Lund: Affärsområdeschef för kundservice

Hitta ansökningsinfo om jobbet Affärsområdeschef för kundservice i Lund. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Lund inom den kategorin.

Publicerad: 2023-12-04 // Varaktighet: Heltid

Om oss

Sedan vår start 1993 i Lund har Online Sverige (www.onlinesverige.se) skapat miljontals kunddialoger inom försäljning och kundservice på uppdrag av andra företag. Byggt på entreprenörskap och personligt driv, präglas vår kultur av ett engagerat medarbetarskap där vi ständigt söker nya vägar för att utvecklas och förbättras så att vi alltid levererar relevanta och värdefulla tjänster till våra uppdragsgivare. Vi värdesätter idéskapande på alla nivåer och tror på att arbeta bäst tillsammans. Till affärsområdet kundservice söker vi nu en affärsområdeschef.

Affärsområde Kundservice
Vår kundserviceorganisation verkar på samtliga av våra tre geografiska kontor; i Lund, Umeå och London, där ansvarig chef tar ett helhetsperspektiv och arbetar för ett enat affärsområde. Vi arbetar med flera kända varumärken och samtliga uppdrag har sin dedikerade teamansvariga och tillhörande kundserviceagenter. Som ansvarig stöttar du teamansvariga samtidigt som du har en övergripande förståelse för avdelningens mål och prioriteringar.

Rollen som affärsområdeschef för kundservice

I rollen som affärsområdeschef för Kundservice hos Online Sverige bidrar du direkt till att stärka och utveckla företagets kundrelationer och verksamhetsresultat. Den centrala rollen innebär att du kommer:

- Ansvara för att de nyckeltal (KPI:er) såsom servicenivåer och kundnöjdhet som företagets uppdragsgivare förväntar sig levereras.

Säkerställa att det finns hållbarhet och effektivitet i arbetsprocesser och rutiner.

Arbeta för ett proaktivt samarbete med andra avdelningar på företaget.

Delegera och följa upp arbetsuppgifter inom teamet.

Stödja och utveckla kundansvariga och coacher vilket innefattar arbetsledning, utvecklingssamtal och lönesättning. Teamet är ca. 10 medarbetare till antalet.

Kontinuerligt utveckla affärsområdet och affärsrelationer för att säkerställa relevans och efterfrågan på tjänster.

Din profil

Du har flerårig erfarenhet från ledande befattningar inom kundservice, försäljning eller liknande. Erfarenhet av outsourcingverksamhet är meriterande. Du har även starka ledarskapsfärdigheter med förmåga att motivera och inspirera. Vidare ser vi att du har erfarenhet av att arbeta med och förståelse för KPI:er och deras inverkan på verksamheten.

Som person inger du förtroende och är bra på att bygga relationer oavsett om du möter kunder eller medarbetare. Du är nyfiken i ditt ledarskap och är duktig på att kommunicera och räds ej för att ta beslut. Att vara inkluderande mot alla är en självklarhet och lagkänslan är viktig i ditt arbete.

Arbetstid / Varaktighet
Heltid, provanställning 6 månader följt av tillsvidareanställning.

Tillträde
Snarast enligt överenskommelse.

Ansökan

Är du redo att leda och utveckla vårt affärsområde för kundservice?
Skicka in din ansökan nedan senast 2023-01-15. Vi ser fram emot att höra från dig!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Lund som Kundtjänstchef

Nedan visas andra jobb i Lund som Kundtjänstchef.

Manager, Technical Services

Läs mer Nov 17
Dear future colleague, here is a warm greeting from the Technical Services Team @ Axis Communications: https://bit.ly/MeetTechServices



We are now looking for a Manager, Technical Services (TSM) who will be responsible for leading the team of Technical Services Engineers working with Southern European customers and partners. If you are passionate about leadership, innovation and excellent technical services support - you are exactly what we are looking for!



To be considered for this position, you need to have a professional proficiency in the French language. This position is located in the city of Lund in the southern part of Sweden, in close proximity of Malmö and Copenhagen.



WHAT IS AXIS?

Axis is a fast-growing and innovative IT company with a global footprint. Our products and solutions focus on security surveillance and remote monitoring based on innovative, modern, and open technology platforms. This is a Swedish-based company with around 4500 employees worldwide. Currently, we have offices in more than 20 countries and cooperate with partners in more than 70 countries. Axis offers a multicultural workplace with an open corporate culture. We allow and spur our employees' independent thinking. Here we bring together talented and creative people working towards the same goal - innovating for a smarter, safer world!



