JKS Sverige AB jobb i Lund

Hitta lediga jobb hos JKS Sverige AB i Lund. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Lund.

Grönyteskötare till uppdrag i Lund

Parkarbetare/Utemiljöarbetare/Miljövärd
Läs mer Mar 19
Söker du ett arbete där du har möjlighet att vara utomhus? Har du tidigare erfarenhet av arbete inom park- och trädgårdsskötsel och är intresserad av ett arbete där du får arbeta med händerna? Då är detta uppdrag något för dig! 

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta som trädgårdsskötare hos vår kund i Lund. Arbetsuppgifterna innebär främst grönyteskötsel, ogräsrensning, trimning, röjning och beskärning samt skötsel av hårdgjorda ytor genom trimning och gasolbrännare. Renhållning dvs tömning utav papperskorgar och plockning av skräp på offentliga ytor ingår också samt att plantering av buskar och träd kan förekomma.

Uppdraget är planerat att starta i början på Mars men vi kommer successivt behöva personal under hela året. Uppdraget är beräknat fram till December. 
Arbetstider: 7.00-16.00. 

Kvalifikationer och egenskaper
Du har tidigare erfarenhet av park- och trädgårdsarbete samt är serviceinriktad, noggrann och kan arbeta både självständigt och i team. Du har förmågan att ta egna initiativ och att du kan planera, utföra, driva och prioritera arbetsuppgifter. Slutligen är det meriterande om du har erfarenhet av arbetsledning. Du behärskar det svenska och engelska språket väl och har B-körkort då det är ett krav för att möjliggöra transport av servicebilar i tjänst. 

Vi erbjuder dig
Möjligheten att arbeta på JKS Sverige i ett spännande uppdrag hos vår kund där du får lära dig om utemiljöer och bredda din profil inom park- och trädgårdsarbete samtidigt som du får bidra till en bättre utemiljö. JKS har kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss.

Ansökan
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta; Martin Jörhov på 0709-68 30 35 eller mjo@jksgroup.se, Julia Werngren på 079-143 53 89 eller julia.werngren@jksgroup.se.

Ansök nu

Grönyteskötare till uppdrag i Lund

Parkarbetare/Utemiljöarbetare/Miljövärd
Läs mer Feb 27
Söker du ett arbete där du har möjlighet att vara utomhus? Har du tidigare erfarenhet av arbete inom park- och trädgårdsskötsel och är intresserad av ett arbete där du får arbeta med händerna? Då är detta uppdrag något för dig! 

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta som trädgårdsskötare hos vår kund i Lund. Arbetsuppgifterna innebär främst grönyteskötsel, ogräsrensning, trimning, röjning och beskärning samt skötsel av hårdgjorda ytor genom trimning och gasolbrännare. Renhållning dvs tömning utav papperskorgar och plockning av skräp på offentliga ytor ingår också samt att plantering av buskar och träd kan förekomma.

Uppdraget är planerat att starta i början på Mars men vi kommer successivt behöva personal under hela året. Uppdraget är beräknat fram till December. 
Arbetstider: 7.00-16.00. 

Kvalifikationer och egenskaper
Du har tidigare erfarenhet av park- och trädgårdsarbete samt är serviceinriktad, noggrann och kan arbeta både självständigt och i team. Du har förmågan att ta egna initiativ och att du kan planera, utföra, driva och prioritera arbetsuppgifter. Slutligen är det meriterande om du har erfarenhet av arbetsledning. Du behärskar det svenska och engelska språket väl och har B-körkort då det är ett krav för att möjliggöra transport av servicebilar i tjänst. 

Vi erbjuder dig
Möjligheten att arbeta på JKS Sverige i ett spännande uppdrag hos vår kund där du får lära dig om utemiljöer och bredda din profil inom park- och trädgårdsarbete samtidigt som du får bidra till en bättre utemiljö. JKS har kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss.

Ansökan
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta; Martin Jörhov på 0709-68 30 35 eller mjo@jksgroup.se, Julia Werngren på 079-143 53 89 eller julia.werngren@jksgroup.se.

Ansök nu

Grönyteskötare till uppdrag i Lund

Parkarbetare/Utemiljöarbetare/Miljövärd
Läs mer Mar 19
Söker du ett arbete där du har möjlighet att vara utomhus? Har du tidigare erfarenhet av arbete inom park- och trädgårdsskötsel och är intresserad av ett arbete där du får arbeta med händerna? Då är detta uppdrag något för dig! 

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta som trädgårdsskötare hos vår kund i Lund. Arbetsuppgifterna innebär främst grönyteskötsel, ogräsrensning, trimning, röjning och beskärning samt skötsel av hårdgjorda ytor genom trimning och gasolbrännare. Renhållning dvs tömning utav papperskorgar och plockning av skräp på offentliga ytor ingår också samt att plantering av buskar och träd kan förekomma.

Uppdraget är planerat att starta i början på Mars men vi kommer successivt behöva personal under hela året. Uppdraget är beräknat fram till December. 
Arbetstider: 7.00-16.00. 

Kvalifikationer och egenskaper
Du har tidigare erfarenhet av park- och trädgårdsarbete samt är serviceinriktad, noggrann och kan arbeta både självständigt och i team. Du har förmågan att ta egna initiativ och att du kan planera, utföra, driva och prioritera arbetsuppgifter. Slutligen är det meriterande om du har erfarenhet av arbetsledning. Du behärskar det svenska och engelska språket väl och har B-körkort då det är ett krav för att möjliggöra transport av servicebilar i tjänst. 

Vi erbjuder dig
Möjligheten att arbeta på JKS Sverige i ett spännande uppdrag hos vår kund där du får lära dig om utemiljöer och bredda din profil inom park- och trädgårdsarbete samtidigt som du får bidra till en bättre utemiljö. JKS har kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss.

Ansökan
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta; Martin Jörhov på 0709-68 30 35 eller mjo@jksgroup.se, Julia Werngren på 079-143 53 89 eller julia.werngren@jksgroup.se.

Ansök nu

Grönyteskötare till uppdrag i Lund

Parkarbetare/Utemiljöarbetare/Miljövärd
Läs mer Apr 24
Söker du ett arbete där du har möjlighet att vara utomhus? Har du tidigare erfarenhet av arbete inom park- och trädgårdsskötsel och är intresserad av ett arbete där du får arbeta med händerna? Då är detta uppdrag något för dig! 

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta som trädgårdsskötare hos vår kund i Lund. Arbetsuppgifterna innebär främst grönyteskötsel, ogräsrensning, trimning, röjning och beskärning samt skötsel av hårdgjorda ytor genom trimning och gasolbrännare. Renhållning dvs tömning utav papperskorgar och plockning av skräp på offentliga ytor ingår också samt att plantering av buskar och träd kan förekomma.

Uppdraget är planerat att starta i början på Mars men vi kommer successivt behöva personal under hela året. Uppdraget är beräknat fram till December. 
Arbetstider: 7.00-16.00. 

Kvalifikationer och egenskaper
Du har tidigare erfarenhet av park- och trädgårdsarbete samt är serviceinriktad, noggrann och kan arbeta både självständigt och i team. Du har förmågan att ta egna initiativ och att du kan planera, utföra, driva och prioritera arbetsuppgifter. Slutligen är det meriterande om du har erfarenhet av arbetsledning. Du behärskar det svenska och engelska språket väl och har B-körkort då det är ett krav för att möjliggöra transport av servicebilar i tjänst. 

Vi erbjuder dig
Möjligheten att arbeta på JKS Sverige i ett spännande uppdrag hos vår kund där du får lära dig om utemiljöer och bredda din profil inom park- och trädgårdsarbete samtidigt som du får bidra till en bättre utemiljö. JKS har kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss.

Ansökan
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta; Martin Jörhov på 0709-68 30 35 eller mjo@jksgroup.se, Julia Werngren på 079-143 53 89 eller julia.werngren@jksgroup.se.

