Lund: Administratör efterfrågas till kund i Lund

Hitta ansökningsinfo om jobbet Administratör efterfrågas till kund i Lund i Lund. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Lund inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-20 // Varaktighet: Heltid

Dina arbetsuppgifter
Vår kund inom energibranschen söker en konsult för administrativt stöd i ärendehantering - Mätning.

Arbetsordrar behandlas när kunder önskar få tillgång till sitt kundgränssnitt, ändra sin mätmetod för att teckna avtal med timdebitering och på så sätt minska sina elkostnader, installera solceller eller frisläppa ärenden för kontroll av mätpunkten.

Vår kund söker en person med erfarenhet inom datahantering och som är van vid att hantera kunddata på ett noggrant sätt. Det är viktigt att du kan hantera kunduppgifter konfidentiellt och säkerställa att all information behandlas på ett korrekt sätt.

En viktig del av rollen är att förstå processen mellan korrekt kunddata och fakturering. Du kommer att vara involverad i att säkerställa att rätt kunddata används vid fakturering och att eventuella felaktigheter eller avvikelser upptäcks och korrigeras i tid.
Som person bör du trivas med uppgifter som är repetitiva, eftersom en del av arbetsuppgifterna kommer att vara rutinartade.

Fördel att ha:
- Bra samarbetsförmåga
- Erfarenhet av Teams
- Mod att be om hjälp om man inte förstår
- Felhantering av kunder är viktigt

Om du är noggrann, van vid kunddatahantering, kan hantera kunduppgifter konfidentiellt, förstår processen mellan korrekt kunddata och faktura, samt trivs med repetitiva uppgifter, så kan detta vara den perfekta rollen för dig.



Tillträde och ansökan
Startdatum: 2024-01-01
Slutdatum: 2024-09-01
Sista ansökningsdagen: 2023-11-24
Ort: Lund
Kontaktperson: +46 795855599
Urval och intervjuer sker löpande

Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Lund som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Lund som Administrativ assistent.

SUPPLY CHAIN COORDINATOR

Läs mer Jun 12
Job DescriptionWe are searching for a Supply Chain Coordinatoor!You will work in close collaboration with business stakeholders and with different supplier management functions. The role will have both a supplier responsibility within the area of machining and castings of stainless steel, but also support the development projects for our clients Processing business in Lund.

You will focus on:
Define, implement, and manage the agendas for your Suppliers
Sourcing, contracting and management of the supplier base
Stakeholder management (e.g. PSE Business Streams, Services and Development & Technology)
Define and manage performance for your Suppliers
Early involvement on stakeholder projects



Qualifications We believe you have 2-3 years experience of Supplier Management or Supply Chain Management, preferably within the area of manufacturing or equivalent.
You have greatcommunication skills in English, both written and verbal.
Personal Qualities
To succeed in the assignment as Supply Chain Coordinator, we would like you tobedriven, target oriented and flexible with passion for business and teamwork. Further more we want you to have acommercial mindset, strong communication, and stakeholder management skills.

Company Descripiton

Our client is a multinational packaging industry company originally founded in Sweden. Here, people work actively to develop solutions and techniques in order to constantly be at the forefront of their industry.

About JobBustersJobBusters is an authorized staffing and recruitment company targeting white-collar workers and was started in 2011. We at JobBusters care about our consultants and our goal is always to build long-term relationships with both consultants and clients. Our goal is always to match our clients' dream candidates with our candidates' dream jobs!
When you join JobBustersAs a consultant at JobBusters, you can feel secure with a collective agreement, available consultant managers and committed recruiters. As a consultant, you also get access to our network of exciting companies and clients! For us, it is important that you as a consultant feel comfortable, feel a sense of security and community with us as an employer. We offer an occupational pension, salary change and the option of flexpension. You also get access to our benefits portal, where in addition to wellness allowance you have access to lots of discounts and offers in wellnes, home and leisure, transport, healthcare and much more! Your well-being is of the highest priority for us, and we therefore offer you as an employee Corporate Health Care to deal with all the challenges of everyday life, both at work and in private life
SalaryAs agreed.
Admission and ApplicationFull time, office hours with the possibility to work remote 25%. Our client wishes to start 2024-08-12 and the assignment is expected to run until 2024-12-31 with possibility of extension. You will be employed by JobBusters as a consultant with our exciting client in Lund. Send in your application in English (preferably in Word format) as soon as possible, as interviews take place continuously.