YOUR FUTURE TEAM
Technical Services EMEA is an organization of around 50 people, based mainly in Lund, Sweden. Our main task is to support every customers who is in possession of an Axis solution and might have questions about configurations, errors or whatever challenge that might occur technically. Here we face different types of questions and act professionally to troubleshoot, find and resolve an issue. We work in close collaboration with the sales regions and other key functions at HQ. We collaborate in a friendly and open atmosphere within the organization.



Technical Services is divided into four different teams, where the distinction is made around which languages we're supporting. Your closest future team members are all supporting the Southern European countries where French, Italian and Spanish is the focus.

WHAT WILL YOU DO AS A TSM?
As a Manager, Technical Services your primary tasks are to nurture an open team spirit and create conditions for the team to deliver great support. You do so by being present and available in the day-to-day work of your employees. For example specific support cases that needs advice on processes or communication. Recruitment, staffing and development of our Technical Services Engineers are all a part of your tasks and makes sure that the service level is maintained. You help your team members grow as individuals and challenge them to optimize their performance, along with the development of the total function.

You will also act as a main contact towards other managers and key people within sales offices and engage in the development of the total experience of Axis Communications. You create and maintain relations to other stakeholders in technical services, in HQ, as well as in other regions without any hesitation to network and openly speak to people.

Tasks and responsibilities further exemplified:

* Maintain work and vacation schedules for your team so that the function is sufficiently covered at all times
* Not only facilitate but also engage in the day-to-day work for the Technical Services Engineers (TSEs) in your team so that work possibilities are good and that service level goals are being met
* Take responsibility also outside the own department with an ability to see the big picture and based on that participate in driving improvements
* Facilitate "best practices" to align work methods between all groups in the team, and if feasible propose updates of the guidelines.



WHO ARE WE LOOKING FOR

In this recruitment we will focus a lot on your personality, as well as your managerial experience. We believe you are a service- and openminded person that naturally can socialize and show empathy. You are structured and can easily handle a complex environment in the field of technology, and you have a clear interest in the different product categories offered by Axis Communications. You connect well with people and build mutual trust and respect through genuine interest and care. With an ability to analyze and to see the big picture, you generally make long term decisions. Besides this, you have good organizational skills and an ability to coordinate complex issues with several different parties involved. You need to possess an ability to drive and adapt rapid changes, and make decisions related to quick development of the Axis portfolio. Other key characteristics are adaptable communication styles, relationship-building and an ability to both manage and lead.

Furthermore, we'd like to see that you have/are:

* Proven track record of leading a team
* Fluent skills in French & English, both written and verbal
* Working experience in a service organization, preferably in IT technology
* A good technical foundation and interest to stand on
* Great leadership skills with an adaptable coaching mentality

Bonus points for...

* Proficiency in Spanish and/or Italian, written and verbal
* Experience from Axis products and solutions
* Experience in the security & safety industry



WHAT CAN AXIS DO FOR YOU?
At Axis, you will be working within an international organization surrounded by enthusiastic people in an open-minded and innovative culture. We are growing, which means new challenges and opportunities to grow personally and professionally occur daily. Welcome to take part in our story of success!

READY TO ACT?
Axis is a company realizing the benefits of a diverse workforce. We know that group diversity creates a better working environment and promotes creativity, which is fundamental for our success. The first step of becoming an Axian is easy - all you have to do is apply!

Ansök nu

Service Manager, Facilities

Läs mer Okt 3
Are you a service minded and communicative person that thrives in an environment where one day is not like the other? Where you get to use your leadership skills and at the same have a close collaboration with your colleagues? Then this role might be something for you! We are now looking for a Facilities Service Manager, to join our team in Lund (HQ).

Who is your future team?
Your team, Facilities Services include reception, service desk and food and beverage, a team of approx. 12.
Facilities Services are responsible for providing and maintaining outstanding service as well as a good and stimulating work environment for all Axis employees in Sweden. Facilities Services are part of Axis Facilities Management who provide all the soft- and hard facilities functions for Axis Sweden. The Axis facilities team have several cross-functions, we work for each other and with each other.