Ansök nu

Grönyteskötare till uppdrag i Lund

Parkarbetare/Utemiljöarbetare/Miljövärd
Läs mer Jan 10
Söker du ett arbete där du har möjlighet att vara utomhus? Har du tidigare erfarenhet av arbete inom park- och trädgårdsskötsel och är intresserad av ett arbete där du får arbeta med händerna? Då är detta uppdrag något för dig! 

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta som trädgårdsskötare hos vår kund i Lund. Arbetsuppgifterna innebär främst grönyteskötsel, ogräsrensning, trimning, röjning och beskärning samt skötsel av hårdgjorda ytor genom trimning och gasolbrännare. Renhållning dvs tömning utav papperskorgar och plockning av skräp på offentliga ytor ingår också samt att plantering av buskar och träd kan förekomma.

Uppdraget är planerat att starta i början på Mars men det kan komma att förändras beroende på när säsongen startar. Uppdraget är på 6 månader med chans till förlängning.
Arbetstider: 7.00-16.00

Kvalifikationer och egenskaper
Du har tidigare erfarenhet av park- och trädgårdsarbete samt är serviceinriktad, noggrann och kan arbeta både självständigt och i team. Du har förmågan att ta egna initiativ och att du kan planera, utföra, driva och prioritera arbetsuppgifter. Slutligen är det meriterande om du har erfarenhet av arbetsledning. Du behärskar det svenska och engelska språket väl och har B-körkort då det är ett krav för att möjliggöra transport av servicebilar i tjänst. 

Vi erbjuder dig
Möjligheten att arbeta på JKS Sverige i ett spännande uppdrag hos vår kund där du får lära dig om utemiljöer och bredda din profil inom park- och trädgårdsarbete samtidigt som du får bidra till en bättre utemiljö. JKS har kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss.

Ansökan
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta; Martin Jörhov på 0709-68 30 35 eller mjo@jksgroup.se, Julia Werngren på 079-143 53 89 eller julia.werngren@jksgroup.se.

Ansök nu

Grönyteskötare till uppdrag i Lund

Parkarbetare/Utemiljöarbetare/Miljövärd
Läs mer Nov 23
Söker du ett arbete där du har möjlighet att vara utomhus? Har du tidigare erfarenhet av arbete inom park- och trädgårdsskötsel och är intresserad av ett arbete där du får arbeta med händerna? Då är detta uppdrag något för dig! 

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta som trädgårdsskötare hos vår kund i Lund. Arbetsuppgifterna innebär främst grönyteskötsel, ogräsrensning, trimning, röjning och beskärning samt skötsel av hårdgjorda ytor genom trimning och gasolbrännare. Renhållning dvs tömning utav papperskorgar och plockning av skräp på offentliga ytor ingår också samt att plantering av buskar och träd kan förekomma.

Uppdraget är planerat att starta i början på Mars men det kan komma att förändras beroende på när säsongen startar. Uppdraget är på 6 månader med chans till förlängning.
Arbetstider: 7.00-16.00

Kvalifikationer och egenskaper
Du har tidigare erfarenhet av park- och trädgårdsarbete samt är serviceinriktad, noggrann och kan arbeta både självständigt och i team. Du har förmågan att ta egna initiativ och att du kan planera, utföra, driva och prioritera arbetsuppgifter. Slutligen är det meriterande om du har erfarenhet av arbetsledning. Du behärskar det svenska och engelska språket väl och har B-körkort då det är ett krav för att möjliggöra transport av servicebilar i tjänst. 

Vi erbjuder dig
Möjligheten att arbeta på JKS Sverige i ett spännande uppdrag hos vår kund där du får lära dig om utemiljöer och bredda din profil inom park- och trädgårdsarbete samtidigt som du får bidra till en bättre utemiljö. JKS har kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss.

Ansökan
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta; Martin Jörhov på 0709-68 30 35 eller mjo@jksgroup.se, Julia Werngren på 079-143 53 89 eller julia.werngren@jksgroup.se.

Ansök nu

Grönyteskötare till uppdrag i Lund

Parkarbetare/Utemiljöarbetare/Miljövärd
Läs mer Feb 6
Söker du ett arbete där du har möjlighet att vara utomhus? Har du tidigare erfarenhet av arbete inom park- och trädgårdsskötsel och är intresserad av ett arbete där du får arbeta med händerna? Då är detta uppdrag något för dig! 

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta som trädgårdsskötare hos vår kund i Lund. Arbetsuppgifterna innebär främst grönyteskötsel, ogräsrensning, trimning, röjning och beskärning samt skötsel av hårdgjorda ytor genom trimning och gasolbrännare. Renhållning dvs tömning utav papperskorgar och plockning av skräp på offentliga ytor ingår också samt att plantering av buskar och träd kan förekomma.

Uppdraget är planerat att starta i början på Mars men det kan komma att förändras beroende på när säsongen startar. Uppdraget är på 6 månader med chans till förlängning.
Arbetstider: 7.00-16.00

Kvalifikationer och egenskaper
Du har tidigare erfarenhet av park- och trädgårdsarbete samt är serviceinriktad, noggrann och kan arbeta både självständigt och i team. Du har förmågan att ta egna initiativ och att du kan planera, utföra, driva och prioritera arbetsuppgifter. Slutligen är det meriterande om du har erfarenhet av arbetsledning. Du behärskar det svenska och engelska språket väl och har B-körkort då det är ett krav för att möjliggöra transport av servicebilar i tjänst. 

Vi erbjuder dig
Möjligheten att arbeta på JKS Sverige i ett spännande uppdrag hos vår kund där du får lära dig om utemiljöer och bredda din profil inom park- och trädgårdsarbete samtidigt som du får bidra till en bättre utemiljö. JKS har kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss.

Ansökan
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta; Martin Jörhov på 0709-68 30 35 eller mjo@jksgroup.se, Julia Werngren på 079-143 53 89 eller julia.werngren@jksgroup.se.

Ansök nu

Grönyteskötare till uppdrag i Lund

Parkarbetare/Utemiljöarbetare/Miljövärd
Läs mer Sep 7
Söker du ett arbete där du har möjlighet att vara utomhus? Har du tidigare erfarenhet av arbete inom park- och trädgårdsskötsel eller är du intresserad av ett arbete där du både får arbeta med händerna? Då kanske detta arbete är något för dig!

Uppdraget ska tillsättas omgående och löper fram till sista oktober!

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta som trädgårdsskötare hos vår kund i Lund. Arbetsuppgifterna innebär främst grönyteskötsel, ogräsrensning, trimning, röjning och beskärning samt skötsel av hårdgjorda ytor genom trimning och gasolbrännare. Renhållning dvs tömning utav papperskorgar och plockning av skräp på offentliga ytor ingår också samt att plantering av buskar och träd kan förekommande.

Arbetstider: 7.00-16.00

Kvalifikationer och egenskaper
Du har tidigare erfarenhet av park- och trädgårdsarbete samt att du är serviceinriktad, noggrann och kan arbeta både självständigt och i team. Du har förmågan att ta egna initiativ och att du kan planera, utföra, driva och prioritera arbetsuppgifter självständigt. Slutligen är det meriterande om du har erfarenhet av arbetsledning. B-körkort är ett krav för att möjliggöra transport servicebilar i tjänst. 

Vi erbjuder dig
Möjligheten att arbeta på JKS Sverige i ett spännande uppdrag hos vår kund där du får lära dig om utemiljöer och bredda din profil inom park- och trädgårdsarbete samtidigt som du får bidra till en bättre utemiljö. JKS har kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss.

Ansökan
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta Martin Jörhov på JKS Sverige på 0709-683035 eller mjo@jksgroup.se.

Ansök nu

Grönyteskötare i Lund och Kävlinge

Parkarbetare/Utemiljöarbetare/Miljövärd
Läs mer Jul 3
Söker du ett arbete där du har möjlighet att vara utomhus? Har du tidigare erfarenhet av arbete inom park- och trädgårdsskötsel eller är du intresserad av ett arbete där du både får arbeta med händerna? Då kanske detta arbete är något för dig!

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta som trädgårdsskötare hos vår kund i antingen Lund eller Kävlinge. Arbetsuppgifterna innebär främst grönyteskötsel, ogräsrensning, trimning, röjning och beskärning samt skötsel av hårdgjorda ytor genom trimning och gasolbrännare. Renhållning dvs tömning utav papperskorgar och plockning av skräp på offentliga ytor ingår också samt att plantering av buskar och träd kan förekommande.

Arbetstider: 7.00-16.00

Kvalifikationer och egenskaper
Du har gärna tidigare erfarenhet av park- och trädgårdsarbete samt att du är serviceinriktad, noggrann och kan arbeta både självständigt och i team. Du har förmågan att ta egna initiativ och att du kan planera, utföra, driva och prioritera arbetsuppgifter självständigt. Slutligen är det meriterande om du har erfarenhet av arbetsledning. B-körkort är ett krav för att möjliggöra transport servicebilar i tjänst. 

Vi erbjuder dig
Möjligheten att arbeta på JKS Sverige i ett spännande uppdrag hos vår kund där du får lära dig om utemiljöer och bredda din profil inom park- och trädgårdsarbete samtidigt som du får bidra till en bättre utemiljö. JKS har kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss.

Ansökan
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta Martin Jörhov på JKS Sverige på 0709-683035 eller mjo@jksgroup.se.

Ansök nu

Montör till HP Tronic

Elmontör
Läs mer Maj 26
Som montör hos HP Tronic kommer du bli en del av ett engagerat team som tillsammans ska växa och bidra till en fantastisk arbetsplats. Detta är en unik möjlighet att ta nästa kliv i karriären och få ansvar och många spännande utmaningar.

Arbetsuppgifter
Utifrån elunderlag utföra montage av komponenter och ledningsdragning i kontrollpaneler av olika slag. Arbetet ställer höga krav på noggrannhet, leveransprecision och ordning och reda. Jobbet innehåller arbetsmoment som till exempel mekanisk montering av komponenter, ledningsdragning o.s.v. i kontrollpaneler. Du kommer erbjudas en gedigen introduktion för att få bäst möjliga start på din nya resa! 

Arbetstiden är 07.00-15.50

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har någon form av praktisk utbildning med inriktning el. Utöver detta har du gärna några års erfarenhet som montör inom el och/eller elektronik. Du är van att arbeta självständigt och värdesätter struktur samt noggrannhet och kvalitet. Som person är du flexibel, ansvarsfull och bidrar till en bra stämning på arbetsplatsen. Vi ser slutligen att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. 

Om kund
HP Tronic konstruerar och producerar på uppdrag, av flera olika kunder, industriella elsystem och testsystem. HP Tronic är en kompetenspartner som med geografisk följsamhet utvecklas och växer tillsammans med sina kunder och leverantörer. 
HP Tronic har idag verksamhet i Ljungby, Lund, Tranås, Suzhou i Kina, Ruse i Bulgarien och Pune i Indien.

Vi erbjuder dig
Möjligheten att arbeta på JKS Sverige i ett spännande uppdrag hos vår kund där du får lära dig om montering och kontrollpaneler samt bredda din profil inom el. JKS har kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss.

Ansökan
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta Martin Jörhov på JKS Sverige på 0709-683035 eller mjo@jksgroup.se.

Ansök nu

Montör till HP Tronic

Elmontör
Läs mer Apr 13
Som montör hos HP Tronic kommer du bli en del av ett engagerat team som tillsammans ska växa och bidra till en fantastisk arbetsplats. Detta är en unik möjlighet att ta nästa kliv i karriären och få ansvar och många spännande utmaningar.

Arbetsuppgifter
Utifrån elunderlag utföra montage av komponenter och ledningsdragning i kontrollpaneler av olika slag. Arbetet ställer höga krav på noggrannhet, leveransprecision och ordning och reda. Jobbet innehåller arbetsmoment som till exempel mekanisk montering av komponenter, ledningsdragning o.s.v. i kontrollpaneler. Du kommer erbjudas en gedigen introduktion för att få bäst möjliga start på din nya resa! 

Arbetstiden är 07.00-15.50

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har någon form av praktisk utbildning med inriktning el. Utöver detta har du gärna några års erfarenhet som montör inom el och/eller elektronik. Du är van att arbeta självständigt och värdesätter struktur samt noggrannhet och kvalitet. Som person är du flexibel, ansvarsfull och bidrar till en bra stämning på arbetsplatsen. Vi ser slutligen att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. 

Om kund
HP Tronic konstruerar och producerar på uppdrag, av flera olika kunder, industriella elsystem och testsystem. HP Tronic är en kompetenspartner som med geografisk följsamhet utvecklas och växer tillsammans med sina kunder och leverantörer. 
HP Tronic har idag verksamhet i Ljungby, Lund, Tranås, Suzhou i Kina, Ruse i Bulgarien och Pune i Indien.

Vi erbjuder dig
Möjligheten att arbeta på JKS Sverige i ett spännande uppdrag hos vår kund där du får lära dig om montering och kontrollpaneler samt bredda din profil inom el. JKS har kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss.

Ansökan
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta Martin Jörhov på JKS Sverige på 0709-683035 eller mjo@jksgroup.se.

Ansök nu

Artikeladministratör till First Class Brands of Sweden AB

Dataregistrerare
Läs mer Mar 10
Är du en detaljorienterad och strukturerad person som trivs i en roll som innebär administration och hantering av masterdata? Är du på jakt efter ett jobb i ett spännande och växande företag, där du får vara delaktig i olika processer och vara med och påverka och ta ansvar? Just nu söker vi en artikeladministratör till First Class Brands of Sweden AB i Lund. Är du rätt person för tjänsten? Välkommen med din ansökan!


Arbetsuppgifter 
Som artikeladministratör kommer du att arbeta i tätt samarbete med produktkoordinatorn och ansvara för artikeladministration och masterdata för våra egna varumärken samt våra systerbolags varumärken. Rollen innebär mycket kontakter, både internt och externt, för att svara på frågor, inhämta och säkerställa information samt kommunicera ändringar och uppdateringar.

Dina arbetsuppgifter blir följande;
Skapa och registrera artiklar i egna och externa system 
Underhålla artikeldata vid ändringar
Uppdatera produktinformation och produktdatablad
Säkerställa artikelinformation inför produktlanseringar
Beställa och samordna översättningsarbete
Korrekturläsning och kvalitetskontroll av artikelinformation
Bistå med underlag vid revisionsarbete
Vid sidan av arbetet med artikeladministration kommer du även att ansvara för service- och trivselrelaterade uppgifter kopplade till kontoret.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med inledande provanställning, och ska tillsättas snarast möjligt. 

Kompetens, erfarenhet och personliga egenskaper
Vi söker dig som är en riktigt duktig administratör och som har erfarenhet av administrativt arbete. Vi ser gärna att du har arbetat med masterdata och artikeladministration och att du är van vid att arbeta processorienterat, hantera deadlines och mycket information i olika system. Har du erfarenhet från livsmedelsbolag är det meriterande.

För att lyckas i rollen är det viktigt att du är strukturerad, detaljorienterad och driven och att du utför ditt arbete med stor noggrannhet. Du trivs med parallella arbetsuppgifter, att kommunicera och samarbeta med andra, och du är öppen, serviceinriktad och självgående som person. Vidare är du kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig på både svenska och engelska i tal och skrift.

Rollen ställer krav på en mycket god systemvana och goda datorkunskaper i Office-paketet, i synnerhet Excel. Har du arbetat i Visma Business, Exder och Validoo är du extra intressant för den här rollen. 

First Class Brands erbjuder dig
Ett självständigt och ansvarsfyllt arbete, i en organisation under ständig utveckling och tillväxt, där du får vara med på en resa inom framtidens FMCG bolag. Du kommer att tillhöra ett engagerad och drivet gäng, med tillgång till breda kontaktytor inom First Class Brands och Humble Group. Vi erbjuder marknadsmässiga villkor och förmåner och placering på huvudkontoret i Lund. 2023 flyttar First Class Brands till nya fräscha lokaler i Staffanstorp.  