Ansök nu

Student till administrativt uppdrag på Axis Communications i Lund

Läs mer Jul 13
Vill du få en fot in på ett globalt ledande bolag inom sin bransch? Då ska du se hit! Vi söker nu en student som är på jakt efter sitt nästa deltidsjobb vid sidan av studierna till hösten. Vi önskar att du kan börja v. 34. Sedan pågår uppdraget initialt 6 månader. Vi ser framemot din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Axis Academy-team utvecklar utbildningsprogram för sina partners och söker nu en engagerad person med passion för koordinering och administration som kan ansluta sig som administrativt stöd på deltid under sina studier.

Rollen omfattar cirka 20%, vilket motsvarar ungefär en dag i veckan, men under vissa perioder kan det bli fler timmar.

Som administrativt stöd kommer du att hantera en rad olika administrativa uppgifter där du bland annat kommer få sköta ändringar och justeringar av utbildningar. Hantera certifieringar och arbeta i deras CRM-system. I rollen kommer du att få lära dig många nya saker och uppleva en varierande arbetsdag med olika typer av uppgifter och utmaningar.

Du kommer att vara en viktig del av teamet och hjälpa till att säkerställa att utbildningsprogrammen löper smidigt och effektivt. Din roll kommer att vara avgörande för att stödja teamet i deras arbete.



Du erbjuds
- En fot in på Axis som är en innovativ och global organisation som tar stort ansvar för att leverera världsklassiga och högkvalitativa produkter till sina kunder. Att arbeta hos Axis ger dig möjlighet att utvecklas i en organisation som främjar professionell och individuell utveckling.
- Ett konsultuppdrag på initialt 6 månader med chans till förlängning
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

VI SÖKER DIG SOM
- Har pågående högskole- eller universitetsstudier på minst 50%
- Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Har erfarenhet av outlook och MS Office
- Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska - detta då båda språken förekommer i arbetet

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Optimistisk
- Hjälpsam
- Målmedveten
- Stabil
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

På grund av semestrar kan det dröja några veckor innan du får återkoppling i processen!

Ansök nu

INTERNSHIP OPEN APPLICATION TO WORK WITH SOFTWARE DEVELOPMENT,...

Läs mer Jul 5
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/internship-open-application-to-work-with-software-development-uiux-design. Vi ser fram emot din ansökan!


Ansök senast2024/12/31
Placering
Anställande företagArcledi OÜ
ARCLEDI OÜ
Need to do an internship as part of your studies or want to gain work experience outside of your studies?
We have an open application with interest in applicants from educations relating to
Software Development / Application Programming
UX Designers / Interaction Designers / Graphic and Media Designers
Product Marketing / Digital Marketing
Or if you are in another field that relates to Business, Digital Products, Technology or Software, send in an application regardless with a suggestion on what you would like to work with and we can plan out a new role.
This internship is aimed at students that need to do an internship relevant to their courses and skills as part of their education program or to individuals interested in a voluntary internship to gain experience.
There are Erasmus traineeship grants, internship allowances (), stipends and scholarships from various public initiatives, family fund stipends and associations that need to be researched and sourced on your own and self-applied. We can only support with providing information needed for these and the application process is independently done by you. Outside of these grants and allowances, the roles are unpaid as we are newly started companies, self funded without heavy investments, yet bring a wealth of connections, knowledge and experiences with backgrounds that include being a multiple award winning entrepreneur in Sweden, with local and international press coverage, and product professional that has worked with design and engineering teams of different sizes bringing concepts to life and building digital innovations in startups and corporations.
Our company works with concepting and developing digital software and innovations that addresses gaps in the market across several many different industries, industry agnostic, encountered by businesses and individuals by researching, experimenting, building, testing and improving iteratively enterprise B2B software and consumer B2C software.
Currently, we have several projects, their products in the works and in the pipeline, some with complete specifications and clear requirements scoped out and others without requirements scoped clearly yet only early concepts.