What you'll do here as (Facilities, Service Manager)?
As a Service Manager at Axis, you will work in an international environment and meet people from all over the world. Your leadership is based on three areas: A business leader by implementing changes and having business acumen, people leader by supporting development and building functional strength and an organizational leader by enabling cooperation and being ethical.

To achieve outstanding service to our visitors and employees at Axis, you as a Service Manager is leading and coaching the team, supporting the team in changes, setting goals, developing the service functions, and supporting the team and the individual to grow with the tasks. You will work and collaborate closely with stakeholders like direct colleagues, other employees at Axis and service partners to ensure an outstanding service.

The role also includes:

* Innovating, developing and implementing changes together with the team
* Implementation of reception and/or food and beverage service in new Axis locations
* Negotiate supplier contracts and prices
* Forecast planning and cost follow-up
* Team goals and deliverables
* Recruitment, on-boarding and off-boarding
* Administration and documentation

Who are we looking for/Who are you?
You have at least five years work experience within Facilities Management, working in a fast-paced environment. We see that you have a highly collaborative attitude and ability to thrive in a cross-functional team environment. Proven ability to influence and collaborate with stakeholders and exceptional organizational skills and attention to detail. We also see that you have:

* Strong communication skills, both written and verbal in Swedish and English
* Proven experience from contract negotiation
* Proficient in Microsoft Office and Sharepoint, and ability to learn new systems quickly
* University education, leadership education or vocational training in service management

What Axis have to offer
Openness might be a buzz word in other companies, but at Axis this is the core of who we are. Our most important asset is our ability to cooperate. We have realized that great ideas can come from anywhere. Therefore, we encourage everybody to contribute and innovate. If you are a person that likes to get involved and make a difference and nudge the world a little bit in the right direction, you will find a home with us.
The position is 100 % starting from January 2024. Working hours are daytime.

We want you to enjoy working with us! Therefore, we offer great benefits, e.g., breakfast every day, classic Swedish fika on Fridays, corporate bonus, physical training grants, insurances, your very own Axis bicycle and relocation assistance if needed - just to name a few.

Ready to Act?
Find out more about the position from the recruiting manager Mia Cox, 046 272 2525. We apply continuous recruitment and are looking forward to reading your application!

Ansök nu

Global Resolution Leader

Läs mer Aug 28
At Tetra Pak we commit to making food safe and available, everywhere; and we protect what's good – protecting food, protecting people, and protecting the planet. By doing so we touch millions of people's lives every day. And we need people like you to make it happen.
Job Summary
We are looking for a Global Resolution Leader in Solution Support within TechX – CIR – Services, who will drive Root Cause Analysis (RCA) for the company’s most prioritized Processing issues.
In this role you will be an individual contributor who will structure a detailed understanding of the customer problems and lead the root cause analysis (RCA) to why issues occur.
This position is permanent and based in Lund, Sweden, but you will work in a global arena. You will travel approximately up to 20% of your time.
What you will do
As our new Global Resolution Leader, you represent the Markets for their top issues in the way that you are their voice centrally and ensure full understanding of the customer situations and what is required to close the issues.
You will focus on:
Drive resolution and root cause analysis for Accident & Incidents and complex escalated issues.
Act as Ambassador for structured Problem-Solving Methodology.
Drive with Market how to maximize value of local containments and how to proactively prevent issues.
Drive process improvement activities within the area of Issue Resolution.
Communicate/ follow up on issue resolution, deploy group quality methodologies and tools.

We believe you have
We are looking for a quality focused and structured person. For sure, you like challenges, problem solving and possess a positive and openminded way of thinking. You have project management skills; take initiatives and you like to work in a team with varying competencies. In this position, you must enjoy being the expert, sharing your knowledge and inspiring people, and at the same time developing yourself continuously. You have a strong customer focus and are keen to combine this with your technical competence.
Your personal drive is strong and you like taking overall responsibility. Your communication skills are excellent, and you have the ability to build trust and create good relations with global colleagues.
You hold a masater’s degree in Mechanics/Mechatronics/Automation Engineer or related field. It is required that you have minimum 5 years’ experience working with Processing portfolio within Tetra Pak. It is good if you have PSM advanced certification and a bonus if you possess green belt in Six Sigma.
We Offer You
A variety of exciting challenges with ample opportunities for development and training in a truly global landscape
A culture that pioneers a spirit of innovation where our industry experts drive visible results
An equal opportunity employment experience that values diversity and inclusion
Market competitive compensation and benefits with flexible working arrangements