Om First Class Brands of Sweden AB
First Class Brands of Sweden AB är ett svenskt bolag med fokus att leverera en fantastisk smakupplevelse och hälsosammare alternativ för konsumenten – att stödja deras val att leva ett aktivt, hälsosamt och balanserat liv. First Class Brands grundades 2008 i Lund och är ett bolag i kraftig tillväxt och med hög utvecklingstakt. First Class Brands äger varumärkena Pro!Brands, HealthyCo, Aloes och Wolverine – varumärken som finns väl representerade i Svensk dagligvaruhandel, on-line retail och på ett 20 tal exportmarknader. Bolaget drivs av hög innovationstakt och viljan att väva inom hälsosamma och funktionella produktkategorier. Bolaget har sitt huvudkontor i Lund, eget lager i Malmö och ett 40-tal anställda. Sedan december 2021 är First Class Brands en del av Humble Group. Humble Group är ledande FMCG- koncern med fokus på hälsa och välbefinnande. Bolaget är noterat under tickern HUMBLE på NASDAQ First North.
Besök gärna First Class Brands of Sweden ABs konton på Facebook, Linkedin och Instagram eller gå till www.fcbsweden.se för att få reda på mer om dem och deras arbete.

Ansökan
I denna rekrytering har First Class Brands valt att samarbeta med JKS Sverige. Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta rekryteringskonsult Frida Borg på telefonnummer: +46 709 68 30 19.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Artikeladministratör till First Class Brands of Sweden AB

Dataregistrerare
Läs mer Jan 27
Är du en detaljorienterad och strukturerad person som trivs i en roll som innebär administration och hantering av masterdata? Är du på jakt efter ett jobb i ett spännande och växande företag, där du får vara delaktig i olika processer och vara med och påverka och ta ansvar? Just nu söker vi en artikeladministratör till First Class Brands of Sweden AB i Lund. Är du rätt person för tjänsten? Välkommen med din ansökan!


Arbetsuppgifter 
Som artikeladministratör kommer du att arbeta i tätt samarbete med produktkoordinatorn och ansvara för artikeladministration och masterdata för våra egna varumärken samt våra systerbolags varumärken. Rollen innebär mycket kontakter, både internt och externt, för att svara på frågor, inhämta och säkerställa information samt kommunicera ändringar och uppdateringar.

Dina arbetsuppgifter blir följande;
Skapa och registrera artiklar i egna och externa system 
Underhålla artikeldata vid ändringar
Uppdatera produktinformation och produktdatablad
Säkerställa artikelinformation inför produktlanseringar
Beställa och samordna översättningsarbete
Korrekturläsning och kvalitetskontroll av artikelinformation
Bistå med underlag vid revisionsarbete
Vid sidan av arbetet med artikeladministration kommer du även att ansvara för service- och trivselrelaterade uppgifter kopplade till kontoret.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med inledande provanställning, och ska tillsättas snarast möjligt. 

Kompetens, erfarenhet och personliga egenskaper
Vi söker dig som är en riktigt duktig administratör och som har erfarenhet av administrativt arbete. Vi ser gärna att du har arbetat med masterdata och artikeladministration och att du är van vid att arbeta processorienterat, hantera deadlines och mycket information i olika system. Har du erfarenhet från livsmedelsbolag är det meriterande.

För att lyckas i rollen är det viktigt att du är strukturerad, detaljorienterad och driven och att du utför ditt arbete med stor noggrannhet. Du trivs med parallella arbetsuppgifter, att kommunicera och samarbeta med andra, och du är öppen, serviceinriktad och självgående som person. Vidare är du kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig på både svenska och engelska i tal och skrift.

Rollen ställer krav på en mycket god systemvana och goda datorkunskaper i Office-paketet, i synnerhet Excel. Har du arbetat i Visma Business, Exder och Validoo är du extra intressant för den här rollen. 

First Class Brands erbjuder dig
Ett självständigt och ansvarsfyllt arbete, i en organisation under ständig utveckling och tillväxt, där du får vara med på en resa inom framtidens FMCG bolag. Du kommer att tillhöra ett engagerad och drivet gäng, med tillgång till breda kontaktytor inom First Class Brands och Humble Group. Vi erbjuder marknadsmässiga villkor och förmåner och placering på huvudkontoret i Lund. 2023 flyttar First Class Brands till nya fräscha lokaler i Staffanstorp.  

Om First Class Brands of Sweden AB
First Class Brands of Sweden AB är ett svenskt bolag med fokus att leverera en fantastisk smakupplevelse och hälsosammare alternativ för konsumenten – att stödja deras val att leva ett aktivt, hälsosamt och balanserat liv. First Class Brands grundades 2008 i Lund och är ett bolag i kraftig tillväxt och med hög utvecklingstakt. First Class Brands äger varumärkena Pro!Brands, HealthyCo, Aloes och Wolverine – varumärken som finns väl representerade i Svensk dagligvaruhandel, on-line retail och på ett 20 tal exportmarknader. Bolaget drivs av hög innovationstakt och viljan att väva inom hälsosamma och funktionella produktkategorier. Bolaget har sitt huvudkontor i Lund, eget lager i Malmö och ett 40-tal anställda. Sedan december 2021 är First Class Brands en del av Humble Group. Humble Group är ledande FMCG- koncern med fokus på hälsa och välbefinnande. Bolaget är noterat under tickern HUMBLE på NASDAQ First North.
Besök gärna First Class Brands of Sweden ABs konton på Facebook, Linkedin och Instagram eller gå till www.fcbsweden.se för att få reda på mer om dem och deras arbete.

Ansökan
I denna rekrytering har First Class Brands valt att samarbeta med JKS Sverige. Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta rekryteringskonsult Frida Borg på telefonnummer: +46 709 68 30 19.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Serviceingenjör inom processautomation till Schneider Electric

Automationstekniker, elektronik
Läs mer Okt 14
Schneider Electric är en världsledande koncern inom digitalisering, automation och energioptimering och är utsedda till världens mest hållbara företag 2021.

Schneider Electric leder den digitala omvandlingen av energihantering och automation inom bostäder, fastigheter, datacenter, infrastruktur och industrier. Schneider Electric är ett dynamiskt, globalt och ansvarstagande företag som letar efter engagerade och innovativa medarbetare som precis som dem, anser att säker, tillförlitlig, effektiv, hållbar och uppkopplad energi är till för alla.


Vill du fortsätta din karriär i en global marknadsledande organisation med de bästa produkterna och lösningarna på marknaden? Vill du ha en självständig roll i ett professionellt företag med bra utvecklingsmöjligheter? Då har Schneider Electric en intressant tjänst till dig. 

Arbetsuppgifter
I rollen som serviceingenjör inom processautomation kommer du att ansvara för Schneider Electrics kunder inom processindustrin i Norden, främst i södra Sverige och Danmark. Du kommer att arbeta med kunder inom olika industrier samt med projekt och serviceuppdrag i varierande storlek, vilket gör arbetet varierande och utvecklande. Många delar av arbetet utför du digitalt från kontoret, men tjänsten innebär också planerat och akut arbete ute hos kund. Du kommer till stor del att arbeta med DCS och Schneider Electrics system Foxboro och Triconex.

Dina arbetsuppgifter och ansvar blir följande;
Service- och utvecklingsarbete
Systemkonfigurering och -uppdatering
Säkerhetsarbete och -kontroller
Projektarbete avseende tekniska lösningar, installation och driftsättning 


Du kommer att tillhöra ett engelskt team om sju serviceingenjörer inom processautomation, som du kommer att ha ett nära samarbete med. Introduktionen kommer delvis att vara i England, där du får lära känna teamet och introduceras i rollen och arbetsuppgifterna.  

I tjänsten ingår resor samt beredskap två av sex arbetsveckor. Du förväntas då finnas tillgänglig dygnet runt, vid behov, utöver din ordinarie arbetstid. Placering för tjänsten är företrädesvis i Lund eller Malmö. 

