right person to grow into new roles in the future. We create our own success.
Is it you that we are looking for?
Application
Click "sök tjänst" to apply and upload your CV and a personal letter. We want to learn more about you and what would make you a great fit for us and this position. Applications are handled on an ongoing basis so don't wait with your application.
About Us
Najell was founded in 2012 and develops products for urban parents. We are based in Lund in southern Sweden where our international team strives to improve and to create great products with parents and babies in mind. Read more about us and our brand at www.najell.com.

Ansök nu

Community Creator UK

Läs mer Apr 2
Najell designs and sells products for urban parents. Our biggest product categories include baby carriers, baby nests and pregnancy pillows. Here at Najell you get the opportunity to work with a rapidly growing brand. Our turnover has increased with around 100% the last couple of years and we intend to keep this up. Are you interested in being part of our marketing efforts as we continue making an impact in the centre of Europe?
The Role
Najell is looking to grow its team by adding Community Creators, for both the DACH market and the UK market. We already have a lot of traction in these markets and now we want to expand our market position. The position is based in Lund, Sweden.

We highly value applicants with extensive knowledge of the UK or DACH markets from either being a native or having lived there.


You will improve our marketing efforts in the local market strengthening our position on social media and making sure that our communication is on point.


Other key tasks include identifying and creating bonds with key local stakeholders such as influencers, opinion leaders and test institutions.


A big component of our marketing is influencer marketing where you will lead the way.


You will learn, develop and master skills within the marketing universe such as online advertising, website analysis and social media.



We Offer
We are a tight-knit team that works hard to reach our goals. We all contribute individually within our roles in marketing, product development and sales but there is a strong will to help each other out across borders and work together. This makes us stronger than most teams and also makes us more successful and have more fun together. Since we are growing we also see that there is a big opportunity for the right person to grow into new roles in the future. We create our own success.
Is it you that we are looking for?
Application
Click "sök tjänst" to apply and upload your CV and a personal letter. We want to learn more about you and what would make you a great fit for us and this position. Applications are handled on an ongoing basis so don't wait with your application.
About Us
Najell was founded in 2012 and develops products for urban parents. We are based in Lund in southern Sweden where our international team strives to improve and to create great products with parents and babies in mind. Read more about us and our brand at www.najell.com.

Ansök nu

Community Manager UK

Läs mer Feb 7
Najell designs and sells products for urban parents. Our biggest product categories include baby carriers, baby nests and footmuffs. Here at Najell you get the opportunity to work with a rapidly growing brand. Our turnover has increased with around 100% the last couple of years and we intend to keep this up. Are you interested in being part of our marketing efforts as we start making an impact in the centre of Europe?
The Role
Najell is looking to grow it's team with another Community Manager for the UK market. We already have a lot of traction in the UK market and now we want to expand our market position. The position is based in Lund, Sweden.

We highly value applicants with an extensive knowledge of the UK from either being a native or having lived there.


You will improve our marketing efforts in the local market strengthening our position on social media and making sure that our communication is on point.


Other key tasks include identifying and creating bonds with key local stakeholders such as influencers, opinion leaders and test institutions.


A big component of our marketing is influencer marketing where you will lead the way.


You will learn, develop skills and master skills within the marketing universe such as online advertising, website analysis and social media.


We Offer
We are a tight knitted team that works hard to reach our goals. We all contribute individually within our roles within marketing, product development and sales but there is a strong will to help each other out cross border and work together. This makes us stronger than most teams and also makes us more successful and have more fun together. Since we are growing we also see that there is a big opportunity for the right person to grow into new roles in the future. We create our own success.
Is it you that we are looking for?
Application
Click "sök tjänst" to apply and upload your CV and a personal letter. We want to learn more about you and what would make you a great fit for us and this position. Applications are handled on an ongoing basis so don't wait with your application.
About Us
Najell was founded in 2012 and develops products for urban parents. We are based in Lund in southern Sweden where our international team strives to improve and to create great products with parents and babies in mind. Read more and about us and our brand at www.najell.com.

Ansök nu

Andra jobb i Lund från Academic Work Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Lund från Academic Work Sweden AB .

Studentinformatör till Vision i Lund!

Informatör/Kommunikatör
Läs mer Apr 30
Studerar du och är på jakt efter ett roligt och utvecklande extrajobb med stor möjlighet att påverka dina arbetstider och ditt eget arbete? Då är arbetet som studentinformatör hos Vision något för dig!