Apply Now
If you are inspired to be part of our promise to protect what’s good; for food, people, and the planet, apply through our careers page at https://jobs.tetrapak.com/.
This job posting expires on 2023-09-11
To know more about the position contact Davide Gabrieli at +39 059898571
Questions about your application contact Susanne Stålring at +46 46 36 3919
For trade union information contact Unionen/Lisbeth Larsson at +46 46 36 2320 or
Akademikerklubben/Lars Haraldsson at +46 46 36 2533

Ansök nu

Kundtjänstchef

Läs mer Feb 17
Här får du plats att växa. Inom Lunds kommun sätter vi kunskapen i centrum och skapar möjligheter att utvecklas i arbetslivet. Vi erbjuder en inkluderande arbetsmiljö, och chans att påverka och göra skillnad. Vill du bli en av oss?


På Lunds renhållningsverk arbetar drygt 100 engagerade medarbetare med ansvar för avfallshanteringen. Vårt fokus är attraktiva lösningar som underlättar återvinning och hållbar avfallshantering. Verksamheten är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierad, och vår fordonspark är fossilfri. Hos oss får du ett stimulerande arbete där kundfokus och utveckling av hållbara lösningar driver verksamheten framåt på en arbetsplats som präglas av arbetsglädje och gemenskap!



Om oss
Lunds Renhållningsverk har ansvarat för renhållningen i Lunds kommun i mer än 100 år.

Kundkretsen är varierande och innehåller såväl enskilda hushåll som företagskunder. Av totalt cirka 100 anställda jobbar cirka 75 % som renhållningsarbetare inom driften, cirka 5 % jobbar i  verkstaden och 20 % jobbar med administration. Vi är stolta över att vara den första på marknaden som tog fram fyrfackskärlbilen som en hållbar- och miljövänlig avfallssorterings och avfallshämtningsmetod.

Vi strävar efter högsta möjliga kundnöjdhet, att jobba säkerhetsmedvetet och med arbetsglädje. Hos oss  välkomnas du till en familjär arbetsplats. Vi vill ge alla medarbetare möjlighet till en hälsosam och trivsam arbetsplats. På din rast har du tillgång till gym, omklädningsrum, bastu och trevliga kollegor.

Som chef kommer du delta i chefsforum och erbjuds kontinuerlig utveckling i ditt uppdrag och din roll genom interna och externa utbildningar samt mötessammanhang. I ditt chefsuppdrag har du tillgång till nära stöd utifrån ditt behov från, exempelvis HR ekonomi och IT. 

Arbetsuppgifter
Du motiveras av att leda och stötta ditt team för att nå era uppsatta mål och du förstår vad som krävs för att bygga världens bästa kundservice! Du är trygg i ditt ledararskap och van vid att initiera och utveckla samverkan och samarbete, både internt som externt. Du är en pusselbit i chefsteamet där vi tillsammans strävar efter att hittar värdefulla lösningar och arbetssätt med sikte framåt. Som chef förväntas du kunna prioriterar och fatta beslut som är bäst för verksamheten i sin helhet. 

I uppdraget ansvarar du för kundtjänst- och rådgivningsenheten där det ingår budgetansvar och personal-/arbetsmiljöansvar för en mindre personalgrupp på fem tillsvidareanställda medarbetare. Exempel på frågor som väntar på dig är digitalisering, utveckling av våra interna processer och bemötandefrågor. I din roll är du dels en strategisk chef och en operativ ledare. I ditt strategiska chefsuppdrag ingår det att sätta upp mål i relation till visionen "Lund skapar framtiden med kunskap, innovation och öppenhet". I ditt operativa ledaruppdrag leder och fördelar du arbetet genom ditt närvarande ledarskap och i samarbete med dina medarbetare, kollegor och andra interna/externa parter. 

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Ansvar för att planera, utveckla och optimera verksamheten.  
- Ansvar för att medverka aktivt till verksamhetens förändrings- och utvecklingsarbete.
- Ansvar för att bibehålla och utveckla kundrelationen, servicenivån och tjänster, samt planera och följa upp kvalitet på utförda tjänster till kund.
- Ansvar för att bibehålla och utveckla relationen med samarbetspartners (internt och externt).
- I arbetet ingår verksamhets-, ekonomi-, arbetsmiljö-/personalansvar.
- Ansvar för att motivera, engagera och utveckla personalen på både individ- och gruppnivå.
- Ansvar för hantering och utveckling av intäkt- och debiteringsprocessen.

Du kommer att rapportera direkt till ekonomi- och administrativa chefen.

Vi söker dig som
Har en eftergymnasial utbildning, minst kandidatnivå. Du ska ha arbetat minst ett par år som chef och ledare med ansvar för verksamhetsutveckling. Du har goda kunskaper och användarerfarenheter av kunddebiteringssystem, växeltelefoni samt kundsupport och ärendehanteringsprogram. Det är meriterande om du har genomgått ledarskapsutbildning. Uppdraget kräver att du tidigare arbetat inom kundservice med kundfokus som prioritet.

Vi söker en engagerad, kulturellt medveten ledare med en problemlösande analysförmåga. Du tar initiativ och drivs av att utveckla både personal, kundrelationer och tjänsteportföljen. Som person är du bra på att planera, leda och utveckla verksamheten och dina medarbetare. Du bidrar till arbetsglädje,  engagemang och har förmågan att på ett tillitsfullt sätt ta tillvara på och utveckla medarbetarnas expertis och personliga förmågor på bästa sätt. Du är serviceinriktad, har pedagogisk, rak och tydlig dialog och ett bra bemötande med såväl kollegor, medborgare och övriga externa parter. Varje dag är unik och därför faller det dig naturligt att kunna göra de omprioriteringar som nya dagliga situationer kräver.

Vi arbetar mycket med skriftlig information, som dokumentation och skrivelser, därför är det viktigt att du som söker har erfarenhet av administrativt arbete, god datorvana och god förmåga att uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du kan engelska och tidigare har arbetat inom en politiskt styrd organisation.

I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Lund från Online Fulfillment Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Lund från Online Fulfillment Sverige AB .

Kundserviceteamet Parkster växer

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 27
Vill du arbeta i en rolig och inkluderande miljö med service för bl.a.vår uppdragsgivare Parkster via inkommande samtal, mail och chatt? - Då kommer du vilja följa med oss på resan!
Vi skapar relationer mellan människor och företag och vi gör det väldigt bra. I över 30 år har vi arbetat med det vi är bäst på och vi är idag en stark arbetsgivare som arbetar med många stora och välkända varumärken.
Om tjänstenSom kundserviceagent hos oss arbetar du i stora ljusa lokaler i Lund med goda kommunikationsmöjligheter för dig som åker kollektivt. Färdas du med bil har vi en stor kostnadsfri parkering i anslutning till byggnaden.
Du kommer att arbeta i team där ni tillsammans är ansiktet utåt för varumärket/varumärken, genom att vara första kontakt mot kunderna via samtal, mailhantering och chat. Teamkänsla, arbetsglädje, god service och utveckling är det som genomsyrar en arbetsdag hos oss. Detta uppnår vi tillsammans genom våra drivna medarbetare, en stark gemensam värdegrund och en öppen dialog.
Vi anställer på deltid och heltid (20-40 timmar per vecka).
Våra öppettider är 07-22 på vardagar och 07-18 på helg och storhelg. Härerbjuds ett flexibelt schema utifrån behovet på de uppdrag vi bemannar ochser gärna att du är flexibel genom att även kunna jobba kväll och helg.
Vi arbetar med rörlig lön då vi vill att det arbete du lägger ner också ska synas i lönekuvertet. Med det sagt är det viktigt för oss att våra medarbetare ska känna sig trygga, så du har även en garanterad månadslön.
Anställningsform och omfattning.Provanställning följt av tillsvidareanställning.
Om ParksterParksters vision är en smidig, automatbefriad parkering i hela landet – ja, egentligen hela Europa. Det ska vara lätt att göra rätt. Våra parkeringstjänster finns som app, sms och talsvar. Både för privata användare, företag och parkeringsbolag. Idag finns Parkster i Sverige, Tyskland och Österrike.
Vem söker vi?
För tjänsten krävs att du
* har goda svenska språkkunskaper i tal och skrift
* har gymnasieutbildning, eller annan likvärdig erfarenhet
* har tidigare arbetslivserfarenhet och referenser

Vidare ser vi att du tycker om människor, är bra på att samarbeta och hjälper till att driva vår inkluderande arbetsplats framåt. Vi jobbar som bäst när vi gör det tillsammans där alla idéer är värdefulla samtidigt som du är mottaglig för feedback och alltid ser på utmaningar utifrån ett lösningsperspektiv. Du förstår också vikten av god kommunikation oavsett kontakt med kunder eller kollegor. Att du har erfarenhet av liknande arbete är ett plus, men framförallt lägger vi stor vikt vid vem du är som person och din förmåga att utvecklas med oss.
TillträdeBehandling av sökanden sker löpande. Tillträde efter överenskommelse.
Om OnlineOnline är byggt av människor med entreprenörskap och personligt driv. Sedan 1993 har vi hjälpt företag att skapa och bibehålla värdefulla kundrelationer. Vi insåg tidigt att hållbara kundrelationer skapas genom att ta ansvar för de förväntningar som kunden har och vi hjälper våra uppdragsgivare att uppnå dem. Vi har kontor i Lund, Umeå och London.Vi tycker det är spännande att vår nästa medarbetare finns där ute och snart som en ny del av vår verksamhet. Skicka din ansökan och CV här idag, Hoppas vi ses!

Ansök nu

Kundserviceteamet Parkster växer

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 12
Vill du arbeta i en rolig och inkluderande miljö med service för bl.a.vår uppdragsgivare Parkster via inkommande samtal, mail och chatt? - Då kommer du vilja följa med oss på resan!
Vi skapar relationer mellan människor och företag och vi gör det väldigt bra. I över 30 år har vi arbetat med det vi är bäst på och vi är idag en stark arbetsgivare som arbetar med många stora och välkända varumärken.
Om tjänstenSom kundserviceagent hos oss arbetar du i stora ljusa lokaler i Lund med goda kommunikationsmöjligheter för dig som åker kollektivt. Färdas du med bil har vi en stor kostnadsfri parkering i anslutning till byggnaden.
Du kommer att arbeta i team där ni tillsammans är ansiktet utåt för varumärket/varumärken, genom att vara första kontakt mot kunderna via samtal, mailhantering och chat. Teamkänsla, arbetsglädje, god service och utveckling är det som genomsyrar en arbetsdag hos oss. Detta uppnår vi tillsammans genom våra drivna medarbetare, en stark gemensam värdegrund och en öppen dialog.
Vi anställer på deltid och heltid (20-40 timmar per vecka).
Våra öppettider är 07-22 på vardagar och 07-18 på helg och storhelg. Härerbjuds ett flexibelt schema utifrån behovet på de uppdrag vi bemannar ochser gärna att du är flexibel genom att även kunna jobba kväll och helg.
Vi arbetar med rörlig lön då vi vill att det arbete du lägger ner också ska synas i lönekuvertet. Med det sagt är det viktigt för oss att våra medarbetare ska känna sig trygga, så du har även en garanterad månadslön.
Anställningsform och omfattning.Provanställning följt av tillsvidareanställning.
Om ParksterParksters vision är en smidig, automatbefriad parkering i hela landet – ja, egentligen hela Europa. Det ska vara lätt att göra rätt. Våra parkeringstjänster finns som app, sms och talsvar. Både för privata användare, företag och parkeringsbolag. Idag finns Parkster i Sverige, Tyskland och Österrike.
Vem söker vi?
För tjänsten krävs att du
* har goda svenska språkkunskaper i tal och skrift
* har gymnasieutbildning, eller annan likvärdig erfarenhet
* har tidigare arbetslivserfarenhet och referenser

Vidare ser vi att du tycker om människor, är bra på att samarbeta och hjälper till att driva vår inkluderande arbetsplats framåt. Vi jobbar som bäst när vi gör det tillsammans där alla idéer är värdefulla samtidigt som du är mottaglig för feedback och alltid ser på utmaningar utifrån ett lösningsperspektiv. Du förstår också vikten av god kommunikation oavsett kontakt med kunder eller kollegor. Att du har erfarenhet av liknande arbete är ett plus, men framförallt lägger vi stor vikt vid vem du är som person och din förmåga att utvecklas med oss.
TillträdeBehandling av sökanden sker löpande. Tillträde efter överenskommelse.
Om OnlineOnline är byggt av människor med entreprenörskap och personligt driv. Sedan 1993 har vi hjälpt företag att skapa och bibehålla värdefulla kundrelationer. Vi insåg tidigt att hållbara kundrelationer skapas genom att ta ansvar för de förväntningar som kunden har och vi hjälper våra uppdragsgivare att uppnå dem. Vi har kontor i Lund, Umeå och London.Vi tycker det är spännande att vår nästa medarbetare finns där ute och snart som en ny del av vår verksamhet. Skicka din ansökan och CV här idag, Hoppas vi ses!

