Lund: Koordinator till vår kund i Lund

Hitta ansökningsinfo om jobbet Koordinator till vår kund i Lund i Lund. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Lund inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-08 // Varaktighet: Heltid

Uppdragsbeskrivning

Ett stort digitaliseringsprojekt inom offentlig sektor söker en koordinator med ansvar för att säkerställa harmonisering mellan övningspatienter, träningsmiljö och det utbildningsmaterial som används för slutanvändare.

Uppdraget kräver god insyn i hur utbildningsmaterialet är uppbyggt på detaljnivå, inklusive hur enskilda övningsuppgifter konstrueras, för att kunna analysera och föreslå lösningar vid eventuella brister eller förbättringsbehov i utbildningskonceptet. Ett särskilt fokus ligger på förståelsen för kopplingen mellan övningsuppgifter och övningspatienter.

Rollen innebär nära samverkan med team med klinisk kompetens som är ansvariga för att utveckla och uppdatera utbildningsinnehåll. En viktig del av uppdraget är också att säkerställa tillgången till rätt antal övningspatienter i träningsmiljön. Detta sker genom ledning, koordinering och uppföljning av ett mindre team som arbetar med konfiguration av testpatienter.

Organisationen står inför ett av sina mest omfattande digitala förändringsarbeten, där ett nytt vårdsystem implementeras för att ersätta flera äldre applikationer. Totalt ska över 38 000 medarbetare utbildas i det nya systemet. Utbildningen sker enligt ett digitalt koncept som bygger på en träningsmiljö med övningsuppgifter och representativa övningspatienter. För att detta ska fungera krävs god samverkan mellan dessa delar.

Obligatoriska kvalifikationer

Erfarenhet av att arbeta i stora projekt och koordinera mellan flera intressenter
Erfarenhet av att planera och leda ett mindre team
Kommunikativ och serviceinriktad
God pedagogisk förmåga
Goda kunskaper i Excel samt vana att arbeta med stora datamängder och databaser


Meriterande

Erfarenhet av arbete med digitalt utbildningsmaterial
Erfarenhet av att leda ett mindre team
Systemteknisk förståelse av hur en träningsmiljö med övningspatienter konstrueras
Utbildningsbakgrund inom lärande och pedagogik
Erfarenhet av arbete inom offentlig sektor och vårdrelaterad verksamhet


Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Lund som Projektledare, IT

Nedan visas andra jobb i Lund som Projektledare, IT.

Programme Management Officer - NCSP Programme

Läs mer Okt 24
The Next Chapter System Platform (NCSP) is the new foundation for everything we do at Tetra Pak. It's a strategic programme to standardise, harmonise, and simplify our ways of working across the company. The programme will do this by building two elements of our operating model:

1. Our future technology and data foundation
2. Our future process landscape

We created the next chapter for Tetra Pak to become a more dynamic, productive and capable company. To achieve this, we introduced a new operating model, including a new organisational structure. The Next Chapter System Platform programme will strengthen our operating model to help us work in new ways in the years ahead.

This is a multi-year transformation starting with the first pilot in Iberia, followed by several further pilots and implementation waves based on geographical scope. At the heart of this is our ERP replacement with SAP S/4HANA.
With NCSP, we'll build more than a platform, we'll create the foundation for Tetra Pak's success for the next 70 years and beyond.

Programme Management Office of NCSP is responsible for five key areas related to the overall programme and all it’s projects
- Methods & Tools - Centre of Governance & Compliance
- Planning & Execution - Strategic & Integrated Planning
- Risk & Quality - Delivery & Quality Assurance
- Resource Management - Resource & Capacity Management
- PMO Network - Consistent execution of PMO in projects

Lead and direct cross-functional teams during the entire project lifetime, taking ownership on the cost, time and quality objectives. Collaborating with other Project/ Programme Managers to ensure alignment.

The position will be based in Lund, Sweden. You will be reporting to NCSP Programme Director.