Preferred start month is in the middle of August, September or October this year, 2024.
Flexible working hours and can structure your daily start and end time as preferred
(Minimum Part Time 20 hours working week and Preferred 30 to 40 hours Full Time working week)
This depends on whether you do a Full Time internship as part of your studies or Part Time alongside.
Team based work
Weekly review meetings
3 months or 6 months or 9 months internship (Duration also depends on which grants you apply)
Remote first (However, if team members are co-located can work together where preferred)
Given name *Family name *Email *Phone number *CV *pdf, doc, docx, odt

Portfolio or Visual Sample Work Examplespdf, doc, docx, odt

Share about group or solo projects and how have you contributed to them? *
Yes! Contact me about similar services

I accept the terms

Ansök nu

SALES och PROJECT COORDINATOR

Läs mer Jul 5
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/sales-project-coordinator. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Journaladministratörer till Koncernkontoret i Lund

Läs mer Jul 5
Gör skillnad. Varje dag.

Är du en serviceinriktad och noggrann person som vill arbeta med journalutlämning och trivs med mycket kundkontakt? Då kan detta vara rätt tjänst för dig. Vi välkomnar åtta nya administratörer till Journalservice i Lund.

Hos oss inom område information är vi i dagsläget drygt ett hundratal anställda. Vår verksamhet omfattar både strategiska och operativa funktioner i Region Skånes centrala informationsförsörjning. Vi har ett koncernövergripande samordningsansvar och är verkställande arkivmyndighet under Regionstyrelsen. Därtill är vi en regiongemensam servicepunkt för utlämnande av journalinformation till patienter, vårdgivare och myndigheter.



ARBETSUPPGIFTER
Vi välkomnar nya kollegor till vår enhet i Lund!

Här arbetar du med utdrag och utlämning ur journalsystem, sekretessprövning samt framplockning och utlämning av journaler. Du har en serviceinriktad roll med mycket kundkontakt och du ingår i enhetens telefonjour. Under en vanlig arbetsdag har du kontakt med både medborgare, myndigheter och Region Skånes interna kunder.

Arbetstiden är förlagd på vardagar, dagtid.


KVALIFIKATIONER
Vi välkomnar dig som har godkänd gymnasial utbildning, eller motsvarande som arbetsgivaren finner likvärdig för uppdraget. Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift är ett krav. Du är mycket datorkunnig och har tidigare arbetat i flera olika system. Det är meriterande om du tidigare arbetat med journalutlämning och sekretessprövning, har du dessutom arbetat med journalutlämning och sekretessprövning inom hälsa och sjukvård så är det starkt meriterande. Därutöver är det fördelaktigt om du har goda kunskaper i journalsystemen: Melior, PMO och Obstetrix.

Som person är du ansvarsfull, noggrann och serviceinriktad med god förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp. För att trivas i din roll behöver du ha ett strukturerat arbetssätt och en god förmåga att prioritera vid förändrade omständigheter i arbetet. Du är en trygg person med hög integritet och bred social kompetens som trivs väl med mycket kundkontakt, både internt som externt. Vi värdesätter att du är en driven person som genom ditt engagemang bidrar till verksamhetens utveckling. Vid tillsättning av tjänsterna läggs stor vikt läggas vid personlig lämplighet.

Låter detta som en spännande roll för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!


ÖVRIGT
Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt.