Ansök nu

Arbeta som försäkringsförmedlare (lönespann 22 000-35 000)

Telefonförsäljare
Läs mer Jan 11
Vi utökar vår produktion inom försäkringsförmedling och söker därmed en agent som vill arbeta i en utvecklande och inkluderande miljö med försäljning och service med goda löneförutsättningar. Vi arbetar på det gemensamma kontoret och på distans.

Om tjänsten

Tjänsten innebär förmedling av försäkringar via telefon till våra uppdragsgivares befintliga och nya kunder. Vi värdesätter alltid hög kvalité i våra samtal och vårt mål är att våra agenter hela tiden ska utvecklas. Vi ser gärna att du har erfarenhet av försäljning sedan tidigare. Det är dock inget krav utan sätter stor vikt vid din personlighet, vilja och driv.

Hos oss hittar du en stor variation på ålder, kön och erfarenheter. Det är vi tillsammans som tar ansvar för vår gemensamma framgång och nu har du chansen att vara med oss på resan.

Som försäkringsförmedlare arbetar du kontorstider, måndag till fredag. På helgerna ägnar vi oss åt återhämtning och personliga intressen. Vi anställer på heltid men även något lägre sysselsättning.

Vårt lönesystem gör det möjligt för dig att påverka din lön genom ett provisionssystem, samtidigt som du har en garantilön enligt kollektivavtal med Unionen. Oavsett hur försäljningssiffrorna ser ut har du alltid en stabil grund att stå på och vid god försäljning ökar givetvis också lönen. (Lönespannet ligger idag på mellan 22 000 - 35 000kr)

Som introduktion får du en välbeprövad säljutbildning och tillsammans följer vi din utveckling på nära håll genom coachning och kontinuerlig feedback på arbetet du utför. Utöver det genomgår du även en detaljerad försäkringsutbildning som innebär att du blir godkänd försäkringsförmedlare registrerad hos finansinspektionen.

Vem söker vi?

Vi söker dig som är ansvarsfull och har en positiv inställning till försäljning. Vi vill att du är målinriktad och prestationsorienterad men även klarar av motgångar.

Du är inte rädd för att ta för dig samtidigt som du värnar om god sammanhållning och en trevlig arbetsplats. Du är positiv till mångfald, jämställdhet och värnar om allas lika värde.

Vi värdesätter om du har tidigare erfarenhet av försäljning och ledarskap. Likaså om du kan ta för dig i sociala sammanhang och i har en positiv syn på saker och ting.

Kvalifikationer

Det absolut viktigaste för oss är vem DU är som person och är positiv till försäljning och service. Även om du ännu inte har tidigare erfarenhet är du välkommen att söka tjänsten.

Ansökan utan CV kommer behandlas om en videopresentation bifogas med din ansökan. Om du inte vill/kan bifoga en videopresentation och vill att din ansökan ska behandlas behöver du bifoga ett CV.

Vi kommer hålla intervjuer löpande och anställning sker enligt överenskommelse.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Online
Online är byggt av människor med entreprenörskap och personligt driv. Sedan 1993 har vi hjälpt företag att skapa och bibehålla värdefulla kundrelationer. Vi insåg tidigt att hållbara kundrelationer skapas genom att ta ansvar för de förväntningar som kunden har och vi hjälper våra uppdragsgivare att uppnå detta.

Ansök nu

Vi har levererat försäljning på hög nivå i 30år, vill du vara med på for...

Telefonförsäljare
Läs mer Mar 12
Hos oss har du möjligheten att fortsätta din karriär som säljare, eller för den delen starta en ny karriärbana. Med 30 år i ryggen är vi ett tryggt, stabilt och roligt företag att utvecklas tillsammans med. Nu vill vi nå nya höjder tillsammans med fantastiska människor! Är du en av dem?

Hos oss blir du inte bara en del av vårt företag och team, du vässar samtidigt dina personliga skills inom bl.a. kommunikation och presentation, vilket du kommer att ha värde av livet ut.

Vi skapar och förvaltar värdefulla relationer mellan företag och människor och vår personal och arbetsmiljö är en stark bidragande faktor till vår framgång, vilket vi är väldigt stolta över.

Nu söker vi nya personer som vill arbeta i en utvecklande och inkluderande miljö med försäljning och service, på vårt kontor i Lund.

Om tjänsten

Tjänsten innebär försäljning till våra uppdragsgivares befintliga och nya kunder per telefon där vi alltid levererar hög kvalité i våra kontakterl. Du slipper resa runt på kundbesök och kan smidigt arbeta från vårt kontor (med goda pendlingsalternativ samt gratis parkering) och/eller hemifrån på distans.

Vårt mål är att våra agenter med tiden ska klara av svårare och mer komplexa uppdrag allt eftersom. Vi vet också att försäljning och service kan läras in om man får rätt hjälp, därför ger vi dig verktygen för att utvecklas inom dessa områden.
För dig som är mottaglig och vill lära finns det därför stora möjligheter.

Som anställd på Online arbetar du dagtid, måndag till fredag.
Vårt lönesystem gör det möjligt att som driven säljare påverka lönen via vårt provisionssystem, samtidigt som du har trygghet i en garantilön varje månad.

Vem söker vi?

Vi söker dig som är ansvarsfull och har en positiv inställning till försäljning.
Vi vill att du är målinriktad och prestationsorienterad men även klarar av motgångar.

Du är inte rädd för att ta för dig samtidigt som du värnar om en god sammanhållning och en trevlig arbetsplats. Du är positiv till mångfald, jämställdhet och värnar om allas lika värde.

Vi värdesätter om du har tidigare erfarenhet av försäljning och ledarskap. Likaså om du kan ta för dig i sociala sammanhang och har en positiv inställning.

För tjänsten krävs att du;



har gymnasiekompetens eller likvärdig erfarenhet





har tidigare arbetslivserfarenhet med goda referenser





har goda språkkunskaper i svenska



Intervjuer sker löpande med omgående start.

Som nämnt sker arbetet på kontorstid måndag till fredag, på helgerna ägnar vi oss åt återhämtning, familj och personliga intressen.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Kundserviceagent Norska/Svenska

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 12
Hos oss har du, som brinner för service och som har språkkunskap inom norska har nu möjlighet att fortsätta din karriär som kundserviceagent. Med 30 år i ryggen är vi ett tryggt, stabilt och roligt företag att utvecklas tillsammans med. Nu letar vi efter dig som vill vara med oss på fortsatta resan.

Vi skapar och förvaltar värdefulla relationer mellan företag och människor där vår personal och arbetsmiljö är en stark bidragande faktor till vår framgång, vilket vi är väldigt stolta över.
Arbetet sker ifrån våra stora fina lokaler i Lund (med anslutande kostnadsfri parkering) och på distans/hemifrån. Vi arbetar tillsammans med många välkända varumärken.

Om tjänsten

Du kommer att arbeta i team där ni tillsammans är ansiktet utåt för våra kunders varumärken, genom att vara första kontakt mot kunderna via samtal, mailhantering och chat. Teamkänsla, arbetsglädje och god service är det som genomsyrar en arbetsdag hos oss. Detta uppnår vi tillsammans genom våra drivna medarbetare, en stark värdegrund och öppen dialog.

Arbetstiden är till största del förlagd på kontorstid där kvällar/helger kan förekomma.

Vårt lönesystem gör det möjligt för den drivna att påverka sin lön genom ett provisionssystem, samtidigt som det självklart finns en stor trygghet med månatlig garantilön.

Online är anslutna till kollektivavtal med Unionen.

Vem söker vi?

Vi söker dig som;

kan flytande norska i både tal och skrift

kan flytande svenska i tal och skrift

har gymnasieutbildning, eller annan likvärdig erfarenhet

har arbetslivserfarenhet med goda referenser.

Vidare ser vi att du tycker om människor, är bra på att samarbeta och hjälper till att driva vår inkluderande arbetsplats framåt. Vi jobbar som bäst när vi gör det tillsammans där alla idéer är värdefulla samtidigt som du är mottaglig för feedback och ser på utmaningar utifrån ett lösningsperspektiv. Du förstår vikten av god kommunikation oavsett kunder eller kollegor.

Att du har erfarenhet av liknande arbete är ett starkt plus, men framförallt lägger vi stor vikt vid vem du är som person och din förmåga att utvecklas med oss. Vi söker dig som kan hantera och briljera i våra kundärenden både på svenska och något av ovan nämnda språk.

Intervjuer sker löpande med omgående start.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu