Lund: Administratör

Hitta ansökningsinfo om jobbet Administratör i Lund. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Lund inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-07 // Varaktighet: Heltid

? BLI EN DEL AV VÅRT TEAM – BACKOFFICEASSISTENT SÖKES! ?
Vill du vara med och bygga framgången hos ett ambitiöst byggföretag i tillväxt?
På Sweis Consult AB i Genarp söker vi nu en Backofficeassistent som vill vara hjärnan bakom vår digitala närvaro och interna administration. Här får du en nyckelroll där du direkt påverkar vår dagliga drift och kundupplevelse.
VARFÖR JUST SWEIS CONSULT?
Bygger framtidens bolag – Vi är ett ungt, dynamiskt byggföretag med stora ambitioner och en stark tillväxtkurva.
Bredd i verksamheten – Vi arbetar med allt från nybyggnation och renovering till grönyteskötsel och konsultation, vilket ger dig en varierande och utvecklande roll.
Nära och personlig arbetsmiljö – Hos oss är du inte bara en anställd – du är en viktig del av teamet!
DINA UPPGIFTER – DITT ANSVAR
? Webbyggbutik & hemsida – Uppdatera produkter/tjänster, optimera användarupplevelsen och se till att vår digitala närvaro speglar vår kvalitet.
? Mötes- och kalenderhantering – Boka möten, samordna scheman och säkerställa smidig kommunikation med kunder och partners.
? Backoffice-stöd – Administrativt stöd till teamet, hantering av dokument och mejl, samt hjälpa till där behovet uppstår.
VI SÖKER DIG SOM:
? Har erfarenhet av webbhantering (t.ex. WordPress, WooCommerce eller liknande).
? Är en mästare på att organisera – du ser till att allt flyter smidigt.
? Är självgående, noggrann och har en "can-do"-attityd.
? Trivs i en flexibel roll där du får ta egna initiativ.
Meriterande:
Intresse för byggbranschen eller lokal förankring i Skåne.
Grundläggande kunskaper i bildbehandling (Canva/Photoshop).

VI ERBJUDER:
En central roll i ett företag på uppgång – Var med och forma vår framtid!
Utvecklingsmöjligheter – Vi vill växa – och vill att du växer med oss.
Personlig arbetsmiljö – Små team = stort inflytande.
Flexibilitet – Vi är öppna för att anpassa arbetstider efter rätt person.
Anställning: Heltid/deltid – diskuteras vid intervju
Start: Enligt överenskommelse
? SÖK REDAN IDAG! ?
Skicka din ansökan och CV + personligt brev till tobbe@sweisconsult.com senast 2025-05-05. Vi behandlar ansökningar löpande – vänta inte!
Välkommen till Sweis Consult – We get the job done.


Samtal och mail från rekrytering och bemanningsföretag undanbedes.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Lund som Backofficepersonal

Nedan visas andra jobb i Lund som Backofficepersonal.

Student med bygg/fastighetesbakgrund sökes till Länsförsäkringar Skåne

Läs mer Apr 14
Om tjänsten
Som Skadereglerare kommer du att arbeta med att hantera inkommande samtal från Länsförsäkringar Skånes försäkringstagare. Med placering i Malmö, Gängtappen, blir du en del av en öppen och hjälpsam avdelning med cirka 20 medarbetare. Tillsammans hjälper ni Länsförsäkringars kunder och hanterar olika ärenden gällande egendomsskador och reseskador. 

I din roll som Skadereglerare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att:
- Ha kontakt med privatpersoner, främst via telefon och ibland via chattfunktionen. 
- Hantera och administrera inkommande ärenden. 
- Ta beslut kring inkommande ärenden som gäller både egendomsskador och reseskador.

I rollen som skadereglerare kommer du få möjlighet att arbeta deltid ca. två dagar/månaden under terminerna och heltid under sommar- och julledighet. Arbetstiderna är mellan kl. 08.00-16.30 måndag till fredag. Tjänsten som skadereglerare är ett konsultuppdrag via Adecco. Det ingår en till två veckors internutbildning.

