Lund: Vikarierande uppdragschef till Lund

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vikarierande uppdragschef till Lund i Lund. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Lund inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-08 // Varaktighet: Heltid

Drivs du av att arbeta med människor? Vill du vara spindeln i nätet i det viktiga arbetet att samordna personlig assistans och bidra till vår vision "Alla har rätt till ett bra liv"? Då är detta något för dig. Vi på Humana söker nu en engagerade uppdragschef till vårt kontor i Lund.
Om tjänsten
Som uppdragschef på Humana innehar du en mångsidig roll med två övergripande ansvarsområden. Dels är du ansvarig för att samordna den personliga assistansen för kunden och dels är du arbetsgivare med personalansvar för kundens personliga assistenter. Du är spindeln i nätet och har en daglig interaktion med kunder, arbetsledare och personliga assistenter. Som uppdragschef spelar du en central roll för att säkerställa en högkvalitativ och samordnad personlig assistans för varje individuell kund.
Dina arbetsuppgifter är varierande men de huvudsakliga momenten innefattar:
Kundkontakt kring samordningen av den personliga assistansen
Rekrytering, schemaläggning och tidrapportering
Kundmöten, personalmöten och årliga lönesamtal
Coaching och arbetsledning av personliga assistenter och arbetsledare
Social dokumentation och systematiskt arbetsmiljöarbete
Myndighetskontakt med kommuner, Försäkringskassan etc.

Tjänsten är ett föräldraledighetsvikariat fram till slutet februari 2026, men med möjlighet till förlängning. Tillträde sker enligt överenskommelse, men önskvärt så snart som möjligt. Din placering kommer att vara på vårt kontor i Lund tillsammans med andra kollegor och chef.  Du samarbetar också med uppdragschefer inom Regionen som sitter på andra orter och likaså andra yrkesgrupper så som jurister, rekryterare, löneadministratörer och bemanningspersonal.
Om dig
För att trivas och lyckas i rollen gillar du att arbeta med människor. Vi tror att det är avgörande för att skapa och upprätthålla goda relationer med såväl kunder som medarbetare. Som person är du noggrann, självgående och inte rädd att ta dig an nya uppgifter. Du är ansvarstagande och gillar att leda och fatta beslut. Vi ser att du tar stöd av de rutiner och riktlinjer som finns för ditt dagliga arbete. Du arbetar effektivt och strukturerat och kan navigera även i perioder med högre tempo.
Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med människor och fördelaktigt om du känner till branschen personlig assistans. En akademisk bakgrund är önskvärt för rollen, men inget krav. Datorvana och B-körkort är ett krav. Resor till kunder ingår i tjänsten.
Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsterna innan sista ansökningsdag.  Vill du veta mer om tjänsterna eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!
Kontaktuppgifter
Ann-Katrine Eriksson, Regionchef, ann-katrine.eriksson@humana.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Lund som Administrativ chef

Nedan visas andra jobb i Lund som Administrativ chef.

Chef för funktionen ledningsstöd och kommunikation

Läs mer Maj 9
Lunds universitet grundades 1666 och rankas återkommande som ett av världens främsta lärosäten. Här finns omkring 47 000 studenter och mer än 8 800 medarbetare i Lund, Helsingborg och Malmö. Vi förenas i vår strävan att förstå, förklara och förbättra vår värld och människors villkor.


Lunds universitet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Jämställdhet, lika villkor och mångfald är grundläggande principer för alla delar av vår verksamhet.




Som chef för Ledningsstöd och Kommunikation vid Naturvetenskapliga fakultetskansliet får du det övergripande ansvaret att leda, samordna och utveckla denna nyorganiserade funktions arbete.

Funktionen har i uppdrag att vara stöd till verksamheten, nämnder, fakultetsledning, presidium och fakultetsstyrelsen. De 10 medarbetarna i funktionen har expertis inom bland annat forskning och infrastruktur, IT, informationssäkerhet och dokumenthantering, dataskydd, lokalförsörjning, intern och extern kommunikation. Tillsammans säkerställer ni att resurser, både ekonomiska och kompetensmässiga, används på bästa sätt för att nå fakultetens verksamhets- och strategiska mål.