Kvalifikationer och erfarenheter
Vi söker dig med relevant teknisk utbildning och tidigare erfarenhet av liknande arbete inom processautomation. Du har goda kunskaper inom elektronik och programmering och erfarenhet av att arbeta med mjukvara kopplat till underhåll av styr- och säkerhetssystem samt med felsökning, reparation och modifiering av automatiserade processer. Särskilt viktigt i tjänsten är erfarenhet av DCS. Du behöver kunna följa systemkretsritningar och modifiera systemkretsar. Erfarenhet av Honeywell och FOX är meriterande.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i en serviceorganisation och att du är van vid och trivs med att möta kunder, diskutera tekniska lösningar och utveckla samarbeten.

Tjänsten kräver att du behärskar svenska och engelska mycket väl, både i tal och skrift, och du bör ha goda IT-kunskaper. I övrigt är intresse för IT och datorsäkerhet starkt meriterande. B-körkort är ett krav i tjänsten.

Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen behöver du vara en bra lagspelare med god kommunikativ förmåga, som kan samarbeta med både kunder och kollegor. Du är engagerad, förtroendeingivande och lyhörd för kundernas önskemål och behov samt har en förmåga att omsätta dessa i lösningar. I ditt arbete är du analytisk och lösningsorienterad och vi ser gärna att du har ett stort teknikintresse.

Som person är du även strukturerad, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs med att planera ditt eget arbete, kan driva dina arbetsuppgifter framåt på ett självständigt sätt, och kan prioritera ditt arbete utifrån kundernas behov. 

Schneider Electric erbjuder dig
Ett självständigt, roligt och omväxlande arbete med frihet under ansvar och en möjlighet att vara med och påverka under en spännande tillväxtresa. Du kommer att arbeta i ett internationellt marknadsledande företag med stort fokus på individuell tillväxt, utbildning och flera intressanta utvecklingsmöjligheter. På Schneider Electric är det viktigt att ha roligt på jobbet och att känna sig motiverad. 

Ansökan
I den här rekryteringen har Schneider Electric valt att samarbeta med JKS Sverige. Sök gärna tjänsten redan idag, med registrerat CV på www.jksgroup.se, då vi gör löpande urval. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löper ut. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Frida Borg, på telefonnummer 0709-68 30 19.

Eftersom Schneider Electric är ett säkerhetsföretag kommer de att begära utdrag ur belastningsregistret inför anställning.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Serviceledare inom ventilation till GK Sverige!

Arbetsledare, ventilation
Läs mer Sep 26
Inledning
Har du ett tekniskt intresse, trivs i en ledarroll samt brinner för att skapa goda kundrelationer? Vill du vara med och bygga hållbara samhällen för generationer där man sätter klimatet i fokus? Vi söker nu en serviceledare inom ventilation till GK Sverige med placering i Lund som vill vara med och utveckla verksamheten. Låter det intressant? Då kan du vara just den vi söker!

Arbetsuppgifter
Som serviceledare ansvarar du för serviceuppdrag från planering till avslut hos deras kunder i Lund med omnejd. Du ansvarar för resultat, utförande och budget i de olika uppdragen. Ditt huvudansvar är att leda och stötta dina medarbetare och säkerställa att uppdragen genomförs med hög kvalitet samt för en god kommunikation med kunderna. Målet är att överträffa kundernas förväntningar och förmedla hållbara, energieffektiva lösningar som ger mervärde till kunderna. Dina kollegor består idag av servicetekniker, fastighetstekniker, koordinatorer och serviceledare.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar Driva serviceuppdrag från planering till avslut.
Ansvara för projektets resultat, utförande och budget.
Leda och engagera medarbetare i ditt team.
Kundkontakt och merförsäljning.

Vi söker dig som
Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba med serviceverksamheter inom ventilation samt att du har erfarenhet av att arbeta i en arbetsledande befattning. För att trivas i rollen som serviceledare tror vi att du är resultatinriktad, nyfiken och ansvarstagande samt har ett öga för såväl detaljer som för helheten.

Krav för denna tjänst är att du har goda kunskaper i svenska samt B-körkort. Det är meriterande om du har utbildning eller certifieringar inom områden som energi, projektledning, ventilation, rör eller kyla.

Vi erbjuder dig
Som serviceledare på GK Sverige erbjuds du ett varierande arbete fyllt med nya utmaningar där du har stor möjlighet att vara med och påverka. Du erbjuds även möjlighet till kompetensutveckling, friskvårdsbidrag samt förmånsbil. Hos GK Sverige är personlighet, passion och samarbete avgörande och tillsammans kan man göra skillnad. Genom deras värdegrund INA (inkluderande, Nyfiken, Ansvarstagande) bygger de hållbara lösningar för generationer. Vi söker självklart dig som delar samma värdegrund.  

Ansökan
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. I denna rekryteringsprocess samarbetar GK Sverige med JKS Sverige och har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Johanna Holmberg på JKS Sverige på 042-12 12 16.

Ansök nu

Serviceledare till GK Sverige!

Arbetsledare, ventilation
Läs mer Aug 30
Inledning
Har du ett tekniskt intresse, trivs i en ledarroll samt brinner för att skapa och underhålla goda kundrelationer? Vill du dessutom vara en klimatförebild och vara med och bygga hållbara samhällen för generationer? Vi söker nu en serviceledare till GK Sverige med placering i Lund som vill vara med och utveckla verksamheten. Låter det intressant? Då kan du vara just den vi söker!

Arbetsuppgifter
Som serviceledare ansvarar du för serviceuppdrag från planering till avslut hos deras kunder i Lund med omnejd. Du ansvarar för resultat, utförande och budget i de olika uppdragen. Ditt huvudansvar är att leda och stötta dina medarbetare och säkerställa att uppdragen genomförs med hög kvalitet samt för en god kommunikation med kunderna. Målet är att överträffa kundernas förväntningar och förmedla hållbara, energieffektiva lösningar som ger mervärde till kunderna. Dina kollegor består idag av servicetekniker, fastighetstekniker, koordinatorer och serviceledare.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar

Driva serviceuppdrag från planering till avslut.


Ansvara för projektets resultat, utförande och budget.


Leda och engagera medarbetare i ditt team.


Kundkontakt och merförsäljning.



Vi söker dig som
Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba med serviceverksamheter inom verksamhetsområdet eller närliggande branscher. Vi ser även att du har haft en arbetsledande befattning i tidigare tjänst. För att trivas i rollen som serviceledare tror vi att du är resultatinriktad, nyfiken och ansvarstagande samt har ett öga för såväl detaljer som för helheten.

Krav för denna tjänst är att du har goda kunskaper i svenska samt B-körkort. Det är meriterande om du har utbildning eller certifieringar inom områden som energi, projektledning, ventilation, rör eller kyla.

Vi erbjuder dig
Som serviceledare på GK Sverige erbjuds du ett varierande arbete fyllt med nya utmaningar där du har stor möjlighet att vara med och påverka. Du erbjuds även möjlighet till kompetensutveckling, friskvårdsbidrag samt förmånsbil.
Hos GK Sverige är personlighet, passion och samarbete avgörande och tillsammans kan man göra skillnad. Genom deras värdegrund INA (inkluderande, Nyfiken, Ansvarstagande) bygger de hållbara lösningar för generationer. Vi söker självklart en medarbetare som delar samma värdegrund.  

Ansökan
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. I denna rekryteringsprocess samarbetar GK Sverige med JKS Sverige och har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Johanna Holmberg på JKS Sverige på 042-12 12 16.

Ansök nu

Serviceledare till GK Sverige!

Arbetsledare, ventilation
Läs mer Sep 1
Inledning
Har du ett tekniskt intresse, trivs i en ledarroll samt brinner för att skapa och underhålla goda kundrelationer? Vill du dessutom vara en klimatförebild och vara med och bygga hållbara samhällen för generationer? Vi söker nu en serviceledare till GK Sverige med placering i Lund som vill vara med och utveckla verksamheten. Låter det intressant? Då kan du vara just den vi söker!