Koncernkontorets uppdrag är att stödja regionstyrelsen, som har ansvaret för den samlade förvaltningsorganisationen i Region Skåne. Koncernkontorets drygt 750 medarbetare arbetar bland annat med frågor som rör regional utveckling, folkhälsa och miljö, hälso- och sjukvårdsplanering, kommunikation, ekonomi och HR. Koncernkontorets arbetsplatser finns främst i Rådhuset i Kristianstad och på Dockplatsen i Västra Hamnen i Malmö.

På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser

Ansök nu

Andra jobb i Lund från Sway Sourcing Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Lund från Sway Sourcing Sweden AB .

4 Innesäljare sökes omgående - Lund

Innesäljare
Läs mer Jul 4
Dina arbetsuppgifter
Till vår kund söker vi 4 innesäljare som kan gå in i ett konsultuppdrag och sedan har möjligheten att bli anställda hos kunden efter uppdragets slut.

För att öka takten inom försäljningen till konsumenter behöver vår kund anställa fyra nya innesäljare med god kompetens. Som innesäljare kommer du att spela en central roll i tillväxtresan där vår kund strävar efter att främja och förbättra försäljningen inom konsumentsektorn.

I rollen som innesäljare är det ditt ansvar att aktivt sälja till såväl befintliga som nya kunder. Huvudinriktningen är försäljning av elavtal, men du kommer också att hantera försäljning av en bred produktportfölj inom områden som elhandel, fiber, gas och fjärrvärme.

Försäljningen utförs huvudsakligen över telefon och det är ditt ansvar att leda hela försäljningsprocessen från första samtalet till godkänt avtal. Att leverera hög kvalitet i samtalen med kunderna är avgörande och kräver förmågan att tillfredsställa kundens behov på ett effektivt sätt samtidigt som säljaren framställer kunden på ett positivt sätt.

Personliga egenskaper

För vår kund är det viktigt att du besitter en hög affärsmässig kompetens och uppnår resultat i dina aktiviteter. Du är en optimistisk, social och kommunikativ individ med förmåga att skapa relationer både internt och externt. Att arbeta mot uppsatta budgetar och specifika mål är något som du trivs med och motiveras av, då du är målinriktad och njuter av att leverera samtidigt som du är prestigelös.

Du kan arbeta både självständigt och i grupp och är en bra lagspelare. Du har utmärkt kommunikationsförmåga och trivs med att hålla ett högt tempo och fokus genom hela arbetsdagen.

Skallkrav

• Stor kompetens i svenska och engelska i både muntlig och skriftlig kommunikation
• Gymnasieutbildning
• Minst 1 års erfarenhet inom försäljning, helst inom telefonförsäljning eller liknande område
• Utmärkt förmåga att förhandla

Börkrav

• Intresse för teknik och/eller god teknisk förståelse
• Bra kunskaper inom elhandel är fördelaktigt, men ej nödvändigt
• Erfarenhet inom energibranschen är ett plus, men inget krav

Tillträde och ansökan
Startdatum: 2024-09-01
Slutdatum: 2025-03-01. Möjlighet av 1 års förlängning samt att efter konsultuppdraget bli anställd av kunden
Sista ansökningsdagen: 2024-08-20
Ort: Lund. Distansarbete kan förekomma om du blir anställd av kunden efter konsultuppdraget
Kontaktperson: +46 790 062 711
Urval och intervjuer sker löpande!

Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

Ansök nu

4 Innesäljare sökes omgående - Lund

Innesäljare
Läs mer Jul 11
Dina arbetsuppgifter
Till vår kund söker vi 4 innesäljare som kan gå in i ett konsultuppdrag och sedan har möjligheten att bli anställda hos kunden efter uppdragets slut.

För att öka takten inom försäljningen till konsumenter behöver vår kund anställa fyra nya innesäljare med god kompetens. Som innesäljare kommer du att spela en central roll i tillväxtresan där vår kund strävar efter att främja och förbättra försäljningen inom konsumentsektorn.

I rollen som innesäljare är det ditt ansvar att aktivt sälja till såväl befintliga som nya kunder. Huvudinriktningen är försäljning av elavtal, men du kommer också att hantera försäljning av en bred produktportfölj inom områden som elhandel, fiber, gas och fjärrvärme.

Försäljningen utförs huvudsakligen över telefon och det är ditt ansvar att leda hela försäljningsprocessen från första samtalet till godkänt avtal. Att leverera hög kvalitet i samtalen med kunderna är avgörande och kräver förmågan att tillfredsställa kundens behov på ett effektivt sätt samtidigt som säljaren framställer kunden på ett positivt sätt.

Personliga egenskaper

För vår kund är det viktigt att du besitter en hög affärsmässig kompetens och uppnår resultat i dina aktiviteter. Du är en optimistisk, social och kommunikativ individ med förmåga att skapa relationer både internt och externt. Att arbeta mot uppsatta budgetar och specifika mål är något som du trivs med och motiveras av, då du är målinriktad och njuter av att leverera samtidigt som du är prestigelös.

Du kan arbeta både självständigt och i grupp och är en bra lagspelare. Du har utmärkt kommunikationsförmåga och trivs med att hålla ett högt tempo och fokus genom hela arbetsdagen.

Skallkrav

• Stor kompetens i svenska och engelska i både muntlig och skriftlig kommunikation
• Gymnasieutbildning
• Minst 1 års erfarenhet inom försäljning, helst inom telefonförsäljning eller liknande område
• Utmärkt förmåga att förhandla

Börkrav

• Intresse för teknik och/eller god teknisk förståelse
• Bra kunskaper inom elhandel är fördelaktigt, men ej nödvändigt
• Erfarenhet inom energibranschen är ett plus, men inget krav

Tillträde och ansökan
Startdatum: 2024-09-01
Slutdatum: 2025-03-01. Möjlighet av 1 års förlängning samt att efter konsultuppdraget bli anställd av kunden
Sista ansökningsdagen: 2024-08-20
Ort: Lund. Distansarbete kan förekomma om du blir anställd av kunden efter konsultuppdraget
Kontaktperson: adina@swaysourcing
Urval och intervjuer sker löpande!

Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

Ansök nu

4 Innesäljare sökes omgående - Lund

Innesäljare
Läs mer Jul 4
Dina arbetsuppgifter
Till vår kund söker vi en innesäljare som kan gå in i ett konsultuppdrag och sedan har möjligheten att bli anställd hos kunden efter uppdragets slut.

För att öka takten inom försäljningen till konsumenter behöver vår kund anställa fyra nya innesäljare med god kompetens. Som innesäljare kommer du att spela en central roll i tillväxtresan där vår kund strävar efter att främja och förbättra försäljningen inom konsumentsektorn.

I rollen som innesäljare är det ditt ansvar att aktivt sälja till såväl befintliga som nya kunder. Huvudinriktningen är försäljning av elavtal, men du kommer också att hantera försäljning av en bred produktportfölj inom områden som elhandel, fiber, gas och fjärrvärme.

Försäljningen utförs huvudsakligen över telefon och det är ditt ansvar att leda hela försäljningsprocessen från första samtalet till godkänt avtal. Att leverera hög kvalitet i samtalen med kunderna är avgörande och kräver förmågan att tillfredsställa kundens behov på ett effektivt sätt samtidigt som säljaren framställer kunden på ett positivt sätt.

Personliga egenskaper

För vår kund är det viktigt att du besitter en hög affärsmässig kompetens och uppnår resultat i dina aktiviteter. Du är en optimistisk, social och kommunikativ individ med förmåga att skapa relationer både internt och externt. Att arbeta mot uppsatta budgetar och specifika mål är något som du trivs med och motiveras av, då du är målinriktad och njuter av att leverera samtidigt som du är prestigelös.

Du kan arbeta både självständigt och i grupp och är en bra lagspelare. Du har utmärkt kommunikationsförmåga och trivs med att hålla ett högt tempo och fokus genom hela arbetsdagen.