Du ingår i kansliets ledningsgrupp tillsammans med övriga funktionschefer. Du kommer ha en nära dialog med fakultetsledningen och fakultetens institutioner, samt samverkar med andra fakulteter och förvaltningen vid Lunds universitet. Du rapporterar direkt till kanslichefen.

Du kommer som chef för Ledningsstöd och Kommunikation ha följande arbetsuppgifter och ansvarsområden:

- Verksamhets- personal- och arbetsmiljöansvar för funktionen. I det ingår att skapa goda förutsättningar för dina medarbetare att utföra sina uppdrag.
- Tillsammans med medarbetarna planera, utveckla, genomföra, följa upp verksamheten.

Ett fokusområde inom fakulteten de kommande åren är Organisation och campus i utveckling vilket innebär utveckling av både organisation och processer för att skapa goda förutsättningar för både utbildning och forskning inom fakulteten. Ett pågående projekt är till exempel att skapa ett studiecentrum med samlad biblioteksverksamhet på Naturvetenskapliga fakulteten.

Fakulteten har flera utvecklingsprojekt inom kommunikation och du behöver som chef för funktionen ha förmågan att arbeta strategiskt, vidareutveckla redan pågående förändringsprocesser och forma hur fakultetens kommunikationsverksamhet ska arbeta framöver.

Kvalifikationer
Du har ett lyhört och inkluderande ledarskap, är kommunikativ och samarbetar gärna över gränser. Du är en ledare som tar ansvar för verksamheten genom gemensamma mål och ser vikten av att utveckla såväl processer som medarbetare. Vi söker dig som är generalist med intresse för naturvetenskap såväl som för organisation, forskarstöd, IT, lokalförsörjning och kommunikation. Du bygger gärna relationer och nätverk, både inom och utanför den egna funktionen. Du har erfarenhet av team-building och förmåga att bygga vidare på och hitta nya samarbetsytor för dina medarbetare.

Du har:

- Dokumenterad erfarenhet av chefs- och ledarskap med verksamhets-, personal- och arbetsmiljöansvar
- Erfarenhet av att leda och utveckla verksamhet inom komplex organisation
- Relevant akademisk examen.
- Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
- Goda kunskaper i engelska i tal och skrift.

Meriterande:

- Erfarenhet av strategiskt och operativt arbete inom ett eller flera av områdena: kommunikation, IT, forskningsstöd, infrastruktur, dataskydd eller informationshantering
- Relevant arbetslivserfarenhet från högskolesektor eller annan offentlig verksamhet
- Erfarenhet av och goda kunskaper om myndighetsutövning.
- Erfarenhet av att leda nya eller sammansatta team och att bygga gemensamma arbetssätt i grupper med varierande kompetensområden
- Erfarenhet av att driva förändrings- och utvecklingsarbete i organisationer, gärna inom kommunikations- eller stödfunktioner

Villkor
Anställningen är på heltid och önskat startdatum är så snart som möjligt enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas.

Förstaintervjuer förväntas hållas 13 juni och 16 juni. 

Universitetet tillämpar individuell lönesättning. Ange gärna löneanspråk i din ansökan.

Vid Naturvetenskapliga fakulteten bedrivs forskning och utbildning inom biologi, astronomi, fysik, geovetenskap, kemi, matematik och miljövetenskap. Verksamheten bedrivs vid åtta institutioner samlade inom norra universitetsområdet. Fakulteten har ca 1 500 studenter, 330 forskarstuderande och 700 anställda.

Kansli N arbetar med service och stöd till fakultetens ledning. Vi har specialkompetens inom frågor som rör grund- och forskarutbildning, internationalisering, högskolepedagogik, ekonomi, it, personalfrågor, kommunikation, karriär och lika villkor. Vi är idag ett 30-tal personer som arbetar på kansliet.

Vi undanber oss alla kontakter från annonsförsäljare, rekryterings- och bemanningsföretag på grund av statliga upphandlingsregler.

Ansök nu

Administrativ chef till Matematikcentrum

Läs mer Apr 14
Lunds universitet grundades 1666 och rankas återkommande som ett av världens främsta lärosäten. Här finns omkring 47 000 studenter och mer än 8 800 medarbetare i Lund, Helsingborg och Malmö. Vi förenas i vår strävan att förstå, förklara och förbättra vår värld och människors villkor.


Lunds universitet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Jämställdhet, lika villkor och mångfald är grundläggande principer för alla delar av vår verksamhet.




Beskrivning av arbetsplatsen 

Matematikcentrum vid Lunds universitet söker en administrativ chef till ett utvecklande och betydelsefullt uppdrag i en internationell forskarmiljö.

Här bedriver vi världsledande forskning och utbildning. Som administrativ chef kommer du att spela en nyckelroll i att utveckla vår stödverksamhet vid institutionen. 

Matematikcentrum är gemensam institution med hemvist vid både den naturvetenskapliga fakulteten och LTH med runt 150 anställda. Vid institutionen bedrivs forskning inom teoretisk och tillämpad matematik, matematisk statistik, AI/ML och bildanalys. Vår undervisning leder till kandidat- och masterexamen vid naturvetenskapliga fakulteten samt högskole- och civilingenjörsexamen vid LTH. 

 

Vi erbjuder 

Varje dag möter du och dina medarbetare forskare, lärare, studenter och kollegor som brinner för sitt arbete i en internationell miljö som präglas av arbetsglädje och nyfikenhet. 

Lunds universitet är en statlig myndighet vilket innebär att du får särskilda förmåner, generös semester och en förmånlig tjänstepension. Läs mer på universitetets webbplats om att vara anställd hos oss https://www.lu.se/om-universitetet/jobba-hos-oss

 
Arbetsuppgifter och ansvarsområde 

Som administrativ chef på institutionen är du prefektens stöd i att leda och utveckla institutionen. Du kommer att arbeta nära institutionsledningen för att säkerställa att våra administrativa och verksamhetsstödjande processer är effektiva och ändamålsenliga samt lever upp till de krav som ställs på institutionen.  

Som administrativ chef kommer du att ha det övergripande ansvaret för att leda och utveckla institutionens stödfunktioner inom ekonomi, administration, HR, IT, vaktmästeri, grundutbildningsstöd och kommunikation med knappt 15 medarbetare. Då institutionen är gemensam mellan Naturvetenskapliga fakulteten och LTH kommer du att vara chef för medarbetare vid båda fakulteterna. I rollen ingår det att ha personal- och budgetansvar för administrativa avdelningen, samt delta i det operativa arbetet.  

Du ingår i institutionens ledningsgrupp och deltar i institutionsstyrelsens möten och du har uppdrag att representera institutionen i relevanta sammanträden och nätverk. Den administrativa chefen rapporterar till prefekten. 

 

Kvalifikationer 

Till den här tjänsten söker vi en ledare med en bred bakgrund inom administration eller annan verksamhetsstödjande funktion. Du är kommunikativ och lyhörd och har förståelse för vikten av att ha en nära dialog med både verksamheten och personal. Du har förmåga att se helheter, skapa gemensamma mål och att driva och utveckla en stödverksamhet i en akademisk organisation. Egenskaper vi ser som viktiga i den här rollen är uthållighet, flexibilitet och att man har en hög integritet. 

 

Vi söker dig som har en universitets eller högskoleexamen inom relevant ämne eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Övriga krav är:  

För anställningen krävs:  

- Chefs- och ledarerfarenhet.
- Gedigen erfarenhet av arbete med administrativa, ekonomiska eller HR processer. 
- Förmåga att skapa och upprätthålla en god arbetsmiljö. 
- Mycket goda kommunikativa färdigheter, både muntligt och skriftligt, på svenska och engelska. 
- God samarbetsförmåga och förmåga att bygga relationer med olika intressenter.
- God problemlösningsförmåga.

Meriterande: 

- Erfarenhet av arbete inom offentlig/statlig sektor. 
- Erfarenhet av arbete inom universitet/högskola. 
- Erfarenhet av att leda förändringsarbete. 
- Förmåga att prioritera dina egna och andras arbetsuppgifter effektivt.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och värdesätter förmågan att samarbeta. Hänsyn kommer tas till personlig lämplighet samt hur den sökande genom sin erfarenhet och kompetens bedöms komplettera och stärka det administrativa arbetet inom institutionen samt bidra till dess framtida utveckling. Du är strukturerad och kvalitetsmedveten samt uppskattar och har erfarenhet av ett utåtriktat och serviceinriktat arbete. 