Arbetsuppgifter
Som serviceledare ansvarar du för serviceuppdrag från planering till avslut hos deras kunder i Lund med omnejd. Du ansvarar för resultat, utförande och budget i de olika uppdragen. Ditt huvudansvar är att leda och stötta dina medarbetare och säkerställa att uppdragen genomförs med hög kvalitet samt för en god kommunikation med kunderna. Målet är att överträffa kundernas förväntningar och förmedla hållbara, energieffektiva lösningar som ger mervärde till kunderna. Dina kollegor består idag av servicetekniker, fastighetstekniker, koordinatorer och serviceledare.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar

Driva serviceuppdrag från planering till avslut.


Ansvara för projektets resultat, utförande och budget.


Leda och engagera medarbetare i ditt team.


Kundkontakt och merförsäljning.



Vi söker dig som
Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba med serviceverksamheter inom verksamhetsområdet eller närliggande branscher. Vi ser även att du har haft en arbetsledande befattning i tidigare tjänst. För att trivas i rollen som serviceledare tror vi att du är resultatinriktad, nyfiken och ansvarstagande samt har ett öga för såväl detaljer som för helheten.

Krav för denna tjänst är att du har goda kunskaper i svenska samt B-körkort. Det är meriterande om du har utbildning eller certifieringar inom områden som energi, projektledning, ventilation, rör eller kyla.

Vi erbjuder dig
Som serviceledare på GK Sverige erbjuds du ett varierande arbete fyllt med nya utmaningar där du har stor möjlighet att vara med och påverka. Du erbjuds även möjlighet till kompetensutveckling, friskvårdsbidrag samt förmånsbil.
Hos GK Sverige är personlighet, passion och samarbete avgörande och tillsammans kan man göra skillnad. Genom deras värdegrund INA (inkluderande, Nyfiken, Ansvarstagande) bygger de hållbara lösningar för generationer. Vi söker självklart en medarbetare som delar samma värdegrund.  

Ansökan
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. I denna rekryteringsprocess samarbetar GK Sverige med JKS Sverige och har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Johanna Holmberg på JKS Sverige på 042-12 12 16.

Ansök nu

Inköpare till First Class Brands of Sweden AB

Inköpskontorist
Läs mer Jun 23
Nu söker vi en driven, serviceinriktad och extremt lösningsorienterad inköpare till kontoret i Lund.

Arbetsuppgifter 
Som inköpare på First Class Brands kommer du att vara en del av ett team på tre inköpare som rapporterar till COO. Ditt ansvar och dina arbetsuppgifter blir följande;
Planering av inköp enligt prognos
Inköpsansvar för egna artiklar och leverantörer
Kontakt och förhandling med leverantörer nationellt och internationellt 
Följa upp leveranser och säkerställa så att PO'n levereras i tid
Säkerställa giltiga certifikat och avtal för dina leverantörer
Ta fram certifikat och dokument för export i samarbete med exportteamet
Ta fram nya produkter med leverantörer i samarbete med produktutvecklingsteamet

Som inköpare kommer du att fungera som en viktig länk mellan våra leverantörer och kunder, vårt lager samt övriga kontoret. Arbetet sker i nära dialog och samarbete med försäljning, då prognoserna kan förändras med kort varsel. Målet är att säkra leveranssäkerhet samtidigt som du bidrar till att minska bundet kapital på lagret genom rotation. 
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med inledande provanställning, och ska tillsättas snarast möjligt. 

Kompetens, erfarenhet och personliga egenskaper
Vi söker dig med 1-5 års erfarenhet av operativt inköpsarbete, med fördel från i tillväxt och med erfarenhet av snabbrörliga varor med bäst före datum. 
För att lyckas i din roll är det extremt viktigt att du är driven, flexibel och lösningsorienterad och motiveras av dagliga utmaningar. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och inte rädd för att ställa krav och fatta beslut. Svenska och engelska behärskar du på en god nivå, i såväl tal som skrift, då leverantörer och kunder finns både nationellt och internationellt. Goda datorkunskaper och vana från affärssystem är ett krav i tjänsten och erfarenhet av Visma Business är meriterande.
Som person är du givetvis serviceinriktad och ansvarstagande. Du har en god analytisk förmåga, är strategisk och duktig på att skapa och underhålla relationer och samarbeten både internt och externt. Du gillar att arbeta administrativt, att vara delaktig i många olika processer och du trivs med att arbeta i ett högt tempo.

First Class Brands erbjuder dig
Vi erbjuder dig ett självständigt och ansvarsfyllt arbete, i en organisation under ständig utveckling och tillväxt, där du får vara med på en resa inom framtidens FMCG bolag. Du kommer att tillhöra ett engagerad och drivet gäng, med tillgång till breda kontaktytor inom First Class Brands och Humble Group. Vi erbjuder marknadsmässiga villkor och förmåner och placering på huvudkontoret i Lund. 

Ansökan
I denna rekrytering har First Class Brands valt att samarbeta med JKS Sverige. Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta rekryteringskonsult Frida Borg på telefonnummer: +46 40-10 12 19.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till soliga Kreta!

Telefonförsäljare
Läs mer Feb 2
I samarbete med Teleperformance söker vi dig som vill ta chansen att arbeta som kundservicemedarbetare på lång sikt på soliga Kreta. Har du en genuin känsla för service och har kanske drömt om att bo utomlands någon gång i ditt liv?

På Teleperformance har du möjlighet att utvecklas och få rätt förutsättningar för att både kunna bo och jobba utomlands. Här kan du njuta av sol och bad, samtidigt som du arbetar på en arbetsplats som utmanar dig. Teleperformance erbjuder betald flygresa till Kreta samt står även för boendet under hela perioden du är anställd.

Arbetsuppgifter
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta för ett av varumärkena som Teleperformance samarbetar med. Deras samarbetspartners är bland annat Telia och Zalando.

Tillsammans med ditt team arbetar du med kundsupport för den svenska marknaden genom telefonsamtal, mejl och chatt. Du är behjälplig vid kundärenden som både är enkla och även lite mer utmanande. Dina arbetsuppgifter kan också innefatta merförsäljning och att informera kunderna om aktuella kampanjer. Du har mål som du arbetar efter som gör det tydligt för dig vad som krävs av dig.

Du utgår från det nya kontoret i Chania på Kreta och erbjuds shuttlebus för pendlingen från och till arbetet från ditt boende.

Arbetstid: 5 dagar i veckan, 8 h per dag
Startdatum: Teleperformance växer ständigt och har löpande startdatum året om.
Lön: 14 månadslöner plus bonus med möjligheter att göra mycket god förtjänst.

Kompetens, erfarenhet och personliga egenskaper
Vi söker dig som är 18 år eller äldre och som pratar flytande svenska samt har goda kunskaper i engelska. Du ska också kunna arbeta på plats på Kreta i minst sex månader.

Du som söker är utåtriktad, serviceminded och professionell. För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare på Teleperformance är det av vikt att du har en positiv inställning, är ansvarstagande och trivs med problemlösning.

Under rekryteringsprocessen genomför Teleperformance obligatoriska bakgrundskontroller på samtliga kandidater.

Teleperfomance erbjuder dig
På Teleperformance värderas en positiv och informell arbetsmiljö högt. Det är viktigt att medarbetarna är nöjda, att det finns en bra kamratskap och ett team med utrymme för mångfald. Du kommer att bli väl introducerad till dina arbetsuppgifter genom en gedigen introduktion. På kontoret kan du mellan kundsamtalen pausa med aktiviteter som exempelvis pingis. Det finns även tillgång till gym. Teleperformance anordnar också personalaktiviteter och event för sina medarbetare.

Tjänsten är en direktrekrytering och innebär en anställning på Teleperformance i Chania, Kreta.

Ansökan
Teleperformance har i denna process valt att samarbeta med JKS Sverige. Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Elisabeth Widéen på 040 12 12 25.

Välkommen med din ansökan!


Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world’s leading companies in a wide variety of industries. The company has established the highest security and quality standards in the industry and uses proprietary deep learning technology to optimize flexibility on a global scale. The Group’s 300,000 employees, spread across nearly 80 countries, support billions of connections annually in 265 languages and enhance the customer experience with every interaction.

