Lund: Lagerpersonal, chaufför

Hitta ansökningsinfo om jobbet Lagerpersonal, chaufför i Lund. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Lund inom den kategorin.

Publicerad: 2023-02-02 // Varaktighet: Heltid

Miljögårdens möbler AB är en inredningsbutik i Lund som drivs och ägs av familjen Blomsterberg sedan 1984. Familjen Blomsterbergs dröm och vision är att skapa den kompletta inredningsbutiken. Miljögårdens inredningshus ligger på det lättillgängliga Novaområdet i Lund med en generös utställningsyta på 3000 kvm. 2003 slogs dörrarna upp till det nya huset. Vi har knutit till oss de mest intressanta formgivarna och tillverkarna. Idag driver vi parallellt med fysisk butik även webbhandel där vi ser en fin utvecklingspotential. Miljögården expanderar och hösten 2022 öppnade vi upp 700 nya kvadratmeter fördelat på lager, utställning och kontor.
Nu söker Miljögården ny lagerpersonal. Vi erbjuder kunder hemkörning av möbler och inredningsdetaljer. I arbetet ingår att leverera till kunder i hela Skåne, bära in, montera och sätta möbler på plats. Till detta behövs en person med hög servicekänsla, kunskap om möbler och det krävs att du är händig. De möbler vi säljer och hanterar är designmöbler av hög kvalitet och det är viktigt att kundens upplevelse från butik till leverans är förstklassig.
Vi söker dig som är driven, kreativ och har viljan att alltid göra det yttersta för kunden. Du har god samarbetsförmåga, är noggrann och har ett gott ordningssinne.
Förutom att leverera ut till kund ingår även att hålla ordning och reda på lagret, organisera upp och optimera lagret på bästa sätt. Vi sätter stort värde på att du är händig och kan utföra reparationer samt vara behjälplig i utställningen tillsammans med våra inredare. Det kan vara allt från att montera möbler till målning och skruva upp grejer på väggarna.
Meriterande är om du är datorvan och har truckkörkort.
Tjänsten är dagtid måndag-fredag. Helgarbete kan förekomma ibland. Provanställning 6 månader.
Välkommen med cv, personligt brev och ett foto på dig.
Intervjuer sker löpande
Start: 2023-04-17

Alla platsannonser →

Andra jobb i Lund som Lagerplanerare

Nedan visas andra jobb i Lund som Lagerplanerare.

Material koordinator

Läs mer Okt 2
Som materialkoordinator kommer du att stödja utvecklingsaktiviteter i scrumteam och studieteam med materialbeställningar, materialhantering och koordinering av frakt av material för prov. Kunden finns i Lund.

Kortfattade arbetsuppgifter:

Du kommer arbeta med märkning och förberedelse av pallar före leverans och se till att de är ordentligt inslagna.
Beställa leveranser i logistiksystem
Samordna frakt av pallar mellan byggnader för att säkerställa att de är på rätt plats för test eller upphämtning
Säkra att material från lager finns på plats innan en provkörning , kontrollera att det är rätt material på pallen
Sortera ut överblivet material efter provkörningen och skicka tillbaka till lagret eller till andra platser för vidare testning
Beställa material för tester


För att passa för detta uppdrag tror vi att du är en person som tycker om att vara spindeln i nätet och har goda koordinationsförmåga. Du är strukturerad, gillar att ta initiativ till förbättringar och kan lätt se vad som behöver prioriteras. Du är en självständig person men vet när du ska involvera rätt person. Vi välkomnar juniora profiler med rätt mindset och viljan att lära.

Uppdraget är 1 år på heltid med start omgående

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Ansök nu

Warehouse Operator

Läs mer Maj 30
At Tetra Pak we commit to making food safe and available, everywhere; and we protect what's good – protecting food, protecting people, and protecting the planet. By doing so we touch millions of people's lives every day. And we need people like you to make it happen.
Temporär position 12 månader
Jobbsammanfattning
Tetra Pak Technical Services AB lagerhåller och förser våra kunder och marknadsbolag med reservdelar till förpackningsmaskiner runt om i hela världen.
Till avdelningen avgående gods söker vi nu en Warehouse Operator för en tillsvidareanställning.
Arbetsbeskrivning
Teamets mål är att plocka och packa reservdelar, i rätt antal, till rätt kvalité och i rätt tid. Du kommer att få jobba med alla lagermoment. I ditt arbete ingår även att vara en del av det förbättringsarbete som hela tiden pågår i verksamheten.
Du kommer jobba i ett team där alla i teamet är viktiga lagspelare för att nå de uppsatta målen.
Arbetstiden gäller 2-skift, första veckan mån-fre (06-14) och andra veckan (13.50-21.30)
Din bakgrund
Du bör ha minst gymnasial utbildning.Tidigare erfarenhet från arbete med material försörjning och/eller lager inom verkstadsindustri är meriterande.
Du behöver vara en van datoranvändare samt ha goda kunskaper i såväl svenska som engelska språket. För att lyckas i rollen behöver du vara engagerad, initiativrik och ha lätt för att samarbeta.
Du är kreativ och har god förmåga att lösa problem och att tänka i nya banor. Vidare är du noggrann och systematisk.
Som Warehouse Operator ansvarar du och teamet själva för kvalitén på det arbete som utförs. General
Vi värdesätter flexibilitet och nyfikenhet inför att arbeta med olika arbetsmoment inom avdelningen och en vilja att arbeta med ständiga förbättringar.
We Offer You
A variety of exciting challenges with ample opportunities for development and training in a truly global landscape
A culture that pioneers a spirit of innovation where our industry experts drive visible results
An equal opportunity employment experience that values diversity and inclusion
Market competitive compensation and benefits with flexible working arrangements

Ansökan
Ansök med CV och personligt brev senast den 13 juni 2023, via https://jobs.tetrapak.com/.
För att veta mer om positionen kontakta Johan Reslow at + 46 46 36 5069.
För fackliga frågor och information, kontakta IF Metall Rickard Jönsson at +46 733 36 54 59.
Denna tjänst är placerad i säkerhetsklasss och en säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Fortsatt godkänd säkerhetsprövning är en förutsättning för fortsatt placering i tjänsten.

Ansök nu

Junior Warehouse Coordinator

Läs mer Apr 12
Till vår kund som är en jätte inom förpackningsbranschen söker vi en Junior Warehouse Coordinator/Lagerkoordinator.

För att bli framgångsrik i denna roll tror vi att du har höga ambitioner och har ett intresse av förbättringsarbete, parallellt med det operativa arbetet. Du kommer att ingå i ett mindre team med en mängd olika arbetsuppgifter inom lagret och med orderadministration. Du behöver ha hög kommunikationsförmåga och vara bekväm i att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra kollegor. I denna roll kommer dina arbetsuppgifter och dagar att variera och du behöver vara strukturerad och flexibel samt alltid vara serviceminded.

Det dagliga arbetet innefattar:

Daglig inspektion av utrustningen och kontakta leverantörer
Driftservice till sajten
5SI
Förbättringsarbete
Varumottagningar i SAP, räkna och validera att du har fått rätt artikel i rätt mängd
Adminarbete i SAP och LSC
Flyttning av varor inom sajten, av truck
Halltjänst




Nödvändiga kunskaper:

Datorkunskaper, helst inom SAP
Warehouse-kunskap är ett plus men inte ett måste.
Flytande i svenska och engelska, i tal och skrift
Truck körkort




Mjuka egenskaper

Serviceinriktad och förbättringstänk
Nyfiken och drivkraft att förbättra






Uppdraget är en del av Quest Consultings konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos Quest Consulting och du arbetar som konsult hos vår kund i Lund. Anställningen är heltid med start så snart som möjligt, visstid med goda möjligheter till förlängning och förlagd under dagtid.

Detta är en junior roll och därmed är lönenivån junior.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.



Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Ansök nu

Warehouse & Packing Development Specialist

Läs mer Apr 19
At Tetra Pak we commit to making food safe and available, everywhere; and we protect what's good – protecting food, protecting people, and protecting the planet. By doing so we touch millions of people's lives every day. And we need people like you to make it happen.
Job Summary
To support the development and roll-out of warehousing strategies and future-proof technologies, we are now looking for a Warehouse & Packing Development Specialist to join our Global Warehouse Team within Processing & Equipment.
In the Global Warehouse Team, we are responsible for standardizing processes and procedures within warehouse management, working with best practices, synergies and minimizing duplication.
As Warehouse & Packing Development Specialist you will be driving various development initiatives and identifying new opportunities for improving warehouse management. A key element will be to manage and participate in warehouse related initiatives and cross-organisation projects from start to finish.
Preferred location for this role is Lund, Sweden. But we would consider also a European or Asian location where there is a Tetra Pak office.
What you will do
Participate in the process development projects and provide global expertise in the logistics process area
Drive and participate in development projects with the stakeholders across the organisation
Deploy and analyse statistical data to improve process and KPI performance
Drive and resolve system issues
Conduct process reviews and follow up on the agreed actions, identify and prioritise improvement opportunities
Maintain process documentation and master data

We believe you have
At least 5 years operational Project Management skills and experience.
Experience working with warehouse and transportation processes (inbound, outbound, de-installation, production and I-tP).
Experience from building a warehouse (know and be able to execute the full process from necessary IT systems, warehousing flows and inventories.)
Experience working with SAP R/3 and MDM (Master Data Management).
Experience working with root cause analysis, real time control and supply chain improvement principles.
Excellent communication and stakeholder management skills.

We Offer You
A variety of exciting challenges with ample opportunities for development and training in a truly global landscape
A culture that pioneers a spirit of innovation where our industry experts drive visible results
An equal opportunity employment experience that values diversity and inclusion
Market competitive compensation and benefits with flexible working arrangements


Apply Now
If you are inspired to be part of our promise to protect what’s good; for food, people, and the planet, apply through our careers page at https://jobs.tetrapak.com/.
This job posting expires on 2023-05-03
To know more about the position contact Malin Gejde at +46 46 36 29 48
Questions about your application contact Hanna Edström +46 46 36 32 89
For trade union information contact Unionen Lisbeth Larsson at +46 46 36 2320 and Sverige Ingenjörer Lars Haraldsson at +46 46 36 2533

Ansök nu

Lagerkoordinator Lund

Läs mer Apr 6
Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se!

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef flera gånger i månaden!

Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef flera gånger i månaden!

Arbetsuppgifter
Har du tidigare erfarenhet som lagerkoordinator och söker efter en ny utmaning? Då ska du se hit. Just nu söker vi en lagerkoordinator till vår kund i Lund. Det dagliga arbetet kan innefatta: Daglig inspektion av utrustningen, kontakta leverantörer, driftservice till sajten, 5SI, förbättringsarbete, varumottagningar i SAP, räkna och validera att du har fått rätt artikel i rätt mängd, administrationsarbete i SAP och LSC, flyttning av varor inom sajten, av truck samt hall service.

Nödvändiga färdigheter:
Datorkunskaper, att föredra inom SAP
Warehouse-kunskap är ett plus men inte ett måste.
Hög kommunikationsförmåga på engelska.
Svenska är ett plus.
Truckkort

Start: april 2023
Slut: oktober 2023, med möjlighet till förlängning
Utrustning: Konsulten förväntas ta med egen dator. Telefonen tillhandahålls av kunden.
Plats: Lund, distansarbete är inte möjligt för detta uppdrag
Information om ombordstigning: Ett drogtest måste utföras innan uppdraget startar



Din profil
För att bli framgångsrik i denna roll tror vi att du har höga ambitioner och har ett intresse av förbättringsarbete, parallellt med det operativa arbetet. Du kommer att ingå i ett mindre team med en mängd olika arbetsuppgifter inom lagret och med orderadministration. Du behöver ha hög kommunikationsförmåga och vara bekväm i att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra kollegor. I denna roll kommer dina arbetsuppgifter och dagar att variera och du behöver vara strukturerad och flexibel samt alltid vara serviceminded. Som person är du serviceinriktad, lösningsorienterad samt nyfiken med en drivkraft att förbättra verksamheten.

Låter detta intressant? Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om du har några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta omar.muratbegovic@aditrologistics.com.

Ansök nu

Andra jobb i Lund från Miljögårdens Möbler AB

Nedan visas andra jobb i Lund från Miljögårdens Möbler AB .

Möbelsäljare

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Mar 4
Miljögården är en inredningsbutik i Lund som drivs och ägs av familjen Blomsterberg sedan 1984. Familjen Blomsterbergs dröm och vision är att skapa den kompletta inredningsbutiken. Miljögårdens inredningshus ligger på det lättillgängliga Novaområdet i Lund med en generös utställningsyta på 3000 kvm. 2003 slogs dörrarna upp till det nya huset. Vi har knutit till oss de mest intressanta formgivarna och tillverkarna. Idag driver vi parallellt med fysisk butik även webbhandel där vi ser en fin utvecklingspotential.
Vi erbjuder dig ett stimulerande och omväxlande arbete där du blir del av ett positivt team. Vi tror på samarbete, att dela idéer med varandra och att ha roligt tillsammans varje dag! Du ska trivas att arbeta i ett högt tempo och inte vara rädd för att hugga tag i uppgifter när de dyker upp. Arbetsplatsen har ett öppet klimat som gör att det är lätt att trivas.
Vi söker nu en säljare till vår butik. Som butikssäljare tar du ett aktivt ansvar för att få kunderna intresserade av utbudet i butiken. Du ska vara ett stöd för kunderna samtidigt som du hjälper de villrådiga att hitta den vara som passar dem bäst. Som butikssäljare har du ett stort intresse för service och människor. Du ska också vara angelägen om att hela tiden uppdatera dig på utbudet i butiken, för att kunna serva kunderna på bästa sätt.
Vi ser även att du har specialkompetens vad gäller form, färg, inredning och trender. Dina kvaliteter är god smak och kunskap om möbler, mattor och belysning. Du har grundläggande kunskaper om material så som trä, sten, läder och textil. Vi arbetar med en mängd intressanta varumärken från de största möbel- och belysningsleverantörerna från Sverige, Danmark och Italien. Som medarbetare hos oss får man representera ett antal utav dessa varumärken och vara dess ambassadör. Till viss del ingår även inköpsansvar för de varumärken man är ambassadör för. Som ett återkommande inslag är vi aktiva på mässor för inköp, inspiration och för att ta del av de senaste trenderna.
Det är meriterande om du har vana av Visma Spcs samt är utbildad inredare.
Tjänsten är en 100% tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
tillträde snarast
Välkommen med din ansökan som ska innehålla CV, personligt brev samt ett foto av dig. Skicka ansökan till ansokan@miljogarden.se och märk ansökan ”Möbelsäljare”.
Sista ansökningsdagen är 31 mars, men vi gör intervjuer löpande.

Ansök nu

Webbadministratör/Grafisk designer

Webbansvarig/Webbstrateg
Läs mer Feb 23
Miljögården är en inredningsbutik i Lund som drivs och ägs av familjen Blomsterberg sedan 1984. Familjen Blomsterbergs dröm och vision är att skapa den kompletta inredningsbutiken. Miljögårdens inredningshus ligger på det lättillgängliga Novaområdet i Lund med en generös utställningsyta på 3000 kvm. 2003 slogs dörrarna upp till det nya huset. Vi har knutit till oss de mest intressanta formgivarna och tillverkarna. Idag driver vi parallellt med fysisk butik även webbhandel där vi ser en fin utvecklingspotential.
Vi erbjuder dig ett stimulerande och omväxlande arbete där du blir del av ett positivt team. Vi tror på samarbete, att dela idéer med varandra och att ha roligt tillsammans varje dag! Du ska trivas att arbeta i ett högt tempo och inte vara rädd för att hugga tag i uppgifter när de dyker upp. Arbetsplatsen har ett öppet klimat som gör att det är lätt att trivas.
Tjänsten
Som webbadministratör kommer du bland annat att arbeta med administration av Webbshoppen. Du har daglig kontakt med ledningen, säljarna och dina Webb-kollegor. Annonser och nyhetsbrev skickas till ledningen för godkännande och eventuella ändringar. Det är en väldigt bred tjänst som innebär att du ska kunna skifta mellan olika uppgifter och prioritera deadlines. Vi arbetar InHouse i PC.
Exempel på arbetsuppgifter
• Löpande uppdatera och underhålla Webbshoppen med produkter, priser, bilder, skriva in webbordrar. Skapa och sköta kampanjer, dels från leverantörer men också våra egna.
• Designa annonser för webb och tryckt media. Vi annonserar flitigt i tryckta dagstidningar och magasin.
• I viss mån underhålla sociala-medier, Facebook och Instagram.
• Göra nyhetsbrev i Mailchimp. Vi skickar ut minst ett per vecka.
Kvalifikationer
• Du har ett intresse för möbler och formgivning.
• Mycket god kunskap i Adobe-sviten, främst Photoshop och InDesign.
• Gärna ha ett intresse för fotografering och redigering.
• Tidigare arbetat med en Webbshop samt administrativt arbete. Erfarenhet av att jobba med WordPress eller liknande, gärna front- och back-end.
• Kunskap inom Google annonsering, SEM och SEO är meriterande.
• Talar flytande svenska och kan uttrycka dig mycket väl i skrift.
• Du bör vara kommunikativ, noggrann, kreativ, utåtriktad och initiativtagande.
• Du arbetar systematiskt och effektivt.
• Som person är du positiv, strukturerad och ordningsam.
• Du ser inga problem med att anpassa din design efter önskemål och givna ramar.
• Meriterande om du har tidigare kunskaper av Visma affärssystem eller liknande med tyngdpunkt på artikel och lagersaldo.
Anställningen
Tjänsten är en 100% tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
tillträde snarast
Välkommen med din ansökan som ska innehålla CV, personligt brev, foto av dig och gärna en portfolio. Skicka ansökan till ansokan@miljogarden.se och märk ansökan "Webbadministratör"
Sista ansökningsdagen är 25 mars, men vi gör intervjuer löpande.

Ansök nu

Möbelsäljare

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Dec 7
Miljögården är en inredningsbutik i Lund som drivs och ägs av familjen Blomsterberg sedan 1984. Familjen Blomsterbergs dröm och vision är att skapa den kompletta inredningsbutiken. Miljögårdens inredningshus ligger på det lättillgängliga Novaområdet i Lund med en generös utställningsyta på 3000 kvm. 2003 slogs dörrarna upp till det nya huset. Vi har knutit till oss de mest intressanta formgivarna och tillverkarna. Idag driver vi parallellt med fysisk butik även webbhandel där vi ser en fin utvecklingspotential.
Vi erbjuder dig ett stimulerande och omväxlande arbete där du blir del av ett positivt team. Vi tror på samarbete, att dela idéer med varandra och att ha roligt tillsammans varje dag! Du ska trivas att arbeta i ett högt tempo och inte vara rädd för att hugga tag i uppgifter när de dyker upp. Arbetsplatsen har ett öppet klimat som gör att det är lätt att trivas.
Vi söker nu en möbelsäljare till vår butik. Som butikssäljare tar du ett aktivt ansvar för att få kunderna intresserade av utbudet i butiken. Du ska vara ett stöd för kunderna samtidigt som du hjälper de villrådiga att hitta den vara som passar dem bäst. Som butikssäljare har du ett stort intresse för service och människor. Du ska också vara angelägen om att hela tiden uppdatera dig på utbudet i butiken, för att kunna serva kunderna på bästa sätt.
Vi ser även att du har specialkompetens vad gäller form, färg, inredning och trender. Dina kvaliteter är god smak och kunskap om möbler, mattor och belysning. Du har grundläggande kunskaper om material så som trä, sten, läder och textil. Vi arbetar med en mängd intressanta varumärken från de största möbel- och belysningsleverantörerna från Sverige, Danmark och Italien. Som medarbetare hos oss får man representera ett antal utav dessa varumärken och vara dess ambassadör. Till viss del ingår även inköpsansvar för de varumärken man är ambassadör för. Som ett återkommande inslag är vi aktiva på mässor för inköp, inspiration och för att ta del av de senaste trenderna.
Det är meriterande om du har vana av Visma Spcs samt är utbildad inredare.
Tjänsten är en 100% tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
tillträde snarast
Välkommen med din ansökan som ska innehålla CV, personligt brev samt ett foto av dig. Skicka ansökan till ansokan@miljogarden.se och märk ansökan ”Möbelsäljare”.
Sista ansökningsdagen är 27 december, men vi gör intervjuer löpande.

Ansök nu

Extrapersonal-säljare

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Aug 18
Miljögården är en inredningsbutik i Lund som drivs och ägs av familjen Blomsterberg sedan 1984. Familjen Blomsterbergs dröm och vision är att skapa den kompletta inredningsbutiken. Miljögårdens inredningshus ligger på det lättillgängliga Novaområdet i Lund med en generös utställningsyta på 3000 kvm. 2003 slogs dörrarna upp till det nya huset. Vi har knutit till oss de mest intressanta formgivarna och tillverkarna. Idag driver vi parallellt med fysisk butik även webbhandel där vi ser en fin utvecklingspotential.
På Miljögården jobbar ett team med positiva människor som har roligt på jobbet. Det är viktigt att vara ödmjuk och tycka om att hjälpas åt med olika arbetsuppgifter. Du ska trivas att arbeta i ett högt tempo. Arbetsplatsen har ett öppet klimat som gör att det är lätt att trivas.
Nu söker vi extrapersonal till framförallt helger. Vi söker dig som har ett gediget intresse för möbler och inredning. Det är ett stort plus om du tidigare har arbetat inom detta segment. Vidare ser vi att du har god kassa-vana samt brinner för att skapa ett bra, trevligt kundmöte. Service och kunden i fokus är självklart för dig och något du värdesätter högt.
Det är meriterande om du tidigare har arbetat i Visma affärssystem. Vi ser att du är 20+
Välkommen med din ansökan som ska innehålla CV, personligt brev samt ett foto av dig. Skicka ansökan till ansokan@miljogarden.se och märk ansökan ”extrapersonal”.
Sista ansökningsdagen är 5 september, men vi gör intervjuer löpande.

Ansök nu