 

Villkor

Tillträde enligt överenskommelse. Tillsvidareanställning där provanställning om 6 månader kan komma att tillämpas. 

Till ansökan ska examensbevis samt övrigt som du önskar åberopa (kopior av betyg och intyg, rekommendationsbrev etc.) bifogas. Intervjuer kommer att genomföras under v. 20-22.

Universitetet tillämpar individuell lönesättning. Ange gärna löneanspråk i din ansökan.

Välkommen med din ansökan!

Vid Naturvetenskapliga fakulteten bedrivs forskning och utbildning inom biologi, astronomi, fysik, geovetenskap, kemi, matematik och miljövetenskap. Verksamheten bedrivs vid åtta institutioner samlade inom norra universitetsområdet. Fakulteten har ca 1 500 studenter, 330 forskarstuderande och 700 anställda.

Vi undanber oss alla kontakter från annonsförsäljare, rekryterings- och bemanningsföretag på grund av statliga upphandlingsregler.

Ansök nu

Gruppchef inom Facility Management med fokus lokalvård och vaktmästeri

Läs mer Apr 7
Lunds universitet grundades 1666 och rankas återkommande som ett av världens främsta lärosäten. Här finns omkring 47 000 studenter och mer än 8 800 medarbetare i Lund, Helsingborg och Malmö. Vi förenas i vår strävan att förstå, förklara och förbättra vår värld och människors villkor.


Lunds universitet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Jämställdhet, lika villkor och mångfald är grundläggande principer för alla delar av vår verksamhet.




Rollen som gruppchef – Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Vi söker en gruppchef som vågar, vill och kan leda; som kan tänka nytt och som kan samarbeta.

I samarbetet med dina kollegor är du tydlig med vem du är, vad du känner och vad du tänker; ert samarbete är avgörande för att verksamheten ska fungera. Vi värdesätter gemenskap och vet hur viktigt det är att trivas och ha roligt på jobbet. Du kommer att ingå i en grupp med andra chefer som tillsammans leder och planerar arbetet för ca. 190 medarbetare.

Som gruppchef har du personal-, verksamhets- och arbetsmiljöansvar för mellan 20–30 medarbetare. I din roll utvecklar du såväl grupper som individer genom att engagera, involvera och ta tillvara på kompetens. Du har också ansvar för kundrelationerna med kunderna inom ditt område.

För att lyckas i rollen har du flera års erfarenhet av arbete som chef. Du har erfarenhet av förändringsledning, projektorienterat arbetssätt, effektiviseringsarbete samt av att arbeta aktivt med att skapa en god arbetsmiljö för dina medarbetare, dina kollegor och inte minst dig själv.
Du är van att arbeta utefter behovsstyrd leverans och du är van och bekväm i rollen att utveckla och behålla professionella kundrelationer. Det är meriterande om du har erfarenhet av att paketera och presentera FM-tjänster, och då gärna inom lokalvård och vaktmästeri.

Inom LU Service finns ett verksamhetsstöd som hjälper till i frågor gällande HR, verksamhetssystem, ekonomi, arbetsmiljö, kommunikation och verksamhetsutveckling. Gruppchefsrollen är bred och omfattande men i rollen som chef är du aldrig ensam; du kommer att ha mycket hjälp från dina chefskollegor och från stödfunktionerna.

LU Service arbetar med ständiga förbättringar, i det stora såväl som i det lilla och i detta arbete gör vi fel. Men det är okej – vi gör hellre fel än att inte göra någonting alls. Vi gör, provar och tänker om; vi blir frustrerade, ledsna, trötta och överlyckliga men vi landar alltid i något som blir bättre än det var innan. Ständiga förbättringar, ett steg i taget och alltid, alltid tillsammans.

Du

Du arbetar med målet i sikte, driver dina frågor, trivs med att vägen till målet sällan är rak och du har förmågan att få medarbetare, kunder och kollegor att gå åt samma håll. Du vet att det är bättre att göra fel än att inte göra något alls, att prova idé, att misslyckas, att tänka om, att be om hjälp, att visa din frustration och att lösningen sällan blir den du tänkt dig från början.

Du tycker om att arbeta med människor och grupper, att skapa relationer, att utveckla verksamhet och arbetssätt samt att få människor att arbeta tillsammans. Vi behöver en erfaren, professionell och modig ledare som leder med tillit, med magkänsla, med hjärtat och som kan ta tuffa beslut när det behövs. Du ska också kunna motivera och involvera medarbetare i såväl utveckling som i den dagliga driften och du är van att arbeta med rehabiliteringsärenden, svåra samtal, grupputveckling och konflikthantering.

Du är prestigelös, självgående och är mer generalist än specialist. Du tar egna initiativ, samlar information, är nyfiken och kreativ; du vågar tänka nytt, frågar en kollega om du inte vet och är inte rädd för att misslyckas. Du samlar de kompetenser du behöver för att lösa ett problem och driver utvecklingen framåt. Du är ödmjuk inför det faktum att du inte alltid vet bäst, eller ibland alls, och att ditt arbete kräver prestigelöst samarbete och kommunikation för bästa resultat.

Du är tydlig i din kommunikation; säkerställer att dina budskap når fram och att du blir förstådd. LU Service är en mångkulturell arbetsplats och det är viktigt att du kan anpassa din kommunikation till olika mottagare.

Du är man, kvinna eller något annat och du kommer från vilken del av jorden som helst. Vi behöver fenomenala, mänskliga, prestigelösa ledare och det spelar ingen roll i vilken form du kommer. Du är välkommen som du är.

Kvalifikationer 

För att vara aktuell för tjänsten ska du

- ha flerårig arbetslivserfarenhet som chef, i rollen som arbetsgivare, ledare och verksamhetsansvarig, inom Facility Management med inriktning på lokalvård och vaktmästeri, eller likvärdig erfarenhet vilken arbetsgivaren anser relevant. 
- ha ett tillitsfullt ledarskap där du inspirerar, involverar och lyssnar till dina medarbetare
- ha förmågan att arbeta självständigt, agera professionellt och driva dina frågor mot uppsatta mål
- vara prestigelös med god förmåga att prioritera, kommunicera och fatta beslut
- ha erfarenhet av att driva förändringsarbete inom området
- ha förmågan att arbeta självständigt, agera professionellt och driva dina frågor mot uppsatta mål
- ha erfarenhet av framgångsrikt relationsbyggande med B2B-kunder
- ha mycket god samarbetsförmåga
- ha högskoleutbildning inom relevant område eller eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig och passande för tjänsten
- kunna tala och skriva svenska obehindrat
- kunna tala och skriva engelska obehindrat
- vara van att arbeta med digitala verktyg, såsom Officepaketet och Teams
- ha B-körkort.

Det är meriterande om du har

- ha vana att arbeta med rehab, svåra samtal, grupputveckling och konflikthantering
- har genomgått någon riktad ledarskapsutbildning (utöver UGL).

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

Övrigt

Vi erbjuder en tjänst. Anställningen är tillsvidare med omfattningen 100 procent med tillträde den 1 augusti 2025 eller enligt överenskommelse. Provanställning kommer att tillämpas.

Universitetet tillämpar individuell lönesättning. Ange gärna löneanspråk i din ansökan.

Anställningen söks via universitetets rekryteringssystem. Ansökan ska innehålla CV. Vi arbetar med kvalificerings- och urvalsfrågor så vi lägger inte vikt vid något personligt brev.

Vi undanber oss alla kontakter från annonsförsäljare, rekryterings- och bemanningsföretag på grund av statliga upphandlingsregler.

Ansök nu

Facility Manager | CBRE | Lund

Läs mer Jan 27
Vi söker erfaren ledare inom fastighetsservice till CBRE:s stora kund i Lund!

Trivs du att arbeta i en internationell miljö i ett företag med starkt fokus på tillväxt? Som Facility Manager blir du ansvarig för att leda medarbetare, leverans och utveckla relationen med kund.

Placering är hos kund inom telekommunikation, forskning och utveckling med kontor i Lund. Brinner du för ständiga förbättringar och är en god ledare kan detta vara tjänsten för dig!

CBRE´s uppdrag är att leverera och utveckla fastighetsrelaterade tjänster för att säkerställa att vår kunds medarbetare har en väl fungerande arbetsplats. Genom att arbeta med ständiga förbättringar, utvecklar vi metoder och processer för att alltid leverera med hög kvalitet. Som Facility Manager är din viktigaste uppgift att stötta och utveckla vår leverans tillsammans med ett engagerat team.
CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respekt, Integritet Service och Excellence). Dessa värderingar har vi med i alla delar av vårt arbete och vi vill att det skall genomsyra allt vi gör liksom att du som medarbetare hos oss också känner igen dig i dessa och vill leva efter dem.



Rollen som Facility Manager
Vi söker dig som har ledarskapserfarenhet innehållande budget- och personalansvar. Du har dessutom erfarenhet av att ansvara för kundleverans och är därför en lyhörd person som sätter kunden i fokus. Att ha erfarenhet av governance och compliance är bra då mycket av arbetet innefattar rapportering i såväl CBRE:s som kundens system.

Dina dagar kommer att vara varierande och kommer att innehålla följande:
* Budget- och personalansvar för ca 7 medarbetare inom både Hard och Soft FM
* Utveckla teamet, inklusive kompetensbedömningar och upprätta utbildningsplaner
* Säkerställa att kraven på behörig person uppfylls under hela avtalsperioden genom effektiv rekrytering, utbildning & utveckling och regelbunden bedömning
* Säkerställa att verksamheten följer regler och policyer för hälsa, säkerhet, miljö och kvalitet och om möjligt överstiger industristandarder
* Proaktivt planera för kundens tekniska krav
* Ge teknisk rådgivning till kund i olika frågor
* Vara expert på fastighetstekniska frågor, inklusive omfattning av arbeten och lösning av tekniska problem
* Stötta i kritiska incidentresponsprocesser
* Utveckla och upprätthålla goda relationer med nuvarande och potentiella kunder
* Som ledare föregår du med gott exempel och agerar enligt CBRE:s värderingar

För att lyckas i rollen behöver du nedan bakgrund och egenskaper
* Utbildning inom Facility Management eller Fastighetsförvaltning. Du kan naturligtvis också fått dig liknande kunskaper på andra sätt
* Projektledarerfarenhet är värdefullt, men inget krav
* Erfarenhet och god förmåga att förstå och leverera utifrån ett kontrakt med fastställda KPI:er
* Goda kunskaper inom Officepaketet
* Förmåga att bygga starka relationer, både internt och externt
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska (koncernspråk) i såväl tal som skrift

CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 105 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster över hela världen och omsatte 2023 över 30 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom fastighetsservice, projekt och rådgivning.

Kontaktperson
I den här rekryteringen samarbetar CBRE med Jefferson Wells. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Irene Bengtsson på mail alternativt på +46 (0)31617294.
Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Lund från Humana AB

Nedan visas andra jobb i Lund från Humana AB .

Timanställd personlig assistent sökes till kille i Dalby

Personlig assistent
Läs mer Feb 4
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv.
Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov.Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt.
Om tjänsten
Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras.
Vi söker nudig som stämmer in på följande:
Vill arbeta hos en kille i 26 års åldernmed en fysisk funktionsnedsättning som är bosatt i Dalby.
God svenska, i både tal och skrift
Tidigare erfarenhet av att arbeta med lift och sele
Tidigare erfarenhet av att arbeta som personlig assistent eller liknande roll

Det är även meriterande om du:
har erfarenhet av liknande arbete
har B-körkort
delar kundens intressen som ärtv- och datorspel, militärhistoria samt motorsport.

Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet.
Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön:
Aktuell anställningsform är "Timanställning". Tjänsten innebär arbete under dagtid, kvällstid och nattpå vardagar och helger.
Arbetstiderna är varierade:22:00-08:00, 08:00-22:00, 16:00-22:00, 08:00-17:00 och 16:00-22:00.
Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal
Tillträde
Omgående ellerenligt överenskommelse.
Att vara anställd på Humana
En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år
Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.
Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Välkommen med din ansökan!
Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig:
Malin Hansson,malin.hansson@humana.se

Ansök nu

Timanställd personlig assistent sökes till kille i Dalby

Personlig assistent
Läs mer Feb 4
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv.
Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov.Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt.
Om tjänsten
Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras.
Vi söker nudig som stämmer in på följande:
Vill arbeta hos en kille i 26 års åldernmed en fysisk funktionsnedsättning som är bosatt i Dalby.
God svenska, i både tal och skrift
Tidigare erfarenhet av att arbeta med lift och sele
Tidigare erfarenhet av att arbeta som personlig assistent eller liknande roll

Det är även meriterande om du:
har erfarenhet av liknande arbete
har B-körkort
delar kundens intressen som ärtv- och datorspel, militärhistoria samt motorsport.

Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet.
Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön:
Aktuell anställningsform är "Timanställning". Tjänsten innebär arbete under dagtid, kvällstid och nattpå vardagar och helger.
Arbetstiderna är varierade:22:00-08:00, 08:00-22:00, 16:00-22:00, 08:00-17:00 och 16:00-22:00.
Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal
Tillträde
Omgående ellerenligt överenskommelse.
Att vara anställd på Humana
En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år
Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.
Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Välkommen med din ansökan!
Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig:
Malin Hansson,malin.hansson@humana.se

Ansök nu

Timanställd personlig assistent sökes till kille i Dalby

Personlig assistent
Läs mer Maj 7
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv.
Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt.
Om tjänsten
Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras.
Vi söker nu dig som stämmer in på följande:
Vill arbeta hos en kille i 26 års åldern med en fysisk funktionsnedsättning som är bosatt i Dalby.
God svenska, i både tal och skrift
Tidigare erfarenhet av att arbeta med lift och sele
Tidigare erfarenhet av att arbeta som personlig assistent eller liknande roll

Det är även meriterande om du:
har erfarenhet av liknande arbete
har B-körkort
delar kundens intressen som är tv- och datorspel, militärhistoria samt motorsport.

Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet.
Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön:
Aktuell anställningsform är "Timanställning". Tjänsten innebär arbete under dagtid, kvällstid och natt på vardagar och helger.
Arbetstiderna är varierade: 22:00-08:00, 08:00-22:00, 16:00-22:00, 08:00-17:00 och 16:00-22:00.
Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal
Tillträde
Omgående eller enligt överenskommelse.
Att vara anställd på Humana
En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år
Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.
Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Välkommen med din ansökan!
Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig:
Malin Hansson, malin.hansson@humana.se

Ansök nu

Leg. Sjuksköterska för semestervikariat

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Apr 9
Vill du ha ett utvecklande och spännande arbete där du bidrar till människors välbefinnande varje dag? Vill du dessutom arbeta på ett företag med engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då kan du söka semestervikariat som sjuksköterska till Humanas LARO mottagning i Lund.
Om oss
Vi är en del av koncernen Humana som är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg, LSS och LARO verksamheter. Humana LARO har mottagningar på flera orter i Skåne.
För oss är en rolig och utvecklande arbetsplats med hög kvalitet och stor respekt för patienterna och varandra viktigt. På så sätt kan vi också erbjuda våra patienter högkvalitativ vård. Med samlad kompetens jobbar vi för att ge våra patienter bästa möjliga vård utifrån varje patients individuella mål och förutsättningar. För att uppnå vårt mål jobbar vi nära varandra i team med sjuksköterskor, undersköterskor/skötare, läkare, psykolog, kurator och sekreterare.
Om tjänsten
Vi sökerdig som ärlegitimeradsjuksköterskamed erfarenhet från beroendevården/psykiatrin som önskar ett meningsfullt arbete hos oss.Det ärviktigt att du har arbetslivserfarenhet,är trygg i dinyrkesroll samt har kunskap och förståelse för beroendeproblematik. Det är också viktigt att du delar vår vision, att ”Alla har rätt till ett bra liv”. Mottagningen ligger i centrala Lund med närhet till kollektivtrafik.
Tillträde:Omgående eller enligt överenskommelse
Lön: Individuelllönesättning, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal
Arbetstid: Vi arbetar dagtid vardagar, helgtjänstgöring förekommer och då är arbetstiden 08.00-12.00.
Arbetsuppgifter
De dagliga arbetsuppgifterna består av praktiskt patientarbete, agera stöd till övrig personal i kliniska bedömningar, rondarbete, läkemedelshantering och stödsamtal med patienterna. Samverkan och vårdflätor tillhör vardagen och som sjuksköterska har du en viktig roll i detta.
Vad vi kan erbjuda dig
Vi tror på samverkan, teamarbete, hög patientsäkerhet och utveckling i det dagliga arbetet. Vi kan erbjuda dig en god arbetsmiljö, utvecklingsmöjligheter och hög grad av medbestämmande i teamet. Flexibilitet och ansvarskänsla är ett motto. Vidare erbjuder vi bra och konkurrenskraftig lön och goda arbetsförhållanden. Vi arbetar utifrån värdegrunderna glädje, engagemang och ansvar. Vi kombinerar en nära relation till våra samarbetspartner och patienter med styrkan i att vara ett stort modernt nordiskt bolag med många utvecklingsmöjligheter. Privat ägarform och decentraliserad organisation ger korta beslutsvägar, stort mandat och eget ansvar. Hos oss deltar, påverkar och medverkar du till din egen arbetsmiljö och till ständiga förbättringar.
Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!
Välkommen med din ansökan!
Kontaktuppgifter
Hanna Jarl, hanna.jarl@humana.se

Ansök nu

Resurs-Sjuksköterska Humana LARO

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Mar 21
Vill du ha ett utvecklande och spännande arbete där du bidrar till människors välbefinnande varje dag? Vill du dessutom arbeta på ett företag med engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då kan du söka tjänsten som resurs sjuksköterska till Humanas LARO mottagningar.
Om oss
Vi är en del av koncernen Humana som är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg, LSS och LARO verksamheter. Humana LARO har mottagningar på flera orter i Skåne b.la Lund, Malmö, Höör, Landskrona, Helsingborg och Ängelholm.
För oss är en rolig och utvecklande arbetsplats med hög kvalitet och stor respekt för patienterna och varandra viktigt. På så sätt kan vi också erbjuda våra patienter högkvalitativ vård. Med samlad kompetens jobbar vi för att ge våra patienter bästa möjliga vård utifrån varje patients individuella mål och förutsättningar. För att uppnå vårt mål jobbar vi nära varandra i team med sjuksköterskor, undersköterskor/skötare, läkare, psykolog, kurator och sekreterare.
Om tjänsten
Vi sökerdig som ärlegitimeradsjuksköterskamed erfarenhet från beroendevården/psykiatrin som önskar ett meningsfullt arbete hos oss.Det ärviktigt att du har arbetslivserfarenhet,är trygg i dinyrkesroll samt har kunskap och förståelse för beroendeproblematik. Det är också viktigt att du delar vår vision, att ”Alla har rätt till ett bra liv”. Som resurs sjuksköterska hos oss kommer du att tjänstgöra på flera av våra mottagningar enligt schema.
Tillträde:Omgående eller enligt överenskommelse
Lön: Individuelllönesättning, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal
Arbetstid: Vi arbetar dagtid vardagar, helgtjänstgöring förekommer och då är arbetstiden 08.00-12.00.
Arbetsuppgifter
De dagliga arbetsuppgifterna består av praktiskt patientarbete, agera stöd till övrig personal i kliniska bedömningar, rondarbete, läkemedelshantering och stödsamtal med patienterna. Samverkan och vårdflätor tillhör vardagen och som sjuksköterska har du en viktig roll i detta.
Vad vi kan erbjuda dig
Vi tror på samverkan, teamarbete, hög patientsäkerhet och utveckling i det dagliga arbetet. Vi kan erbjuda dig en god arbetsmiljö, utvecklingsmöjligheter och hög grad av medbestämmande i teamet. Flexibilitet och ansvarskänsla är ett motto. Vidare erbjuder vi bra och konkurrenskraftig lön och goda arbetsförhållanden. Vi arbetar utifrån värdegrunderna glädje, engagemang och ansvar. Vi kombinerar en nära relation till våra samarbetspartner och patienter med styrkan i att vara ett stort modernt nordiskt bolag med många utvecklingsmöjligheter. Privat ägarform och decentraliserad organisation ger korta beslutsvägar, stort mandat och eget ansvar. Hos oss deltar, påverkar och medverkar du till din egen arbetsmiljö och till ständiga förbättringar.
Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!
Välkommen med din ansökan!
Kontaktuppgifter
Ulrika Martinsson, ulrika.martinsson@humana.se

Ansök nu