Ansök nu

Säkerhetstekniker till Schneider Electric i Lund

Larminstallatör/Larmtekniker
Läs mer Aug 26
Har du erfarenhet av att arbeta med säkerhetstekniska system? Brinner du för att ha tillgång till den senaste tekniken och produkterna på marknaden och arbeta med kompetenta och drivna kollegor? Söker du en stimulerande och självständig roll i ett stort och professionellt företag? Då har Schneider Electric i Lund en intressant tjänst för dig.

Arbetsuppgifter
I rollen som säkerhetstekniker kommer du att tillhöra ett kompetent team och arbeta brett med säkerhetssystem för inbrottslarm, passersystem och trygghetskameror. Arbetsuppgifterna är omväxlande och rollen innebär mycket kundkontakter, där du hanterar hela kedjan från första kontakt till rapportering av arbetet. Du kommer att arbeta med både service och projekt, där arbetet är mobilt och varvas med besök hos befintliga och nya kunder och kontoret. Geografiskt finns kunderna i Lund med omnejd. I rollen jobbar du självständigt ute hos Schneider Electrics kunder men du kommer också få hjälp och stöttning av ditt team.
Arbetsuppgifterna innebär bland annat;
Installation, konfigurering och driftsättning av system
Felsökning, akutservice samt avtalsservice
Dokumentation och rapportering
Teknisk support, rådgivning och utveckling av kundsamarbeten


Kvalifikationer och erfarenheter
Vi söker dig som har elteknisk utbildning och ett par års erfarenhet av arbete med elinstallation. Har du tidigare arbetat med att installera, driftsätta, felsöka och underhålla säkerhetssystem (inbrottslarm, CCTV och passersystem) är det meriterande och en stor fördel. Du har en god teknisk förståelse och ett intresse för ny teknik. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av att arbeta i en serviceorganisation och att du trivs med att möta kunder, ge service och utveckla samarbeten. Det är även viktigt att du är van vid att planera och ta ansvar för eget arbete.

Dina datorkunskaper är goda och förståelse och intresse för nätverksteknik ser vi som en stor fördel. Du uttrycker dig obehindrat i svenska samt har goda kunskaper i engelska. B-körkort är ett krav.

Personliga egenskaper
Som person är du positiv, driven och ansvarstagande. Du motiveras av ny teknik och problemlösning, har lätt för att lära och ett driv att utvecklas och komma framåt. I ditt arbete är du strukturerad, noggrann och kvalitetsmedveten och följer regelverk samt riktlinjer för arbetsmiljö och hälsa. Du är van vid att fatta egna beslut och kan driva dina arbetsuppgifter framåt på ett självständigt sätt. 

I kontakten med andra är du social, serviceinriktad och lyhörd. Du är öppen, förtroendeingivande och tillmötesgående, vilket gör att du har lätt för att skapa relationer och samarbeten med både kunder och kollegor.

Schneider Electric erbjuder dig
På Schneider Electric får du genom tydliga karriärvägar en unik möjlighet att utvecklas och växa både i din profession och som människa. Genom Schneider Electrics fadderprogram får du stort stöd av erfarna kollegor. Som anställd kommer du att få ta del av Schneider Electrics förmåner som till exempel interna utbildningar, bonus, utökad föräldralön, tjänstebil och friskvårdsbidrag.

Ansök
I den här rekryteringen har Schneider Electric valt att samarbeta med JKS Sverige. Sök gärna tjänsten redan idag, med registrerat CV på www.jksgroup.se, då vi gör löpande urval. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löper ut. Välkommen att kontakta rekryteringskonsult Frida Borg, på telefonnummer +46 40-10 12 19, vid frågor om tjänsten.
Eftersom Schneider Electric är ett säkerhetsföretag kommer de att begära utdrag ur belastningsregistret vid anställning.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Brandtekniker till Schneider Electric i Lund

Serviceelektriker, installation
Läs mer Aug 26
Vill du ha tillgång till den senaste tekniken och produkterna på marknaden inom brand och säkerhet och vill du ha möjlighet att påverka, utveckla och förändra i ditt arbete? Söker du en stimulerande och självständig roll i ett professionellt företag med bra utvecklingsmöjligheter? Då har Schneider Electric i Lund en intressant tjänst till dig.

Arbetsuppgifter
I rollen som brandtekniker kommer du att tillhöra ett team och arbeta brett med både serviceuppdrag och projekt. Arbetet är mobilt och varvas med besök hos befintliga och nya kunder samt kontoret. Geografiskt finns kunderna i Lund med omnejd. I rollen jobbar du självständigt ute hos Schneider Electrics kunder men du kommer också få hjälp och stöttning av ditt team.

Arbetsuppgifterna innebär bland annat;
Installation, konfigurering och driftsättning av brandlarm
Felsökning, akutservice samt avtalsservice
Planerat underhållsarbete
Dokumentation enligt regelverket inom brandsäkerhet
Teknisk support, utveckling av kundsamarbeten och merförsäljning

Kvalifikationer och erfarenheter 
Vi söker dig som gillar teknik, har elteknisk utbildning och minst ett par års erfarenhet av att göra elinstallationer. Har du tidigare arbetat med brandlarmsteknik ser vi det som en stor fördel. Goda IT/datakunskaper, kunskaper i programmering och nätverksteknik är önskvärt. Erfarenhet av driftsättning av brandlarm är meriterande.

Vi ser även gärna att du har erfarenhet av att arbeta i en serviceorganisation och att du är van vid och trivs med att möta kunder, ge service och utveckla samarbeten. Du uttrycker dig obehindrat i svenska och har goda kunskaper i engelska. B-körkort är ett krav.

Personliga egenskaper
För att trivas i rollen är du en person som gillar att ta eget ansvar, trivs med kundkontakter och drivs av problemlösning. Du är serviceinriktad, lyhörd och förtroendeingivande och strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen till kunden. I ditt arbete är du strukturerad, noggrann och kvalitetsmedveten och följer regelverk samt riktlinjer för arbetsmiljö och hälsa. Du är van vid att fatta egna beslut och kan driva dina arbetsuppgifter framåt på ett självständigt sätt.

Som person är du social och framåt och du har ett tillmötesgående sätt som gör att du har lätt för att skapa relationer och samarbeten med både kunder och kollegor.

Schneider Electric erbjuder dig
På Schneider Electric får du genom tydliga karriärvägar en unik möjlighet att utvecklas och växa både i din profession och som människa. Genom Schneider Electrics fadderprogram får du stort stöd av erfarna kollegor. Som anställd kommer du att få ta del av Schneider Electrics förmåner som till exempel interna utbildningar, bonus, utökad föräldralön, förmånsbil och friskvårdsbidrag. 

Ansök
I den här rekryteringen samarbetar Schneider Electric med JKS Sverige. Sök gärna tjänsten redan idag, med registrerat CV på www.jksgroup.se, då vi gör löpande urval. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löper ut. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Frida Borg, på telefonnummer 0709-68 30 19.

Eftersom Schneider Electric är ett säkerhetsföretag kommer de att begära utdrag ur belastningsregistret vid anställning.


Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Serviceingenjör till Schneider Electric i Lund

Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet
Läs mer Aug 17
Brinner du för att ha tillgång till den senaste tekniken och produkterna på marknaden inom fastighetsautomation och arbeta med kompetenta och drivna kollegor? Söker du en stimulerande och självständig roll, där du får möjlighet att växa och utvecklas i ett professionellt och ledande företag? Då har Schneider Electric i Lund helt rätt tjänst för dig.

Arbetsuppgifter
I rollen som serviceingenjör kommer du att tillhöra ett kompetent team och arbeta brett med både serviceuppdrag och projekt inom fastighetsautomation. Arbetet är mobilt och utförs antingen ute hos kund eller på kontoret. Geografiskt finns kunderna i Lund med omnejd.