Om dig
Som Skadereglerare arbetar du med telefonen som främsta redskap och det är viktigt att du känner dig bekväm med denna typ av kommunikation och kundkontakt. Du har med fördel därför tidigare erfarenhet från liknande kundtjänst eller support över telefon.

Du studerar för närvarande på högskola eller universitet och är tillgänglig för att arbeta heltid under sommar- och julledighet samt deltid ca. två dagar/månaden under terminerna.

Vi söker dig som får energi av att ge service och möter kunder med högt engagemang och lösningsfokus. Som person trivs du med att arbeta i ett högt tempo och tar dig an nya utmaningar med en positiv inställning. För dig är det en självklarhet att se till kundens behov och gör det där lilla extra för att lyckas bemöta dessa på ett konstruktivt sätt.

På Länsförsäkringar Skåne värderas ett gott samarbete och vi ser därför att du är en lagspelare som aktivt bidrar till en härlig stämning och sammanhållning. Du drivs av att få lära dig mer och söker aktivt feedback från din omgivning för att kunna utvecklas i rollen.

Meriterande är om du har någon erfarenhet från fastighetsbranschen eller byggbranschen. 

Om Länsförsäkringar
Vi som arbetar på Länsförsäkringar Skåne bor där du bor, kör samma väg till jobbet och har samma väder som du. Vi hävdar att de som finns nära dig har lättare för att engagera sig, förstå och hjälpa än de som befinner sig långt borta. Kanske är det därför som Länsförsäkringar enligt undersökningarna har Sveriges nöjdaste kunder i flera olika kategorier. I det kundägda Länsförsäkringar Skåne finns inga andra intressenter än kunderna. Företagets uppgift är inte att tjäna så mycket pengar som möjligt. Vårt långsiktiga mål är att verksamheten ska gå jämnt ihop – med låga premier och hög servicegrad. Och skulle vi få ett större överskott blir det återbäring, i form av pengar tillbaka eller sänkta premier.

Kontaktuppgifter
I den här rekryteringen samarbetar Länsförsäkringar Skåne med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic via enna.dedagic@adecco.se 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se 

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Summer work 2025 Sales Administration

Läs mer Jan 22
At Tetra Pak we commit to making food safe and available, everywhere; and we protect what's good – protecting food, protecting people and protecting the planet. By doing so we touch millions of people's lives every day. And we need people like you to make it happen.
Do you want to be part of a team giving World Class Service & Support to Tetra Pak customers all over Europe?
During 2013 Tetra Pak established a European Sales Administration Centre which is focused on servicing & supporting the European markets together with Maghreb and Türkiye. We service ~3900 customer sites in 14 different languages (Swedish, Finnish, English, German, Spanish, Italian, French, Dutch, Polish, Serbian, Croatian, Greek, Portuguese and Turkish).
We offer
The position offers a great opportunity to make a true difference for our customers and will provide you with valuable experience in a fast-paced, dynamic, and international environment. You will work with a dynamic team and have extensive international contacts, most internally within Tetra Pak.
Please observe that you, as a non-EU-citizen, must have a valid work– and resident permit in Sweden during your work period.
Some of our summer positions are security classified and therefore a security check will be conducted and registered, prior to a decision on employment.
What you will do this summer
Together with the rest of the team, you will play a vital role in our success in servicing and supporting our customer base. The responsibility of the team is to handle all the administrative tasks for the spare part orders. As a Sales Admin Officer you will be a key player in our organization and drive our customer satisfaction in a direction that aims to increase Service, Performance & Quality.
To be successful in this position, we expect you to be fluent in English, both writing and verbal. Administrative experience and knowledge within IT and logistics area will be considered as an advantage.
You will focus on:
• Execute order administration tasks in SAP's ECC, CRM and other internal tools & systems.
• Follow-up on orders, service level agreements and other key measurements.
• Assure that transport to each customer is done in the right time, and at the lowest cost.
• Work in close cooperation with the European market companies & other internal departments.
Be the second-line operator in one or more of the following areas
• Issue purchase orders and follow up on deliveries from suppliers.
• Preventive housekeeping of pending orders via our IT systems and reporting tools.
• Participate in Daily Management and other activities to constantly improve the operation.
• Responsible for driving and maintaining our Quality Management System (QMS).
Who you are
As a person you are service minded, result oriented and can easily and on a detailed level understand work instructions, work processes and administrative tools. You can work independently and together with others towards set goals. You have fast, accurate and excellent pro-active communication and networking skills, administration skills being your leading star. You have the ability to take initiatives and drive for changes. You are a team-player and enjoy co-operating with others to solve the work tasks in the most efficient way.
Application
Apply online at jobs.tetrapak.com between 22 January – 25 February. Note! This is the only way to apply. Please send in your application as soon as possible. We are working with continuous selection.
How to apply:
1. Visit jobs.tetrapak.com
2. Filter on "Sweden"
3. In the list, select "Summer work 2025 Sales Administration"
4. Click "Apply now"
If you are already a registered user, enter your username and password to log on. If not, select "Create an account" and follow the instructions to become registered.
We will contact you via the e-mail and phone number you have stated in your application. Please fill out all questions in the application form and mandatory fields marked with a red *
Confirmation
Once you have applied, you will receive a confirmation email stating that your application has been accepted. If you do not receive this email, please check your junk mail and that you have applied for "Summer work 2025 Sales Administration".
You will be notified no later than 17 April if you will be offered summer work or not. Before this, we are not able to answer this question.
Don't forget to send in your application before 25 February at jobs.tetrapak.com.
We look forward to your application!

Ansök nu

Summer work 2025 Sales Administration - French, Dutch or Turkish

Läs mer Jan 22
At Tetra Pak we commit to making food safe and available, everywhere; and we protect what's good – protecting food, protecting people and protecting the planet. By doing so we touch millions of people's lives every day. And we need people like you to make it happen.
Do you want to be part of a team giving World Class Service & Support to Tetra Pak customers all over Europe?
During 2013 Tetra Pak established a European Sales Administration Centre which is focused on servicing & supporting the European markets together with Maghreb and Türkiye. We service ~3900 customer sites in 14 different languages (Swedish, Finnish, English, German, Spanish, Italian, French, Dutch, Polish, Serbian, Croatian, Greek, Portuguese and Turkish).
We offer
The position offers a great opportunity to make a true difference for our customers and will provide you with valuable experience in a fast-paced, dynamic, and international environment. You will work with a dynamic team and have extensive international contacts both externally with Customers and internally within Tetra Pak.
Please observe that you, as a non-EU-citizen, must have a valid work– and resident permit in Sweden during your work period.
Some of our summer positions are security classified and therefore a security check will be conducted and registered, prior to a decision on employment.
What you will do this summer
Together with the rest of the team, you will play a vital role in our success in servicing and supporting our customer base. The responsibility of the team is to handle all the administrative tasks for the spare part orders, from initial contact with the customer, to co-ordination and follow-up of transportation to the customer's destination. As a Sales Admin Officer you will be a key player in our organisation and drive our customer satisfaction in a direction that aims to increase Service, Performance & Quality.
To be successful in any of the positions you need to be a good communicator and have an excellent command, native speaking level, in French, Dutch or Turkish as mentioned above, both written and verbally to support our customer base in a professional manner. You are also fluent in English, both writing and verbal. Customer experience and knowledge within IT and logistics area will be considered as an advantage.
You will focus on:
Be the front-line operator in one or more languages
• Main point of contact for customers & market companies for parts orders and inquiries.
• Respond to incoming orders and queries per phone and e-mail, utilizing a network of Tetra Pak colleagues & external partners for support.
• Execute order administration tasks in SAP's ECC, CRM and other internal tools & systems.
• Follow-up on orders, service level agreements and other key measurements.
• Assure that transport to each customer is done in the right time, and at the lowest cost.
• Work in close cooperation with the European market companies & other internal departments.
Be the second-line operator in one or more of the following areas
• Issue purchase orders and follow up on deliveries from suppliers.
• Preventive housekeeping of pending orders via our IT systems and reporting tools.
• Participate in Daily Management and other activities to constantly improve the operation.
• Responsible for driving and maintaining our Quality Management System (QMS).
Who you are
As a person you are service minded, result oriented and can easily and on a detailed level understand work instructions, work processes and administrative tools. You can work independently and together with others towards set goals. You have fast, accurate and excellent pro-active communication and networking skills, customer service being your leading star. You have the ability to take initiatives and drive for changes. You are a team-player and enjoy co-operating with others to solve the work tasks in the most efficient way.
Application
Apply online at jobs.tetrapak.com between 22 January – 25 February. Note! This is the only way to apply. Please send in your application as soon as possible. We are working with continuous selection.
How to apply:
1. Visit jobs.tetrapak.com
2. Filter on "Sweden"
3. In the list, select "Summer work 2025 Sales Administration French, Dutch or Turkish speaking"
4. Click "Apply now"
If you are already a registered user, enter your username and password to log on. If not, select "Create an account" and follow the instructions to become registered.
We will contact you via the e-mail and phone number you have stated in your application. Please fill out all questions in the application form and mandatory fields marked with a red *
Confirmation
Once you have applied, you will receive a confirmation email stating that your application has been accepted. If you do not receive this email, please check your junk mail and that you have applied for "Summer work 2025 Sales Administration".
You will be notified no later than 17 April if you will be offered summer work or not. Before this, we are not able to answer this question.
Don't forget to send in your application before 25 February at jobs.tetrapak.com.
If you have questions regarding your application, please contact HR Direct, HR.Sweden@tetrapak.com.
We look forward to your application!

Ansök nu

Summer work 2025 Lund - Italian, Polish, Serbian, Croatian, Greek

Läs mer Jan 22
At Tetra Pak we commit to making food safe and available, everywhere; and we protect what's good – protecting food, protecting people and protecting the planet. By doing so we touch millions of people's lives every day. And we need people like you to make it happen.
Do you want to be part of a team giving World Class Service & Support to Tetra Pak customers all over Europe?
During 2013 Tetra Pak established a European Sales Administration Centre which is focused on servicing & supporting the European markets together with Maghreb and Türkiye. We service ~3900 customer sites in 14 different languages (Swedish, Finnish, English, German, Spanish, Italian, French, Dutch, Polish, Serbian, Croatian, Greek, Portuguese and Turkish).
We offer
The position offers a great opportunity to make a true difference for our customers and will provide you with valuable experience in a fast-paced, dynamic, and international environment. You will work with a dynamic team and have extensive international contacts both externally with Customers and internally within Tetra Pak.
Please observe that you as a non-EU-citizen, must have a valid work– and resident permit in Sweden during your work period.
Some of our summer positions are security classified and therefore a security check will be conducted and registered, prior to a decision on employment.
What you will do this summer
Together with the rest of the team you will play a vital role in our success in servicing and supporting our customer base. The responsibility of the team is to handle all the administrative tasks for the spare part orders, from initial contact with the customer, to co-ordination and follow-up of transportation to the customer’s destination. As a Sales Admin Officer you will be a key player in our organisation and drive our customer satisfaction in a direction that aims to increase Service, Performance & Quality.
To be successful in any of the positions you need to be a good communicator and have an excellent command, native speaking level, in Italian, Polish, Serbian, Croatia or Greek languages mentioned above both written and verbally to support our customer base in a professional manner. You are also fluent in English, both writing and verbal. Customer experience and knowledge within IT and logistics area will be considered as an advantage.
You will focus on:
Be the front-line operator in one or more languages
• Main point of contact for customers & market companies for parts orders and inquiries.
• Respond to incoming orders and queries per phone and e-mail, utilizing a network of Tetra Pak colleagues & external partners for support.
• Execute order administration tasks in SAP’s ECC, CRM and other internal tools & systems.
• Follow-up on orders, service level agreements and other key measurements.
• Assure that transport to each customer is done in the right time, and at the lowest cost.
• Work in close cooperation with the European market companies & other internal departments.
Be the second-line operator in one or more of the following areas
• Issue purchase orders and follow up on deliveries from suppliers.
• Preventive housekeeping of pending orders via our IT systems and reporting tools.
• Participate in Daily Management and other activities to constantly improve the operation.
• Responsible for driving and maintaining our Quality Management System (QMS).
Who you are
As a person you are service minded, result oriented and can easily and on a detailed level understand work instructions, work processes and administrative tools. You can work independently and together with others towards set goals. You have fast, accurate and excellent pro-active communication and networking skills, customer service being your leading star. You have the ability to take initiatives and drive for changes. You are a team-player and enjoy co-operating with others to solve the work tasks in the most efficient way.
Application
Apply online at jobs.tetrapak.com between 22 January – 25 February. Note! This is the only way to apply. Please send in your application as soon as possible. We are working with continuous selection.