OM TJÄNSTEN
Som studentinformatör arbetar du tillsammans med ditt team och hjälper Vision att växa som fackförbund genom att rekrytera nya studentmedlemmar på ditt lärosäte. Arbetsuppgifterna består främst av att ha informationsbord, hålla i klassrumspresentationer samt delta på mässor och arbetsmarknadsdagar. Du arbetar även med marknadsföring och sociala medier och du har koll på vad som händer på just ditt lärosäte. I din roll ingår även att ge information och stöd åt våra befintliga studentmedlemmar. Du och ditt team driver den lokala verksamheten och medlemstillväxten samt får stöd och coachning av din verksamhetsledare.

Du erbjuds:
- Ett utmanande, flexibelt och roligt extrajobb.
- Frihet att till stor del själv lägga upp din arbetstid och utveckla tjänsten inom ramarna för uppdraget.
- Fast timlön och individuell löneökning terminsvis.
- Erfarenhet och utbildning i kommunikation, försäljning och marknadsföring.
- Friskvårdsbidrag, ob-tillägg, restidsersättning, kick-offs.
- Introduktion i och kunskap om den fackliga världen.
- En merit för ditt framtida arbetsliv!

VI SÖKER DIG SOM
- Är student på Lunds universitet.

Det är meriterande om du:
- Har erfarenhet av service och/eller försäljning.
- Har minst 1 år kvar av din studietid.
- Har varit eller är engagerad i studentlivet på ditt lärosäte.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetar bra i team.
- Social, utåtriktad och kreativ.
- Resultatdriven och gillar att arbeta mot mål.
- Ansvarsfull, initiativtagande och lösningsorienterad.

Övrigt: Tjänsten är en visstidsanställning terminsvis om 30 timmar/månad med start omgående. Du har individuell timlön på minst 140 kr exklusive semesterersättning. Vi utgår från att du delar fackföreningsrörelsens värderingar men du behöver inte ha några förkunskaper om Vision eller facket - det får du av Vision. Den 13-14 augusti kommer en tvådagarsutbildning i Stockholm att äga rum där Vision står för eventuella reseomkostnader.

Vår rekryteringsprocess

Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Detta är en direktrekrytering till Vision där en första ansökan kommer att hanteras av Academic Work. Därefter kommer all kommunikation och intervjuer ske via Vision. Specifika frågor gällande tjänsten hänvisas till Vera Fogelberg på melj: vera.fogelberg@vision.se

INFORMATION OM FÖRETAGET
Vision är ett av Sveriges ledande fackförbund med cirka 200 000 medlemmar, både studenter och de i arbetslivet. De är ett av de hundra karriärföretag som anses ha de främsta karriär- och utvecklingsmöjligheterna i Sverige.

Ansök nu

Upphandlare till Institutet för mänskliga rättigheter

Upphandlare
Läs mer Apr 27
Har du tidigare erfarenhet av arbete som upphandlare och är sugen på nya utmaningar? Vill du få chansen att vara en del av en myndighet som arbetar med att främja mänskliga rättigheter? Urval sker löpande, så passa på att ansöka redan idag.

OM TJÄNSTEN
Vi på Academic Work söker nu en upphandlare som vill vara en del av en växande statlig myndighet, med placering i Lund. Detta är en unik möjlighet att lägga en grund för en myndighet under uppbyggnad och vara stöttande i processen. Som medarbetare på institutet får du möjlighet att arbeta för dessa viktiga värden i en organisation där dialog och engagemang är av högsta vikt.

Institutet för mänskliga rättigheter i Sverige har som uppdrag att bevaka och främja de mänskliga rättigheterna i Sverige. Instituet verkar i enlighet med de så kallade Parisprinciperna, vilka utgör en global standard för nationella institutioner för mänskilga rättigheter.

Du erbjuds
- En arbetsplats i nya och tillgängliga lokaler med goda kommunikationsmöjligheter
- Ett konsultuppdrag på ca fem månader

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Formulera underlag i upphandlingar av olika art
* Utvärderingar av inkomna anbud
* Gransking av avtal
* Rådgivning/info inom egna verksamheten
* Granskning och utvecklingsarbete samt framtagande av interna mallar och rutiner för inköp och upphandling


VI SÖKER DIG SOM


* Har en högskoleutbildning inom juridik, ekonomi eller liknande och har erfarenhet från liknande roll
* Har goda kunskaper inom LOU
* Har erfarenhet av att självständigt ha genomfört avrop, direktupphandlingar och upphandlingar av ramavtal
* Har erfarenhet av arbete inom offentlig sektor
* Har god datorvana och vana av Office-paketet
* God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska, då det krävs i det dagliga arbetet


Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av olika typer av upphandlingar (med egna ramavtal)
- Erfarenhet från TendSign

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Kvalitetsmedveten
- Självgående

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Institutet för mänskliga rättigheter här.

Ansök nu

Mechanical Engineer to innovative OptiCept Technologies AB!

Civilingenjör, konstruktion, maskin
Läs mer Apr 26
Do you have a strong interest in technology and want to work at a company with a clear focus on sustainability? At OptiCept Technologies AB, you also get the opportunity to grow and be part of an exciting journey in an international environment. Does this sound like something for you? Then keep reading!

OM TJÄNSTEN
OptiCept provide the food and plant industry with high-tech solutions that contribute to a more sustainable world and enable climate-smart economic growth through patented technology within Pulsed Electric Field and Vacuum Infusion.

In this role, you will be part of the mechanics department at OptiCept where your main focus will be on mechanical development of new and existing machines.

You are offered
- A varied role at a growing company where you are given a responsibilities right from the start and where you are encouraged to come up with suggestions for improvement.
- The opportunity to be part of a company that is at the forefront of its industry and work with the latest and our unique technology.

ARBETSUPPGIFTER

Work tasks


* As a mechanical engineer, you will have a focus on developing and improving existing machines for production and making sure that it is producible.


VI SÖKER DIG SOM
- Has a Bachelor’s Degree or higher in Mechanical Engineering. Experience of electrical engineering is preferred, but not required.
- Has experience with CAD design. Experience with Autodesk products is preferred, but not required.
- Isn't reluctant to take initiatives.

It is meritorious if you have previous experience of PLM processes, simulation or mechanical development. It is also advantageous if you have worked with technical documentation or with similar tasks from an industrial product development environment.

Knowledge can be gained through education, experience or self-taught.

To succeed in the role, your personal skills are:
- Structured
- Self-sufficient
- Results-oriented

Our recruitment process

This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work.

Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. The process includes two tests: one personality test and one cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity, and a fair process.

INFORMATION OM FÖRETAGET
You can read more about OptiCept Technologies AB here.

Ansök nu

Kundservicespecialist till SMP Svensk Maskinprovning i Lund

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 26
Det här är ett uppdrag för dig som är en strukturerad servicestjärna och vill arbeta inom en bred kundserviceroll. I rollen som kundservicespecialist till SMP i Lund kommer du att ge stöd till kunder och kollegor inom SMP, hantera fakturor, stötta upp med marknadsutskick samt arbete i SMPs affärssystem. Har du god erfarenhet av service och önskar att ta en spännande riktning i arbetslivet? Då kan detta vara uppdraget för dig!

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu för kunds räkning dig som vill arbeta i en roll där du blir en nyckelspelare samt SMP:s ansikte utåt i relationen med kunderna. Du kommer att ingå i ett självgående team bestående av fyra personer.

Placering för detta uppdrag är i Lund. Detta är ett uppdrag på initialt sex månader med chans till överrekrytering.

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och din potential i rollen, därför kommer första steget i den här processen personlighets- och logiktester som vi skickar ut till dig.

Du erbjuds
- En dedikerad konsultchef och karriärspartner
- Chansen att kliva in en långsiktig roll på ett spännande bolag

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Löpande kontakt med kunder samt besiktningsingenjörer och övriga kollegor i SMP och Bilprovningen avseende support och administrativa frågor
* Orderhantering
* Hantering och granskning av dokument både internt och externt
* Löpande fakturahantering
* Månatliga marknadsutskick (digitalt & postalt) till SMP:s kunder


VI SÖKER DIG SOM
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då du kommer kommunicera med kunder och kollegor på båda språk dagligen
- Avslutad gymnasieexamen
- Har en vana av att arbeta i affärssystem och CRM-system
- Har tidigare erfarenhet av en liknande roll inom kundtjänst/ administration
- Då du kommer att arbeta med att dagligen upprätta och underhålla goda kundrelationer är det avgörande att du har ett genuint servicetänk och en vana av att hantera kunder via både telefon och mejl

Det är meriterande om du har
- Ett intresse för entreprenadmaskiner och besiktningsfrågor
- Har tidigare erfarenhet av fordonsbraschen
- Har en vana av att arbeta operativt för att driva och utveckla en verksamhet framåt

Vi ser att du är en person som har lätt för att ta dig an information via både manualer och i dialog med kunder. Du gillar förändring och trivs i en miljö där du förväntas ta egna initiativ för att lösa problem som uppstår.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Strukturerad
- Lagspelare
- Noggrann

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
SMP Svensk Maskinprovning AB erbjuder ackrediterade besiktnings-, certifierings- och provningstjänster, med huvudinriktning mot maskin- och miljösäkerhet. Vi är totalt cirka 90 medarbetare som arbetar inom vår rikstäckande fältorganisation för besiktning eller vid våra provlaboratorier/kontor i Lund, Uppsala och Umeå. SMP Svensk Maskinprovning AB är dotterbolag till AB Svensk Bilprovning som ägs av svenska staten.

Ansök nu

Technical Administrator to a research facility in Lund!

Teknikinformatör
Läs mer Apr 13
Are you looking for a new opportunity in an international environment and established organization who is leading within its field? This is a unique chance to work in a multi-disciplinary research centre, based on the world’s most powerful neutron source. They are now looking for an administrator with technical interest and strong communication skills in english. Does this sound interesting to you?

OM TJÄNSTEN
As a Technical Administrator you will work with coordinating and consolidating technical information and hosting and administering meetings. Furthermore, you will be responsible to organize technical documentation and support the remote handling systems within target division with structuring and creating information in PLM and EAM systems.

You are offered
- Unique opportunity to be involved in the development and building of a world leading facility for materials research
- As a consultant for Academic Work, we offer significant opportunities for you to grow professionally, build your network, and create valuable contacts for the future. Learn more about our consultant offer at our website.

VI SÖKER DIG SOM
- Experience from working in an administrative role before
- Experience of technical documentation
- Good knowledge in Microsoft office programs like Word and Excel
- Work proficiency in English, since it's the spoken language in the organization

It is meritorious if you have:
- Relevant engineering education or experience
- Experience with document management system
- Knowledge of other European languages

As a person you are serviceminded and not afraid to take initiative to seek the information you need. You have an eye for details and enjoys working in a structured way.

To succeed in the role, your personal skills are:
- Structured
- Self-sufficient
- Networker
- Communicative

Our recruitment process

This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work.

Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. The process includes two tests: one personality test and one cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity, and a fair process.

Ansök nu

Marknadskoordinator med intresse för data och analys till Axis

Marknadskoordinator
Läs mer Apr 13
Är du intresserad av marknadsdriven data och är en analytisk person? Då ska du se hit! Vi söker nu en talangfull individ för rollen som Marknadskoordinator för ett vikariat på ca. 1 år. Sök rollen redan idag då den ska tillsättas omgående!

OM TJÄNSTEN
I denna dynamiska roll kommer du ingå i Axis End Customer Marketing team där du kommer att spela en central roll i analys av data inom marknadsföring. Tillsammans med ett team av passionerade och innovativa individer kommer du att vara delaktig i att driva deras marknadsinsatser framåt och skapa meningsfulla resultat.

I denna roll kommer du vara en nyckelfigur i att sammanställa och analysera data för att skapa vägledande kvartalsrapporter. Din förmåga att hitta mönster och identifiera trender kommer att vara avgörande när vi strävar efter att förstå våra kunders behov och optimera vår strategi.

Utöver ditt ansvar för rapportering och analys kommer du också att fungera som ett viktigt projekt- och koordineringsstöd, där du hjälper till att hålla trådarna samman och se till att våra initiativ drivs framåt med precision och effektivitet. Genom att använda avancerade verktyg och plattformar som Monday, QlikSense, Google Analytics, Trello, Youtube och Pardot kommer du att vara en drivande kraft bakom våra framgångsrika kampanjer och projekt.

Start för denna roll är omgående för att säkerställa en smidig övergång.

Du erbjuds
- Ett konsultuppdrag via oss på Academic Work på initialt 6 månader, med chans till förlängning inom ramen för föräldravikariatet på ca. 1 år.
- En fot in på ett globalt bolag som ligger i framkant i sin bransch med flera interna möjligheter framåt

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Sammanställ omfattande kvartalsrapporter för teamet
* nalysera data för att identifiera trender och möjligheter till förbättring.
* Samarbeta kring strategier för att förbättra prestanda.
* Stödja med koordinering inom olika projekt
* Samarbeta med regionteam för att utvärdera kampanjernas effektivitet.
* Uppdatering och underhåll av intranätet


VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning inom marknadsföring eller liknande
- Har erfarenhet av att arbeta i olika system och har god datavana
- Har ett stort intresse för analys och data
- Kan kommunicera obehindrat på engelska

Det är meriterande om du
- har erfarenhet av salesforce och pardot
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Noggrann
- Serviceinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET

Ansök nu