Skallkrav

• Stor kompetens i svenska och engelska i både muntlig och skriftlig kommunikation
• Gymnasieutbildning
• Minst 1 års erfarenhet inom försäljning, helst inom telefonförsäljning eller liknande område
• Utmärkt förmåga att förhandla

Börkrav

• Intresse för teknik och/eller god teknisk förståelse
• Bra kunskaper inom elhandel är fördelaktigt, men ej nödvändigt
• Erfarenhet inom energibranschen är ett plus, men inget krav

Tillträde och ansökan
Startdatum: 2024-09-01
Slutdatum: 2025-03-01. Möjlighet av 1 års förlängning samt att efter konsultuppdraget bli anställd av kunden
Sista ansökningsdagen: 2024-08-20
Ort: Lund. Distansarbete kan förekomma om du blir anställd av kunden efter konsultuppdraget
Kontaktperson: +46 790 062 711
Urval och intervjuer sker löpande!

Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

Ansök nu

Supply Chain Coordinator

Kvalitetskoordinator
Läs mer Jun 12
Dina arbetsuppgifter
For our costumer we are looking for a consultant that will join the journey of a leading global company providing innovative and sustainable solutions for food processing and packaging. The commitment to the environment and the focus on their customers need is their drive to continuously develop and improve.

Role Overview:
We are searching for a dynamic and experienced Supplier Chain Coordinator to join the team. You will work closely with the business stakeholders and various supplier management functions. The role involves both supplier responsibility within the area of machining and castings of stainless steel and supporting development projects for the companies processing business in Lund.

Supplier Management:
Define, implement, and manage the agendas for your Suppliers.
Source, contract, and manage our supplier base.
Define and manage performance metrics for your Suppliers.

Stakeholder Management:
Engage with PSE Business Streams, Services, and Development & Technology teams.
Ensure early involvement in stakeholder projects to align supplier capabilities and project needs.

Required Skills:
2-3 years of experience in Supplier Management or Supply Chain Management, preferably in manufacturing or a similar field.
Strong commercial mindset with excellent communication and stakeholder management skills.
Proficient in English, both written and verbal.

Personal Attributes:
Driven, target-oriented, and flexible with a passion for business and teamwork.

Why Join Us:
Collaborative Environment: Work with diverse teams on innovative projects.
Professional Growth: Opportunities to develop your skills and career within a leading global company.
Work-Life Balance: Enjoy a flexible working arrangement with the possibility of remote work 25%.

Tillträde och ansökan
Anställningens omfattning: Heltid
Startdatum: 2024-08-12
Slutdatum: 2025-12-3, med möjlighet till förlängning.
Anställningstyp: Visstidsanställning
Jobbnivå: Erfaren
Kontaktperson: Karin Ardbo
Epost: karin@swaysourcing.com

Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

Ansök nu

Erfaren Ekonomiassistent - Lund

Ekonomiassistent
Läs mer Jun 11
Dina arbetsuppgifter
Nu är vi på jakt efter en erfaren Ekonomiassistent till leverantörsreskontran. Konsultuppdraget startar den 15 juli 2024 och pågår fram till den 30 april 2025 med möjlighet till förlängning. Arbetet sker främst från kundens kontor som är placerat i Lund men det finns även flexibilitet att utföra arbetet på distans. Vi arbetar löpande med urval och intervjuer så skicka in din ansökan redan idag!

För att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla nedanstående kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi.
• Tidigare arbetserfarenhet inom leverantörsreskontra eller kundreskontra.
• Erfarenhet från större organisationer med ca + 200 medarbetare med fakturaflöde +30.000 leverantörsfakturor st/år.
• Ha hög IT-mognad och känna sig bekväm med att hantera och utveckla automatiserade flöden.
• Kan uttrycka dig i svenska och engelska både skriftligt och muntligt.

Det är stark meriterande om du:
• Har erfarenhet av att i arbeta i systemet Unit4 / Agresso.
• Är van av att utveckla administrativa processer och hitta olika systemlösningar.
• Har vana att hantera inköpsorder/ordermatchning i dina tidigare tjänster.

För att lyckas i rollen behöver du kunna driva ditt arbete framåt självständigt och ha förmågan att prioritera. Andra nyckelkompetenser som ligger i fokus är noggrannhet, struktur och effektivitet. Det värdefullt om personen som söker drivs av utveckling och tar initiativ till att pröva nya lösningar och arbetssätt som gynnar verksamheten.

Praktiskt information:
Startdatum: 07.15.2024
Slutdatum: 30.04.2025
Omfattning: Heltid
Option på förlängning: Option på förlängning till och med 2026-04-30. Förlängning sker till rådande villkor.
Möjlighet att justera omfattning under uppdragets gång: Ja, omfattningen beräknas initialt vara ca 100 % av en heltid men kan komma att minskas till 50 % enligt överenskommelse mellan parterna. (nyttjas endast om det finns godkännande från beställare).
Plats för genomförande: Lund, möjlighet finns till distansarbete 2-3 dagar per vecka.


Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

Ansök nu

Senior projektadministratör, Skåne

Utbildningskoordinator
Läs mer Jun 5
Dina arbetsuppgifter
Om Region Skåne och Skånes Digitala Vårdsystem:
Region Skåne implementerar ett nytt digitalt vårdsystem (SDV) med hjälp av Oracle Health, vilket ersätter flera befintliga applikationer som stödjer regionens vårdaktiviteter. Detta är det mest omfattande förnyelsearbetet i Region Skånes historia. Mer information finns på Region Skånes webbplats.

Beskrivning av uppdraget:
SDV söker nu en projektadministratör som ska fungera som koordinator mellan SDV-utbildning och verksamhetsspecialister för Lärportalen inom Koncernstab HR på Region Skåne med placering i Lund. Verksamhetsspecialister för Lärportalen ansvarar för att skapa läraktiviteter baserade på material framtaget inom SDV. Alla medarbetare ska genomföra träning via träningsplaner i Lärportalen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

Koordination och Kommunikation:
Fungera som kontaktpunkt mellan utpekade roller inom SDV-programmet och verksamhetsspecialister för Lärportalen.
Säkerställa att allt material för medarbetarutbildning i SDV är skapat, uppdaterat och korrekt i träningsplanerna i Lärportalen.
Använda Region Skånes ärendehanteringssystem för kommunikation och uppföljning.

Administrativa Uppgifter:
Skapa och underhålla en matris över innehåll i träningsplanerna samt logga uppdateringar för att säkerställa korrekt material i Lärportalen.
Skapa en process för effektiv kommunikation mellan SDV-utbildning och Lärportalen för att säkerställa korrekt publicering av material.

Övriga Koordinerande Uppgifter:
Koordinera datorplatser som ska användas vid utbildning (vid behov).
Utföra andra koordinerande arbetsuppgifter som kan tillkomma.

Önskad kompetens:
Strukturerad med förmåga att knyta kontakter och samarbeta över gränser.
Lyhörd, flexibel och lösningsinriktad med förmåga att hantera komplexa situationer.
Trivs med att skapa ordning och reda i miljöer med snabba förändringar.
Goda kunskaper i Excel.
Erfarenhet av att koordinera mellan flera olika intressenter, gärna inom stora projekt.
Bekväm med att arbeta i ärendehanteringssystem.
Erfarenhet av Region Skånes verksamhet är meriterande.
Kännedom om eller erfarenhet av LMS (Learning Management System) är inget krav men underlättar förståelsen för uppdraget.

Tillträde och ansökan
Anställningens omfattning: Heltid
Startdatum: 2024-08-12
Slutdatum: 2025-12-31
Anställningstyp: Visstidsanställning
Jobbnivå: Erfaren
Kontaktperson: Karin Ardbo
Epost: karin@swaysourcing.com

Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

Ansök nu