What you will do
As Programme Management Officer for the NCSP Programme, you will:
Integrate and lead the multiple related activities (and/or subprojects) to deliver the overall project scope and objectives.
Define, communicate and manage project scope, objectives and deliverables based on overall Programme plan and stakeholders’ requirements.
Define a deliverable oriented work breakdown structure. Develop, execute, manage and communicate the project plan.
Define, communicate and manage the project budget.
Define, plan and manage systematic quality activities to meet project requirements through employing necessary processes, methods and tools.
Create and lead the project organisation based on project deliverables, and define roles, responsibilities and objectives.
Develop and implement a communication plan along with the Comms partner based on overall Programme Comms plan and stakeholders needs.
Develop and implement a risk management plan.
Create and drive the project procurement plan to ensure the supplier selection and management fulfil project objectives.
Provide a strong partnership with the Programme Leader and effective collaboration with Programme Management Team


We believe you have
At least 5-8 years of experience working as a Senior project Manager.
PMP certificate or equivalent University degree
Successfully handled several major projects and understands Tetra Pak landscape.
Experience from managing cross functional project teams.
Fluent English skills.
Demonstrated leadership skills, communication skills, negotiation skills, change management skills
Capability to manoeuvre through highly complex political and cultural situations effectively



As a person you are a great team player and are able to manage conflicts. You enjoy building networks to understand and solve obstacles comes naturally to you. You will be acting in a context with many different perspectives therefore it is essential you are good at handling changes and excellent at stakeholder management.


We offer you
Variety of exciting challenges with ample opportunities for development and training in a truly global landscape
Become a key driver of the exciting change journey of NCSP and, as a member of the Transformation team, directly contributing to the acceleration of Strategy2030.
Culture that pioneers a spirit of innovation and transformation
Equal opportunity employment experience that values diversity and inclusion
Market competitive compensation and benefits with flexible working arrangements


Apply now!
If you are inspired to be part of our promise to protect what’s good; for food, people, and the planet, apply through our careers page at https://jobs.tetrapak.com/.
For trade union information contact Unionen Lisbeth Larsson at +46 46 36 2320 and Akademikerklubben Lars Haraldsson at +46 46 36 2533

Ansök nu

Senior Projektledare

Läs mer Okt 15
Uppdragsbeskrivning
Vi söker en Senior Projektledare för att arbeta inom Projektkontor för Utveckling, med fokus på att utöka leveransen av digitala lösningar. Uppdraget kommer att innebära införande av nya produkter och delsystem. Projektledaren kommer att arbeta tätt tillsammans med ett flertal intressenter, både interna och externa, för att säkerställa en framgångsrik leverans och implementering.
Arbetet omfattar utveckling och implementering av ett digitalt vårdsystem som ersätter flera befintliga applikationer och stödjer regionens vårdaktiviteter. Det är ett av de mest omfattande förnyelsearbetena i projektets historia.
Arbetet sker enligt ett SAFE-inspirerat projektmetodik och kräver en senior projektledare som kan hantera komplexa projekt med flera intressenter, samordna resurser och säkerställa att projektet levereras inom tid, budget och kvalitet.


Huvudsakliga ansvarsområden
Arbeta inom Projektkontor för Utveckling och leda arbetet med införande av nya produkter och delsystem.
Samarbeta med olika intressenter, inklusive projektledare för plattformen, applikationsansvariga, regelefterlevnadsteamet, testledare och andra projektledare inom programmet.
Driva projektarbete för att utveckla arbetssätt och ansvarsfördelning för den dagliga driften.
Leda arbetet enligt projektets SAFE-inspirerade projektmetodik.
Säkerställa att beslutsfattande processer drivs framåt och att gruppen hittar lösningar vid problem.
Kommunicera och koordinera både tekniska och verksamhetsmässiga aspekter.
Arbeta nära verksamheten för att anpassa projektet till specifika behov och förståelse för verksamhetens IT-infrastruktur.

Din profil
Vi söker dig som har följande kompetens och erfarenhet:
Mångårig erfarenhet av införandeprojekt och tekniska lösningar inom sjukvård.
Erfarenhet av att arbeta i en driftsorganisation med kund–leverantörsförhållanden.
God kompetens inom IT-säkerhet, IT-arkitektur och infrastruktur.
Starka kunskaper om SaaS-leverans och förståelse för IT-system inom en digital vårdplattform.
Stark förmåga att driva beslut till avslut och hantera projektledning under komplexa förhållanden.
God samarbetsförmåga och förmåga att hitta effektiva lösningar i projektet.
Förmåga att kommunicera både tekniskt och verksamhetsmässigt, och förklara lösningar för både tekniska och icke-tekniska intressenter.
Förmåga att självständigt driva ett område, planera och koordinera aktiviteter, och fatta beslut inom ramen för uppdraget.

Uppdragsinformation
Startdatum: 2025-11-01
Slutdatum: 2026-12-31
Omfattning: 100%
Plats: Lund, Sverige
Ansök senast: 22 oktober 2025

Om Rasulson Consulting
Rasulson Consulting är ett specialiserat bemannings- och rekryteringsföretag inom IT-sektorn. Vi samarbetar med både etablerade teknikbolag och innovativa startupföretag för att erbjuda attraktiva karriärmöjligheter för dig som vill utvecklas inom digitalisering och IT. Genom vår djupa tekniska kompetens och vårt omfattande nätverk matchar vi rätt konsult med rätt uppdrag – snabbt och träffsäkert. Hos oss får du personlig rådgivning, kontinuerlig återkoppling och möjlighet att ta nästa steg i din karriär.

Ansök nu

IT Product Owner, Lund

Läs mer Okt 13
Do you have a background of working several years with web development projects? Do you like to share your knowledge with your colleagues and are curious to learn new things? Then this could be something for you! We are now looking for an IT Product Owner (ITPO) to join our Web team at our HQ in Lund, Sweden.

Who is your future team?
Our Web department at Axis gathers developers in a team that, together with the rest of Axis, builds and maintains a number of web applications but with a main focus on My Axis Experience (The logged-in experience for end-users and partners). You will be part of a project based team cooperating with UX design, QA engineers - forward thinking individuals that value teamwork and each other. With us, you are encouraged to take on new challenges and contribute with a growth mindset. We want to be at the forefront of new ways of working and technologies and strive for a culture where everyone can be themselves, creative and innovative - every day!

What you'll do here as Product owner?
As a Product owner for My Axis Experience, you are responsible for receiving, processing, and prioritizing the work we do to change and add functionality to the underlying platforms. This together with Business Product Owners (BPOs), relevant stakeholders from the organization and the development team, you will be balancing priorities, ensuring IT specific needs are met from a long-term management perspective and maximizing the benefit of prioritized change requests from the organization.

In short, you will:

*

Prepare new initiatives with stakeholders

*

Draft our roadmap based on new initiatives

*

Prioritize and (project) manage larger initiatives within the My Axis Experience project

*

Work closely with the developers to align projects and initiatives


Who are we looking for?
We see that you, preferably,have a technical background and a very good understanding of development practices, especially in relation to enterprise-sized applications and the complexity this entails. Previousworking experience of managing IT projects, acting as team-lead or contributing as adeveloper is highly valued.It's also beneficial to understand the overlap between business and IT needs, and to being able to discern relationships between requirements or initiatives within IT and Business.

For this role it is also important that:

*

You are communicative and have a great sense of teamwork.

*

You love to learn and see great benefits with sharing knowledge with others around you.

*

You are curious and enthusiastic and always looking to learn and take on new challenges.

*

You have a good sense for priorities and understand the needs from several different perspectives/stakeholders.

*

You are fluent in both spoken and written English and/or Swedish.

*

You are naturally structured and organized as a person.

What Axis has to offer
We are a world leader in network video, where cutting-edge technology meets global impact.

Here, you'll contribute to meaningful projects that shape the future of security and surveillance - developing solutions used worldwide.

As a fast-growing company, we offer exciting career opportunities. You'll grow professionally through continuous learning, supported by a collaborative team that values creativity, innovation, and work-life balance.

Our Lund HQ Campus, including the impressive Grenden building, offers a dynamic environment with spaces crafted to encourage collaboration, whether through informal "fika" chats, formal meetings, or after-hours activities. Check it out: Axis HQ

Your well-being matters to us. We offer a range of benefits, including a company bonus, Friday cake, wellness allowance, health insurance - and even your own Axis bicycle.

To learn more about Axis, our innovative products, solutions, and vibrant company culture, explore:

Life at Axis blog

Engineering at Axis blog

Innovation at Axis

Ready to Act
We go through applications continuously so don't wait - send in your application today!
If you have any questions, please contact recruiting manager Alexandra Wennheden Alm at +46 46 272 1247.

Ansök nu

Software Manager - Production Engineering & Technology, Lund

Läs mer Okt 13
Are you a passionate and experienced leader with a strong background in software development and product-oriented engineering? Do you thrive in a technical environment where innovation, collaboration, and continuous improvement are key? At Axis, we develop and manufacture world-leading network video products with the ambition to innovate for a smarter, safer world - and we are now looking for a Software Manager to join our management team within Production Engineering & Technology (PET) at our headquarters in Lund.

Who is your future team?
You will lead a software group of 12 talented engineers divided into two sub-teams:

* One team focuses on our production client and database solution.
* The other team develops the software that drives our production machines.

The team works closely with electronics, mechanics, and QA teams within PET, as well as our colleagues within Industrialization, and you will play a key role in shaping our ways of working and how agile methodologies best fit our growing organization.

As part of the Production Engineering & Technology management team, you will collaborate closely with other managers, product owners, and project leaders. Together, you will align strategies, drive improvements, and ensure that our production systems support Axis' global manufacturing operations efficiently and reliably.

What you'll do here as Software Manager?
In this role, you will lead and develop your team both strategically and operationally. Your main responsibilities include:

* Developing strategies and goals for your group.
* Driving continuous improvement in processes, tools, and ways of working, including agile and DevOps practices.
* Supporting, coaching, and developing your team members to reach their full potential.
* Resource planning, recruitment, and performance development.
* Managing the group's budget and ensuring efficient prioritization and delivery.
* Contribute to and lead initiatives within the PET management team.

We'd love to hear that you are:
An open, driven, and a collaborative leader who is passionate about software development and enjoy building strong, motivated teams. You combine technical understanding with strong leadership and communication skills, and you are comfortable working across organizational boundaries.

You likely have:

* A university degree in computer science, or similar.
* At least 5 years of experience as a leader of software teams, preferably in a product development environment.
* A solid understanding of agile methodology (Scrum, Kanban) and DevOps principles.
* Experience working with software that interacts with hardware or embedded systems.
* Excellent communication skills in both Swedish and English.

Technical environment
C#, .NET, MariaDB, NI TestStand, , Git, Windows environment.
Agile methods: Scrum and Kanban.

What Axis has to offer
We are a world leader in network video, where cutting-edge technology meets global impact.

Here, you'll contribute to meaningful projects that shape the future of security and surveillance - developing solutions used worldwide.

As a fast-growing company, we offer exciting career opportunities. You'll grow professionally through continuous learning, supported by a collaborative team that values creativity, innovation, and work-life balance.

Our Lund HQ Campus, including the impressive Grenden building, offers a dynamic environment with spaces crafted to encourage collaboration, whether through informal "fika" chats, formal meetings, or after-hours activities. Check it out: Axis HQ

Your well-being matters to us. We offer a range of benefits, including a company bonus, Friday cake, wellness allowance, health insurance - and even your own Axis bicycle.

To learn more about Axis, our innovative products, solutions, and vibrant company culture, explore:

Life at Axis blog

Engineering at Axis blog

Innovation at Axis

Ready to act?
Does this sound like the challenge you've been looking for?
We review applications continuously, so don't wait to send yours!

In case of questions, please reach out to recruiting manager Erik Fors,

Ansök nu

Projektadministratör - LUND

Läs mer Okt 3
Uppdragsbeskrivning
Vi söker en Koordinator till Implementeringsteamet för ett omfattande digitaliseringsprojekt inom vårdsektorn. Tillsammans med teamet och de mottagande enheterna (sjukhus, psykiatri, primärvårdsenheter samt både offentliga och privata vårdgivare) kommer du att spela en central roll i den detaljerade planeringen, verifieringen och genomförandet av driftsättningen av ett nytt digitalt vårdsystem. Du kommer att rapportera direkt till projektledaren för Implementeringsteamet.
Projektet har som mål att implementera ett digitalt system för att ersätta flera av de nuvarande applikationerna som stödjer vårdverksamheten. Detta är en av de mest omfattande digitala omställningarna i regionen.
I rollen krävs förmåga att snabbt sätta sig in i komplexa problemområden, prioritera arbetsuppgifter och driva aktiviteter framåt med hög noggrannhet.
Huvudsakliga ansvarsområden:
Leda arbetet med att ta fram och uppdatera relevant material som de mottagande enheterna behöver inför, under och efter driftsättningen av det digitala vårdsystemet.
Följa projektets planerade förändringar i systemdesign och arbetsmetoder och omvandla dessa till uppdaterat eller nytt förändringsmaterial för de berörda enheterna.
Koordinera och leda arbetsgrupper för att hantera specifika frågor och utmaningar, inom de givna ramarna för projektet.

Krav för rollen:
Stark ledarskapsförmåga och förmåga att arbeta med och leda personer med olika verksamhetsbakgrund.
Erfarenhet av att koordinera resurser och kompetenser för att säkerställa att leveranser genomförs enligt uppsatta deadlines.
Resultatinriktad och driven med en förmåga att coacha och motivera teamet för att lösa uppgifter och övervinna hinder.
Erfarenhet av att arbeta i större program och projekt och förmåga att hantera en komplex intressentmiljö med olika verksamhetskrav.
Strukturerad och lösningsorienterad, med en pragmatisk inställning.
God social kompetens och stark verbal kommunikationsförmåga för att effektivt kunna kommunicera med olika intressenter.

Detta är en möjlighet att delta i ett omfattande och utmanande förändringsarbete som kommer att ha stor inverkan på vårdsektorns digitalisering.




Startdatum: 2025-11-01
Slutdatum: 2026-12-31
Ansök senast: 9 oktober 2025




Om Rasulson Consulting
Rasulson Consulting är ett specialiserat bemannings- och rekryteringsföretag inom IT-sektorn. Vi samarbetar med ledande tech-bolag och innovativa startupföretag för att erbjuda spännande karriärmöjligheter för dig med intresse för digital utveckling. Genom vår djupa tekniska förståelse och vårt starka nätverk kan vi snabbt matcha rätt kompetenser med rätt uppdrag. Hos oss får du personlig vägledning, regelbunden återkoppling och möjligheten att ta nästa steg i din IT-karriär.

Ansök nu

Andra jobb i Lund från Quest Consulting Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Lund från Quest Consulting Sverige AB .

Master Data Responsible

Systemadministratör
Läs mer Nov 7
On behalf of our client we are searching for a person who will work as a Master Data Responsible.
In this role you will be supporting the client´s Global Master Data Team regarding processes for purchased components.
From a global request tool, you will receive requests on creating material masters in SAP with given criteria. The team’s assignment is to choose the correct UNSPSC-class and classify materials with data such as dimensions, capacity, voltage, frequency, weight, etc.
This demands a high level of accuracy and a sense of detail and skills in searching information related to the components. This is mainly done via datasheets, homepages, and in some cases by phone to the suppliers.
Skills Requirements
High level of technical understanding of food processing components
Competence within the Master Data Management area
Practical experience from global business IT system
Excellent knowledge in Microsoft Office
SAP

Soft skills
Teamplayer
Administrative and analytical skills
Continuous improvement mindset

To fit for this assignment we belive you are a person with high interest and/or knowledge whitin different technical components. We belive you are looking for a longer assignment, where you will be an important part of the client´s work with processes for purchased components.
Your Application
Does the role sound interesting and like a good fit? We recommend submitting your application as soon as possible, as we are conducting interviews on an ongoing basis and the position may be filled before the application deadline. We can only receive and process your application if you register your CV in our portal. Due to GDPR regulations, we cannot accept applications via email. We warmly welcome your application! The assignment is part of Quest Consulting’s staffing services.
About Us
We are specialists in IT, Technology, HR, Administration, and Finance. Our goal is to be your personal partner, which is why it is very important to us to work according to our core values. Our key principles are to be Personal, Innovative, and Professional.

Ansök nu

UX/UI Designer

Frontend-utvecklare
Läs mer Nov 6
We are now looking for an UX/UI Designer for the New Inventory Management System, on the behalf of our client.
Description of role/Responsibilities:
Senior experience designer, i.e. UI/UX analyst, with broad industrial experience
Contribute to design activities to map out technical and operational requirements from functional requirements.
Cooperate with Designers and Architects to develop front end application functions as per stated design.
Work with back-end developers to ensure solution consistency across NIMS platform components.
Perform and support unit and integration tests as well as other QA activities.
Prepare project work for operational hand-over.

Required skills:
Ability to analyse and evaluate current UI/UX design and collect information from stakeholders and users as basis for the overall experience framework of UI/UX design.
Experience in document findings, insights, and recommendations from user research and analysis
Experience in presenting a summary of the analysis, UI/UX design guidelines, and strategies for stakeholder buy-in.
Experience of designing in an agile environment or working with Lean UX or Design Sprint.
Good knowledge in UI tools like 'Sketch, Photoshop, and In Vision'
Ability to deliver graphics to be used in development for ex. Icons (Creation of Icons)
Extremely strong UI design skills, with a keen sensitivity for composition and usability flow

Your Application
Does the role sound interesting and like a good fit? We recommend submitting your application as soon as possible, as we are conducting interviews on an ongoing basis and the position may be filled before the application deadline. We can only receive and process your application if you register your CV in our portal. Due to GDPR regulations, we cannot accept applications via email. We warmly welcome your application! The assignment is part of Quest Consulting’s staffing services.
About Us
We are specialists in IT, Technology, HR, Administration, and Finance. Our goal is to be your personal partner, which is why it is very important to us to work according to our core values. Our key principles are to be Personal, Innovative, and Professional.

Ansök nu

Senior Uppdragsledare inom schemaläggning till Quest Consulting

Personaladministratör/Personalassistent
Läs mer Okt 31
Uppdragsbeskrivning
Uppdragsgivaren implementerar, med hjälp av Oracle Health, ett digitalt vårdsystem för att ersätta ett antal applikationer som stödjer vårdaktiviteter. Detta är det mest omfattande förnyelsearbetet i organisationens historia.
I samband med införandet av det nya digitala vårdsystemet söker projektet nu en uppdragsledare för schemaläggning till Utrullningsteamet i delprojektet Utbildning och rapporterar till dess projektledare.
I rollen kommer du att ha ett helhetsansvar för planering och koordinering av scheman kopplade till utbildningsaktiviteter för medarbetare inom vården.
Huvudsakliga ansvarsområden:
Analysera, bearbeta och strukturera komplex data som underlag för schemaläggningen.
Ansvara för att skapa och upprätthålla scheman för utbildningsaktiviteter enligt krav och önskemål från mottagarna.
Samordna resurser och utbildningsbehov för att säkerställa effektiv och välplanerad schemaläggning.
Kommunicera och samarbeta med olika avdelningar och medarbetare, såväl internt som externt, för att säkerställa att utbildningsaktiviteter integreras i den övergripande planeringen.
Följa upp och utvärdera schemaläggningsprocessen för att identifiera och implementera förbättringar.

Obligatoriska krav
Utbildning eller erfarenhet inom personaladministration och dataanalys.
Vana vid att hantera och bearbeta större mängder data.
Strukturerad och noggrann.
Kommunikativ och serviceinriktad.
Goda kunskaper i svenska, såväl i tal som i skrift.
Tycker om att samarbeta med andra människor och är lyhörd för andras behov.
En lagspelare som är driven och lösningsorienterad och som enkelt kan koordinera och hantera många olika aktiviteter parallellt.

Meriterande krav
Erfarenhet av schemaläggning eller motsvarande koordinerande uppgifter.
Erfarenhet av dataanalys av stora mängder data från olika källor.
Mycket goda kunskaper i Officepaketet, primärt Excel.

Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Ansök nu

Technical Project Manager

Civilingenjör, process, kemiteknik
Läs mer Okt 22
For our client we are now looking for a technical project manager.

Assignment Description

A Project Manager consultant plan, execute, and finalize projects according to strict deadlines and within budget. This includes acquiring resources and coordinating the efforts of team members and thirdparty contractors or consultants in order to deliver projects according to plan. The Project Manager will also define the project’s objectives and oversee quality control throughout its life cycle. The main responsibilities are:

Lead the project organisation based on project deliverables, and define roles, responsibilities and objectives;
Develop, communicate and manage project scope, objectives and deliverables based on pre-defined stakeholders’ requirements;
Define, execute, manage and communicate a deliverable project plan;
Define, communicate and manage the project budget;
Define, plan and manage quality activities to meet project requirements through employing necessary processes, methods and tools;
Develop and implement a risk management plan.


You will be working in a Scrum team/project team focusing on closure and cap applicator development, both development of new products and product life cycle work.

Main tasks will be to drive ongoing development projects and pre-studies, leading the team and support the agile way of working.

Competence level description

Minimum 5 years of experience within the field.

Independent and high level of competence.

Skills Requirements

Skilled in project & Stakeholder management
Competence in Office package, Jira & Planview
Open personality with good collaboration skills and with the ability to support and create a high performing team
Experience of Scrum and agile way of working


Your Application

Does the role sound interesting and like a good fit? We recommend submitting your application as soon as possible, as we are conducting interviews on an ongoing basis and the position may be filled before the application deadline. We can only receive and process your application if you register your CV in our portal. Due to GDPR regulations, we cannot accept applications via email. We warmly welcome your application! The assignment is part of Quest Consulting’s staffing services.

About Us

We are specialists in IT, Technology, HR, Administration, and Finance. Our goal is to be your personal partner, which is why it is very important to us to work according to our core values. Our key principles are to be Personal, Innovative, and Professional.

Ansök nu

Systemadministratör till Quest Consulting

Systemadministratör
Läs mer Okt 17
Uppdragsbeskrivning

Vi söker en tekniker med flerårig erfarenhet av Linux för arbete med forskningsdatalagring baserad på IBM Storage Scale i en större miljö. Uppdraget omfattar drift och vidareutveckling av lagringslösningen i nära samarbete med ansvariga för plattformen, och rollen kräver fysisk närvaro på plats fyra dagar i veckan. Arbetet innefattar hantering av forskningsdatalagring med IBM Storage Scale samt ansvar för hela livscykeln för Red Hat Enterprise Linux – från installation och drift till underhåll och utveckling. Du kommer även att arbeta med automatisering och scriptning med Ansible, Bash och Python, delta i förändringshantering samt samarbeta med team för lagring, infrastruktur och virtuella servrar.



Obligatoriska krav

Erfarenhet av att hantera hela livscykeln för Red Hat Enterprise Linux, från installation och konfiguration till löpande drift och vidareutveckling
God kunskap i automatisering och scriptning med Ansible, Bash och Python
Praktisk erfarenhet av drift och förvaltning i miljöer som bygger på IBM Storage Scale
Gedigen erfarenhet av att arbeta med Linuxsystem i större och komplexa IT-miljöer


Meriterande krav

Erfarenhet av integration mot Active Directory i en storskalig och komplex Linuxmiljö.


Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Ansök nu

Automation Engineer - PLC Siemens

Automationstekniker, el
Läs mer Okt 16
For our client we are now looking for an Automation Engineer - PLC Siemens.

About the assignment and the team:

As automation engineer in the Key Component Separator team you will be responsible of running tests, developing our automation solutions, and supporting our customers. You will be part of a team of technical, automation and application specialists.

Example of tasks:

Responsible of running tests on equipment
Troubleshooting in customers cases
Developing our automation solutions
Ensuring proper documentation of our solutions


Requirements:

Degree as automation engineer or experience from working with similar type of equipment.
At least 2 years of relevant work experience.
Familiar with PLC programming (Siemens).
HMI and field bus communication (IO-link).
Hands on experience, for example advanced troubleshooting on site.


Meritorious:

Experience from running industrial equipment.


About you:

To succeed in this position, we believe that you are fast learner and comfortable with working both individually and in teams.

Your Application

Does the role sound interesting and like a good fit? We recommend submitting your application as soon as possible, as we are conducting interviews on an ongoing basis and the position may be filled before the application deadline. We can only receive and process your application if you register your CV in our portal. Due to GDPR regulations, we cannot accept applications via email. We warmly welcome your application! The assignment is part of Quest Consulting’s staffing services.

About Us

We are specialists in IT, Technology, HR, Administration, and Finance. Our goal is to be your personal partner, which is why it is very important to us to work according to our core values. Our key principles are to be Personal, Innovative, and Professional.

Ansök nu