How to apply:
1. Visit jobs.tetrapak.com
2. Filter on "Sweden"
3. In the list, select "Summer work 2025 Sales Administration"
4. Click "Apply now"
If you are already a registered user, enter your username and password to log on. If not, select "Create an account" and follow the instructions to become registered.
We will contact you via the e-mail and phone number you have stated in your application. Please fill out all questions in the application form and mandatory fields marked with a red *
Confirmation
Once you have applied, you will receive a confirmation email stating that your application has been accepted. If you do not receive this email, please check your junk mail and that you have applied for "Summer work 2025 Sales Administration".
You will be notified no later than 17 April if you will be offered summer work or not. Before this, we are not able to answer this question.
Don't forget to send in your application before 25 February at jobs.tetrapak.com.
If you have questions regarding your application, please contact HR Direct, HR.Sweden@tetrapak.com.
We look forward to your application!

Ansök nu

Andra jobb i Lund från Sweis Consult AB

Nedan visas andra jobb i Lund från Sweis Consult AB .

Snickare

Träarbetare/Snickare
Läs mer Mar 24
Vi söker en erfaren snickare – Löpande urval!
Är du en skicklig snickare med erfarenhet av både service och byggnation? Vill du arbeta i ett dynamiskt och växande företag där kvalitet, yrkesskicklighet och arbetsglädje står i fokus? Då är det dig vi söker!
Vi är ett företag i stark tillväxt och behöver fler duktiga snickare som vill vara en del av vårt team. Hos oss får du möjlighet att arbeta med varierande projekt, från serviceuppdrag till större byggnationer. Vi söker dig som har hög arbetsmoral, är pålitlig och engagerad i ditt arbete. Ditt bidrag till företaget är ovärderligt – du tillför inte bara din yrkeskompetens utan också din noggrannhet, problemlösningsförmåga och vilja att leverera kvalitet i varje projekt.
För oss är det också viktigt att du har ett trevligt kundbemötande och en god laganda. Vi arbetar nära våra kunder och kollegor, vilket kräver att du är serviceinriktad, professionell och har lätt för att samarbeta.
Om tjänsten
Vi söker en självgående och erfaren snickare för varierande uppdrag inom både service och nybyggnation. Arbetet kräver flexibilitet, noggrannhet och förmågan att arbeta självständigt såväl som i team. Vi ser gärna att du tar ansvar, är lösningsorienterad och alltid strävar efter att leverera det bästa resultatet för våra kunder.
Kravprofil
? Dokumenterad erfarenhet som snickare inom både service och byggnation
? B-körkort
? Förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar
? Hög arbetsmoral och noggrannhet i utfört arbete
? Trevligt kundbemötande och god laganda
? Svenska och/eller engelska i tal och skrift
? Vi välkomnar även ansökningar från EU-länder
Vi erbjuder
? Ett varierat och självständigt arbete
? Möjlighet att arbeta i ett professionellt och engagerat team
? Konkurrenskraftiga villkor
? En arbetsplats där din kompetens och engagemang värdesätts
Start
Löpande urval – ansök snarast!
Ansökan
Skicka ditt CV via e-post till tobbe@sweisconsult.com
Vi tar endast emot ansökningar via e-post.
???? Välkommen med din ansökan! ????




?We are looking for an experienced carpenter – Ongoing selection!
Are you a skilled carpenter with experience in both service and construction? Do you want to work in a dynamic and growing company where quality, craftsmanship, and job satisfaction are the focus? Then you might be the one we’re looking for!
We are a rapidly expanding company in need of more talented carpenters to join our team. With us, you will have the opportunity to work on a variety of projects, from service jobs to larger construction projects. We are looking for someone with a strong work ethic, reliability, and dedication to their craft. Your contribution to the company is invaluable – not only will you bring your expertise, but also precision, problem-solving skills, and a commitment to delivering high-quality results.
Customer service and teamwork are also highly valued in our company. We work closely with both clients and colleagues, which requires you to be service-minded, professional, and cooperative.
About the job
We are looking for a self-sufficient and experienced carpenter for various assignments in both service and new construction. The job requires flexibility, precision, and the ability to work both independently and as part of a team. We appreciate candidates who take responsibility, are solution-oriented, and always strive to achieve the best results for our customers.
Requirements
? Documented experience as a carpenter in both service and construction
? B driving license
? Ability to work independently and take responsibility
? Strong work ethic and attention to detail
? Good customer service skills and a team-oriented mindset
? Proficiency in Swedish and/or English, both spoken and written
? We also welcome applications from EU countries
We offer
? A varied and independent job
? The opportunity to work in a professional and engaged team
? Competitive conditions
? A workplace where your skills and dedication are highly valued
Start
Ongoing selection – apply as soon as possible!
Application
Send your CV via email to tobbe@sweisconsult.com
We only accept applications via email.
???? We look forward to your application! ????

Ansök nu

Snickare

Träarbetare/Snickare
Läs mer Nov 6
Snickare sökes
Är det dags att gå vidare i karriären? Vi behöver förstärka vårt team med en skickliga snickare. Om du är lojal och självgående och tar egna initiativ, då är du medarbetaren som vi söker. Har du dessutom kunskaper i plåtarbeten är det meriterande.
Sweis Consult AB är ett företag som arbetar inom byggbranschen och har som mål att överträffa kundernas förväntningar i varje projekt och under varje arbetsdag. Vi bygger allt som t ex, ny- och ombyggnationer, tillbyggnader, renoveringar och utför service och underhåll. Vi behöver nu förstärka med en skicklig snickare som gillar att lösa problem.
Våra kunder är privatpersoner och dels byggmarknads- och fastighetsbolag. Vi vill att du har en bra känsla för yrket och trivs att möta andra människor.
Vi vill att du:
Har utbildning med yrkesbevis eller relevanta arbetslivserfarenhet.
Erfarenhet av plåtarbeten
Har B-Körkort, C körkort är det meriterande
Har ett professionellt kundbemötande i olika projekt och är lösningsorienterad
Är noggrann och tidseffektiv i det arbete du gör, samt har förmågan att ta egna initiativ.
Gillar att jobba självständigt men även uppskattar att jobba med övriga i teamet
Talar svenska och engelska



Vi erbjuder
Välkommen med din ansökan och CV direkt till oss. Tillsättning sker löpande. Anställningarna är tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Anställningsintervjuer hålls löpande.
Carpenter wanted
Is it time to move on in your career? We need to strengthen our team with a skilled carpenter. If you are loyal and self-motivated and take your own initiative, then you are the employee we are looking for. If you also have knowledge of sheet metal work, it is advantageous.


Sweis Consult AB is a company that works in the construction industry and aims to exceed customer expectations in every project and during every working day. We build everything such as, for example, new and remodeling, extensions, renovations and perform service and maintenance. We now need to strengthen with a skilled carpenter who likes customer contact and solving problems.
Our customers are private individuals and partly construction market and property companies. We want you to have a good feel for the profession and enjoy meeting other people.
We want you to:
Has education with vocational certificate or relevant work experience.
Having B driving license, C driving license is meritorious
Has professional customer service in various projects and is solution-oriented
Are accurate and time-efficient in the work you do, and have the ability to take your own initiative.
Likes to work independently but also appreciates working with others in the tea
Speaks Swedish or English
We offer
Welcome with your application and CV directly to us. Recruitment takes place continuously. The positions are permanent positions that begin with a 6-month trial period. Relocation and accommodation can be arranged.
Calls from external recruitment companies and sellers no connection are required.

Ansök nu

Snickare

Träarbetare/Snickare
Läs mer Okt 6
Snickare sökes
Är det dags att gå vidare i karriären? Vi behöver förstärka vårt team med en skickliga snickare. Om du är lojal och självgående och tar egna initiativ, då är du medarbetaren som vi söker. Har du dessutom kunskaper i plåtarbeten är det meriterande.
Sweis Consult AB är ett företag som arbetar inom byggbranschen och har som mål att överträffa kundernas förväntningar i varje projekt och under varje arbetsdag. Vi bygger allt som t ex, ny- och ombyggnationer, tillbyggnader, renoveringar och utför service och underhåll. Vi behöver nu förstärka med en skicklig snickare som gillar kundkontakt och att lösa problem.
Våra kunder är privatpersoner och dels byggmarknads- och fastighetsbolag. Vi vill att du har en bra känsla för yrket och trivs att möta andra människor.
Vi vill att du:
Har utbildning med yrkesbevis eller relevanta arbetslivserfarenhet.
Har B-Körkort, C körkort är det meriterande
Har ett professionellt kundbemötande i olika projekt och är lösningsorienterad
Är noggrann och tidseffektiv i det arbete du gör, samt har förmågan att ta egna initiativ.
Gillar att jobba självständigt men även uppskattar att jobba med övriga i teamet
Talar svenska och engelska



Vi erbjuder
Välkommen med din ansökan och CV direkt till oss. Tillsättning sker löpande. Anställningarna är tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Carpenter wanted
Is it time to move on in your career? We need to strengthen our team with a skilled carpenter. If you are loyal and self-motivated and take your own initiative, then you are the employee we are looking for. If you also have knowledge of sheet metal work, it is advantageous.


Sweis Consult AB is a company that works in the construction industry and aims to exceed customer expectations in every project and during every working day. We build everything such as, for example, new and remodeling, extensions, renovations and perform service and maintenance. We now need to strengthen with a skilled carpenter who likes customer contact and solving problems.
Our customers are private individuals and partly construction market and property companies. We want you to have a good feel for the profession and enjoy meeting other people.
We want you to:
Has education with vocational certificate or relevant work experience.
Having B driving license, C driving license is meritorious
Has professional customer service in various projects and is solution-oriented
Are accurate and time-efficient in the work you do, and have the ability to take your own initiative.
Likes to work independently but also appreciates working with others in the tea
Speaks Swedish or English
We offer
Welcome with your application and CV directly to us. Recruitment takes place continuously. The positions are permanent positions that begin with a 6-month trial period. Relocation and accommodation can be arranged.
Calls from external recruitment companies and sellers no connection are required.

Ansök nu

Snickare

Träarbetare/Snickare
Läs mer Mar 2
Snickare sökes
Är det dags att gå vidare i karriären? Vi behöver förstärka vårt team med en skickliga snickare. Om du är lojal och självgående och tar egna initiativ, då är du medarbetaren som vi söker. Har du dessutom kunskaper i plåtarbeten är det meriterande.
Sweis Consult AB är ett företag som arbetar inom byggbranschen och har som mål att överträffa kundernas förväntningar i varje projekt och under varje arbetsdag. Vi bygger allt som t ex, ny- och ombyggnationer, tillbyggnader, renoveringar och utför service och underhåll. Vi behöver nu förstärka med en en skicklig snickare som gillar kundkontakt och att lösa problem.
Våra kunder är privatpersoner och dels byggmarknads- och fastighetsbolag. Vi vill att du har en bra känsla för yrket och trivs att möta andra människor.
Vi vill att du:
Har utbildning med yrkesbevis eller relevanta arbetslivserfarenhet.
Har B-Körkort, C körkort är det meriterande
Har ett professionellt kundbemötande i olika projekt och är lösningsorienterad
Är noggrann och tidseffektiv i det arbete du gör, samt har förmågan att ta egna initiativ.
Gillar att jobba självständigt men även uppskattar att jobba med övriga i teamet
Talar svenska och engelska



Vi erbjuder
Välkommen med din ansökan och CV direkt till oss. Tillsättning sker löpande. Anställningarna är tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Carpenter wanted
Is it time to move on in your career? We need to strengthen our team with a skilled carpenter. If you are loyal and self-motivated and take your own initiative, then you are the employee we are looking for. If you also have knowledge of sheet metal work, it is advantageous.


Sweis Consult AB is a company that works in the construction industry and aims to exceed customer expectations in every project and during every working day. We build everything such as, for example, new and remodeling, extensions, renovations and perform service and maintenance. We now need to strengthen with a skilled carpenter who likes customer contact and solving problems.
Our customers are private individuals and partly construction market and property companies. We want you to have a good feel for the profession and enjoy meeting other people.
We want you to:
Has education with vocational certificate or relevant work experience.
Having B driving license, C driving license is meritorious
Has professional customer service in various projects and is solution-oriented
Are accurate and time-efficient in the work you do, and have the ability to take your own initiative.
Likes to work independently but also appreciates working with others in the tea
Speaks Swedish or English
We offer
Welcome with your application and CV directly to us. Recruitment takes place continuously. The positions are permanent positions that begin with a 6-month trial period. Relocation and accommodation can be arranged.
Calls from external recruitment companies and sellers no connection are required.

Ansök nu

Snickare

Träarbetare/Snickare
Läs mer Jan 26
Snickare sökes
Är det dags att gå vidare i karriären? Vi behöver förstärka vårt team med en skickliga snickare. Om du är lojal och självgående och tar egna initiativ, då är du medarbetaren som vi söker. Har du dessutom kunskaper i plåtarbeten är det meriterande.
Sweis Consult AB är ett företag som arbetar inom byggbranschen och har som mål att överträffa kundernas förväntningar i varje projekt och under varje arbetsdag. Vi bygger allt som t ex, ny- och ombyggnationer, tillbyggnader, renoveringar och utför service och underhåll. Vi behöver nu förstärka med en en skicklig snickare som gillar kundkontakt och att lösa problem.
Våra kunder är privatpersoner och dels byggmarknads- och fastighetsbolag. Vi vill att du har en bra känsla för yrket och trivs att möta andra människor.
Vi vill att du:
Har utbildning med yrkesbevis eller relevanta arbetslivserfarenhet.
Har B-Körkort, C körkort är det meriterande
Har ett professionellt kundbemötande i olika projekt och är lösningsorienterad
Är noggrann och tidseffektiv i det arbete du gör, samt har förmågan att ta egna initiativ.
Gillar att jobba självständigt men även uppskattar att jobba med övriga i teamet
Talar svenska och engelska



Vi erbjuder
Välkommen med din ansökan och CV direkt till oss. Tillsättning sker löpande. Anställningarna är tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Carpenter wanted
Is it time to move on in your career? We need to strengthen our team with a skilled carpenter. If you are loyal and self-motivated and take your own initiative, then you are the employee we are looking for. If you also have knowledge of sheet metal work, it is advantageous.


Sweis Consult AB is a company that works in the construction industry and aims to exceed customer expectations in every project and during every working day. We build everything such as, for example, new and remodeling, extensions, renovations and perform service and maintenance. We now need to strengthen with a skilled carpenter who likes customer contact and solving problems.
Our customers are private individuals and partly construction market and property companies. We want you to have a good feel for the profession and enjoy meeting other people.
We want you to:
Has education with vocational certificate or relevant work experience.
Having B driving license, C driving license is meritorious
Has professional customer service in various projects and is solution-oriented
Are accurate and time-efficient in the work you do, and have the ability to take your own initiative.
Likes to work independently but also appreciates working with others in the tea
Speaks Swedish or English
We offer
Welcome with your application and CV directly to us. Recruitment takes place continuously. The positions are permanent positions that begin with a 6-month trial period. Relocation and accommodation can be arranged.
Calls from external recruitment companies and sellers no connection are required.

Ansök nu