Arbetsuppgifterna innebär bland annat;
Programmering och driftsättning av Schneider Electrics produkter inom fastighetsautomation
Systemintegration mellan olika protokoll till överordnat system
Felsökning och service av HVAC-system
Kundkontakter och utveckling av kundsamarbeten och merförsäljning
 

Kvalifikationer och erfarenheter
Vi söker dig som har en teknisk utbildning på gymnasie- eller högskolenivå med inriktning mot automation, el, ventilation eller liknande och gärna erfarenhet inom el, ventilation, VVS, automation eller fastighetsteknik i någon form. Du har en god teknisk förståelse och erfarenhet av och/eller intresse för styrsystem, programmering/IT och nätverksteknik. Du är van vid och trivs med att möta kunder, ge service och utveckla samarbeten och vi ser gärna att du erfarenhet av att arbeta i en serviceorganisation. Dina datorkunskaper är goda och du uttrycker dig obehindrat i svenska och har goda kunskaper i engelska. B-körkort är ett krav.

Personliga egenskaper
Som person är du framåt, engagerad och nyfiken. Du har ett genuint teknikintresse och motiveras av ny teknik och problemlösning. Du har lätt för att lära och ett driv att utvecklas och komma framåt. Då du arbetar mycket under eget ansvar är det viktigt att du är bekväm med att fatta egna beslut, att du tar hjälp när det behövs och att du kan driva dina arbetsuppgifter framåt på ett självständigt sätt. I ditt arbete är du strukturerad och noggrann och du följer riktlinjerna för arbetsmiljö och hälsa.

Som person är du även serviceinriktad, social och positiv och har ett tillmötesgående sätt som gör att du har lätt för att bygga relationer och samarbeten med både kunder och kollegor. Du tar egna initiativ och är mån om att leverera en hög service och kvalitet i ditt arbete.

Schneider Electric erbjuder dig
På Schneider Electric får du genom tydliga karriärvägar en unik möjlighet att utvecklas och växa både i din profession och som människa. Genom Schneider Electrics fadderprogram får du stort stöd av erfarna kollegor. Som anställd kommer du att få ta del av Schneider Electrics förmåner som till exempel interna utbildningar, bonus, utökad föräldralön, tjänstebil och friskvårdsbidrag.

Ansök
I den här rekryteringen har Schneider Electric valt att samarbeta med JKS Sverige. Sök gärna tjänsten redan idag, med registrerat CV på www.jksgroup.se, då vi gör löpande urval. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löper ut. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Frida Borg, på telefonnummer 0709-68 30 19.

Eftersom Schneider Electric är ett säkerhetsföretag kommer de att begära utdrag ur belastningsregistret vid anställning.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Servicetekniker till Schneider Electric i Lund

Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet
Läs mer Jan 8
Brinner du för att ha tillgång till den senaste tekniken och produkterna på marknaden inom fastighetsautomation och arbeta med kompetenta och drivna kollegor? Söker du en stimulerande och självständig roll, där du får möjlighet att växa och utvecklas i ett professionellt och ledande företag? Då har Schneider Electric i Lund helt rätt tjänst för dig.

Arbetsuppgifter
I rollen som servicetekniker kommer du att tillhöra ett kompetent team och arbeta brett med både serviceuppdrag och projekt. Arbetet är mobilt och varvas med besök hos befintliga och nya kunder och kontoret. Geografiskt finns kunderna i regionen Malmö och Lund, med omnejd.

Arbetsuppgifterna innebär bland annat;
Programmering och driftsättning av Schneider Electrics produkter inom fastighetsautomation
Systemintegration mellan olika protokoll till överordnat system
Felsökning och service av HVAC-system
Utveckling av kundsamarbeten och merförsäljning
 

Kvalifikationer och erfarenheter
Vi söker dig som har en teknisk utbildning på gymnasie- eller högskolenivå med inriktning mot automation, el, ventilation eller liknande. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom el, ventilation, VVS, automation eller fastighetsteknik i någon form, men någon längre arbetslivserfarenhet är inget krav.

Du har god teknisk förståelse, erfarenhet och/eller intresse av styrsystem, programmering/IT och nätverksteknik. Du är van vid och trivs med att möta kunder, ge service och utveckla samarbeten och vi ser gärna att du erfarenhet av att arbeta i en serviceorganisation.

Dina datorkunskaper är goda och du uttrycker dig obehindrat i svenska samt har goda kunskaper i engelska. B-körkort är ett krav.

Personliga egenskaper
Som person är du framåt, engagerad och nyfiken. Du motiveras av ny teknik och problemlösning, har lätt för att lära och ett driv att utvecklas och komma framåt. Du är serviceinriktad, tar egna initiativ och samarbetar gärna med andra. Då rollen innebär mycket arbete under eget ansvar är det viktigt att du är bekväm med att fatta egna beslut, att du tar hjälp när det behövs och att du kan driva dina arbetsuppgifter framåt på ett självständigt sätt. Du är strukturerad och noggrann i ditt arbete och följer riktlinjerna för arbetsmiljö och hälsa.

Som person är du även social och positiv och har ett tillmötesgående sätt som gör att du har lätt för att skapa relationer och samarbeten med både kunder och kollegor.

Schneider Electric erbjuder dig
På Schneider Electric får du genom tydliga karriärvägar en unik möjlighet att utvecklas och växa både i din profession och som människa. Genom Schneider Electrics fadderprogram får du stort stöd av erfarna kollegor. Som anställd kommer du att få ta del av Schneider Electrics förmåner som till exempel interna utbildningar, bonus, utökad föräldralön, tjänstebil och friskvårdsbidrag.

Du kommer att få en gedigen introduktion och ingå i ett onboardingprogram i samarbete med JKS för att säkerställa att du får en bra start i ditt nya jobb.

Ansök
I den här rekryteringen har Schneider Electric valt att samarbeta med JKS Sverige. Sök gärna tjänsten redan idag, med registrerat CV på www.jksgroup.se, då vi gör löpande urval. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löper ut. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Frida Borg, på telefonnummer 0709-68 30 19.

Eftersom Schneider Electric är ett säkerhetsföretag kommer de att begära utdrag ur belastningsregistret vid anställning.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Redovisningsassistent för uppdrag omgående

Redovisningsassistent
Läs mer Apr 1
För kunds räkning söker vi en driven redovisningsassistent för uppdrag omgående.  

Arbetsuppgifter 
I din roll som redovisningsassistent kommer du att arbeta tillsammans med CFO och ansvara för kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring, in- och utbetalningar och avstämning. Du kommer även att hantera reseräkningar, sammanställa löneunderlag samt vara behjälplig med rapportering av moms och intrastat. I ditt arbete kommer du att ha mycket internationella kontakter, då företaget ingår i en fransk koncern och har även dotterbolag i UK. Företaget använder Oracle som affärssystem.

Uppdraget är på heltid i tre månader, med möjlighet till förlängning. Tjänsten innebär en anställning inom vår konsultverksamhet och ska tillsättas snarast möjligt.

Kompetens, erfarenhet och personliga egenskaper
Vi söker dig som har god erfarenhet inom redovisning och liknande roll och arbetsuppgifter. Du har god förståelse och intresse för redovisning och är proaktiv, nyfiken och analytisk i ditt arbete. Vi ser gärna att du har arbetat i en bred roll inom ekonomi, med fördel i mindre företag, så att du har förståelse för helheten. 

Arbetet kräver att du är driven, strukturerad och självgående. Du är van vid att hantera internationella kontakter och kommunicerar obehindrat på engelska i tal och skrift. Intresse för Frankrike och kunskaper i franska ser vi som en fördel. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i affärssystem, nödvändigtvis inte Oracle, och att du har lätt för att lära dig nya system. Som person är du serviceminded, kommunikativ och flexibel. 

Vi erbjuder dig 
Möjligheten att arbeta på JKS Sverige i ett spännande och utvecklande uppdrag hos vår kund. JKS har kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss.    

Ansök
Är du den vi söker? Sök gärna tjänsten redan idag, då vi gör löpande urval. Registrera ditt CV på www.jksgroup.se och sök tjänsten via ansökningslänken. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Frida Borg på telefonnummer: 0709-68 30 19.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu