Lund: Mediate Nordic söker säljande konsultchef

Hitta ansökningsinfo om jobbet Mediate Nordic söker säljande konsultchef i Lund. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Lund inom den kategorin.

Publicerad: 2023-01-24 // Varaktighet: Heltid

Nu söker vi på Mediate Nordic ännu en konsultchef som vill vara med och utvecklas med oss! Mediate Nordic har sedan 2009 arbetat med bemanning och rekrytering av läkare och sjuksköterskor, både i Sverige och utomlands. Våra kunder finns inom privat och offentlig vård och vår framgång bygger på goda och långsiktiga relationer - tillsammans arbetar vi för vårdens bästa!
Som konsultchef ansvarar du för allt det som rör våra konsulter, som är specialistläkare i hela landet, och våra kunder, som är offentliga och privata vårdgivare. Du ska hålla relevant dokumentation och läkarnas önskemål uppdaterad i vårt bokningssystem för att vara förberedd och kunna agera snabbt när uppdragen kommer in. Ditt arbete som konsultchef handlar till stor del om telefonsamtal och försäljning och du måste vara serviceminded för att skapa och behålla långvariga relationer mellan dig, läkare och kunder. Du behöver kunna se oväntade förändringar som en rolig utmaning. Arbetet innebär stort utrymme för kreativt tänkande och möjligheter att tillsammans med kollegor påverka innehållet i Mediates erbjudande för att konsulter och kunder ska välja att jobba just med oss. Du blir också delaktig i vår gemensamma resa och strävan efter att växa som bolag.
ARBETSUPPGIFTER
· Försäljning; kontakta och bearbeta konsulter via telefon och mejl, men även merförsäljning, problemlösning och relationsbyggande gentemot våra befintliga uppdragsgivare
· Bemanning; Helhetsansvar för bemanningsprocessen med matchning, bemanning och kontinuerlig uppföljning med både kund och konsult före, under och efter uppdragets gång
· Administration; Offert- och avtalsarbete, tidrapportering mm


PERSONLIGA EGENSKAPER
Som konsultchef måste du vara intresserad av att skapa nya kontakter. Ditt arbete kräver att du som person är utåtriktad, ihärdig, målmedveten och har förmågan att prioritera bland dina arbetsuppgifter när det behövs. Du drivs av att skapa resultat. Du bör även tycka om att både hålla ett högt tempo och att arbeta strukturerat. Det är ett plus om du tycker att det är roligt att sprida glädje omkring dig – vi har gärna roligt på jobbet!
ÖVRIGT
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, 100%
Plats: Lund
Lön: Enligt överenskommelse

ANSÖKAN
Ansök gärna så snart som möjligt, då vi hanterar ansökningar löpande, men senast den 5/2. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Mia König; 0768318138 mia.konig@mediatenordic.se.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Lund som Innesäljare

Nedan visas andra jobb i Lund som Innesäljare.

Säljare Sommarvikariat

Läs mer Jan 17
Har du en passion för försäljning, hemelektronik samt att alltid ge kunder den bästa servicen. Då är det dig vi söker som butikssäljare till MediaMarkt Lund

Arbetsbeskrivning
I rollen som butikssäljare är det din uppgift att säkerställa att våra kunder får marknadens bästa bemötande samt att vara den guide som ser till att kunden får med sig rätt produkter hem. I denna roll kommer du huvudsakligen arbeta på någon av våra säljavdelningar: Data, Foto, Spel, Film & Musik, Telecom, Tillbehör, TV & HiFi eller Vitvaror. Men vid behov ser du det som en självklarhet att vara behjälplig på övriga avdelningar. Det ska vara en upplevelse att handla på MediaMarkt. Därför arbetar vi inte med några "dummies" eller attrapper. Det innebär t.ex. att vi har riktiga surfplattor och mobiltelefoner framme i våra hyllor, de är givetvis laddade och påslagna. Allt för att våra kunder ska kunna trycka, testa och känna på våra produkter. Därför är det viktigt att du tillsammans med övriga medarbetare och din avdelningschef ser till att avdelningen alltid håller högsta klass vad gäller ordning, skyltning och varuexponering. Tjänsten är på deltid och ett sommarvikariat. 

Vem är du?
För att lyckas i rollen är du serviceinriktad, brinner för försäljning och tycker om att arbeta i team samt att uppnå mål genom samarbete. Vi tror att du har ett brinnande intresse för de produkter du kommer att sälja och du får gärna ha erfarenhet från försäljning inom detaljhandeln. Du har en utpräglad vilja och förmåga att ta ansvar och tycker om att arbeta i ett högt tempo. Vi tror även att du är pigg, glad, initiativrik samt inställd på att arbeta kvällar, helger och röda dagar. Har du utbildning med inriktning mot Handel är detta meriterande.

Vad kan MediaMarkt erbjuda dig?
Som Butikssäljare hos oss får du en rolig säljroll med stor möjlighet till utveckling. Du får anställning hos en av de ledande aktörerna inom hemelektronikbranschen där du får arbeta med de senaste produkterna och blir en del av en företagskultur som präglas av engagemang, öppenhet och mycket driv. Vi som bolag har givetvis kollektivavtal.
Vi som arbetar på MediaMarkt värnar om mångfalden i vårt bolag och ser därför gärna både kvinnliga och manliga sökande till denna tjänst.

Är du intresserad?
Ansöker gör du genom att klicka på "Ansök nu" nedan.
Skicka in din ansökan snarast, dock senast 20230530. Urval sker löpande och tjänsten kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi kan komma att begära utdrag ur polisens belastningsregister som en del i rekryteringsprocessen.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Erfarna säljare med höga krav och stora mål

Läs mer Jan 11
Har du dokumenterad säljerfarenhet och vill vidare till nästa nivå i karriären?
Nu söker vi nya kollegor till vårt fräscha kontor i centrala Helsingborg.
Innesäljare, Account Manager, Sales Specialist....kärt barn har många namn.
Du får kalla dig vilken titel som helst när du förmedlar tjänster till våra presumtiva kunder som underlättar deras vardag och ger dig som medarbetare gott om pengar på fickan såklart.
Svensk Säkerhetstjänst NET kombinerar det traditionella mobilabonnemanget med säkerthetstjänster som alla har en unik fördel för kund att använda i sin vardag, allt detta paketerar vi i en box som är helt unik på markanden.
Oavsett vad du har sålt innan i karriären så är vi övertygade om att du snabbt hittar din pitch för produkten.
Till denna tjänsten söker vi dig som har jobbat med sälj ett tag men vill vidare till nya äventyr.
För att lyckas hos oss så behöver du vara driven och professionell i ditt arbete, men också gilla att jobba i ett högt tempo samt efter uppsatta mål.
Vi står givetvis för en gedigen intruduktion och löpande coaching för att ge dig bästa möjliga förutsättning att lyckas bli en viktig kugge på kontoret och tjäna bra med pengar under resans gång.
Lön? Din erfarenhet och kunskap ligger till grund för individuell lönesättning men vi har alltid hög provision och löpande bonus tillsammans med aktiviteter, resor osv.
Bra möjligheter till avancemang inom företaget, alla i ansvarspositioner har en gång börjat "på golvet".
Ett krav för att söka denna tjänst är att man ska kunna svenska språket i både tal och skrift.
Uppstart av tjänst är löpande.
Välkommen in med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Sommarvikariat Supply Chain & Internal Sales GPI Systems

Läs mer Jan 20
Vill du ha ett stimulerande och utvecklande sommarjobb? Sök då ett av våra sommarvikariat på avdelningen Supply Chain & Internal Sales!

DINA ARBETSUPPGIFTER

Internal Sales:

Som sommarvikarie inom Internal Sales stöttar du säljkoordinatorerna med varierade uppgifter. Du arbetar administrativt med bland annat orderhantering, leveransplanering och fakturering. Du samarbetar tätt med företagets funktioner inom inköp, supply chain och produktion.

Supply Chain:

Som sommarvikarie inom Supply Chain stöttar du produktionsplanering och inköp med varierande uppgifter. Administrativa arbetsuppgifter kan omfatta orderläggning, avrop och produktionsplanering. Du kommer även få ta del av praktiska uppgifter såsom inventering och materialförsörjning till fabriken. Du samarbetar tätt med företagets funktioner inom internal sales, produktion och lager.

DIN UTBILDNING OCH ERFARENHET

Vi söker dig med utbildning på gymnasienivå eller högre. Du kanske just nu studerar på högskola/universitet med inriktning mot service management, logistik eller industriell ekonomi. Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter är meriterande. Ett krav är att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska.

DU SOM SÖKER

Du är utåtriktad och trivs med högt tempo. Du arbetar självständigt och driver dina arbetsuppgifter framåt. Du är dessutom noggrann samt bra på att planera och organisera ditt arbete. Arbetet kräver affärssinne, god teknisk förståelse, känsla för siffror och hög social kompetens. För att lyckas i rollen så måste du tycka om att arbeta administrativt på ett strukturerat och effektivt vis.

ÖVRIGT

Placeringsort är Lund.

Tjänsterna är sommarvikariat som sträcker sig från juni till augusti.

Vi gör löpande urval så skicka in din ansökan idag!

För mer info kontakta emma.magnusson@graphicpkg.com Supply Chain & Internal Sales Manager

Ansök nu

Logistics Specialist - immediate start - brands: Nutella, Kinder ...

Läs mer Jan 27
Ferrero Scandinavia is part of the Ferrero Group, a global company privately owned by the Ferrero family. The company has grown from a small Italian confectionery shop in 1942 (which was officially founded in 1946) creating appealing products from local hazelnuts in its home town Alba to become the fourth largest confectionery manufacturer in the world. It produces famous market-leading brands such as Nutella®, Tic Tac®, Ferrero Rocher®, Raffaello®, and Kinder Bueno®. Today, the Ferrero Group is present in 55 countries, and its products are sold in more than 170 countries. Read more: https://www.ferrero.se/

Logistics Specialist to Ferrero – Malmö (immediate start)

Would you like to work with Nutella and Kinder Surprise among other famous brands? Are you looking to find new challenges as a Logistics Specialist and work in an international environment? Would you like to become the member of a committed team working with premium products as Nutella® and Kinder Surprise®. Can you start as soon as possible, then we have the perfect job for you!

Ferrero offers you a position in the supply chain function where you will handle both operational tasks and projects related to your area of responsibilities. You will be based in Ferrero’s office in Hyllie, Malmö.

Your tasks and responsibilities:
Handling and tracking orders from Ferrero's customers
Managing customer complaints
Making sure Ferrero's partners have all products in stock
Actively drive the development of working methods and service in the area of responsibilities
Sustain and improve customer relations through regular meetings


Your profile:
You have some years of experience from a similar role. Bachelor's Degree in Logistics or equivalent is preferred. You are proficient within MS Office and have good knowledge of SAP. You are fluent in English.
You are equally strong working in a team as working on your own. You enjoy working together with internal as well as external stakeholders in order to reach your goals. You are a creative problem solver with a commercial spirit. You are customer oriented and you have the ability to withstand a high workload.

This is a fulltime-employment at Ferrero. Starting as an Interim position with the intention to transform into a fulltime position at Ferrero.

In this recruitment, Ferrero collaborates with Standby Workteam. We recruit continuously and you are welcome to submit your application as soon as possible. For more information about the position, please contact Karin Dahlin, Standby Workteam, 0733 763 988.

Welcome with your application!

Ansök nu

Inside Sales Account Manager - Denmark

Läs mer Jan 18
Axis has something great to offer! A fun and exciting professional challenge in our Sales Region Northern Europe!



We are now looking for our next star to fill the opening as Inside Sales Account Manager - Denmark. If you are passionate about high level of service, building relationships and innovative technology - you are exactly what we are looking for!



This role will, preferably, be based in our HQ in Lund.



What is Axis?

Axis is a fast growing and innovative IT company with a global footprint. Our products and solutions focus on security surveillance and remote monitoring based on innovative, modern and open technology platforms. This is a Swedish-based company with around 4000 employees worldwide. Currently we have offices in more than 20 countries and cooperating with partners in more than 70 countries. Axis offers a multicultural workplace with an open corporate culture. We allow and spur on our employees' independent thinking. Here we bring together talented and creative people working towards the same goal - innovating for a smarter, safer world!



Your future team

You will be reporting to Frida Hjortronsteen, Manager of Inside Sales - Nordics. As of today, Frida has a team of 5 energetic, open and driven people in the role(s) of Inside Sales Account Manager, Sales Development Representative and Sales Administrator . Besides your closest teammates, you will also work with the whole sales organization in Nordics, including Key Account Managers, Sales Engineers & Technical Trainers. In addition to sales, you will also work closely to marketing - always ensuring that partners in our region are getting the right attention and are properly covered.



Take a closer look at your future team: https://bit.ly/3uFsyVn



What you will do as an Inside Sales Account Manager

As an Inside Sales Account Manager (ISAM), you will be responsible for several authorized and silver partners, actively approaching, establishing and developing the relationship to thrive business. You will also answer client queries and identify new business opportunities among existing customers. In this role, you will liaise with cross-functional internal teams (including Marketing, Training, Sales Engineers and R&D departments) to improve the entire customer experience.



Being an ISAM for Axis means building long-term strategic relationships to our partners as well as create great internal collaborations to your teammates. You will be a true bearer of our company culture. Always making sure you are recruiting, developing and educating our partners with the high level of service that allows Axis to be the company we are today!



This position may require occasional travel (around 85% office-based 15% travel). Preferably, you will be office based in our headquarters in Lund, but since we believe in flexibility you will also be able to work from home occasionally.



Other responsibilities include:

* Drive sales in Denmark together with your team
* Educate the channel on Axis products, tools and values
* Operating as the lead point of contact for any matters specific to your accounts
* Recruiting new partners within your territory and make sure they reach their targets
* Identifying, building and maintaining profitable relationships with resellers, IT and Security integrators as well as channel distributors
* Encourage partners to join Axis partner programs and drive their growth
* Develop new business with existing clients and/or identify areas of improvement
* Forecast and track key account metrics (e.g., quarterly results and annual forecasts)
* Visit and participate at certain fairs and exhibitions or meet partners, develop opportunities and work more closely with the Swedish market



Who are we looking for?

Our highest priority is to find the right personality and mindset! We are looking for an openminded person who is great at building relationships and has a passion for service. We believe that you get motivated by driving sales and that you "have a thing" for modern technology. Even if you do not know every single screw and nut in our products, you possess high level of curiosity, persistency and can absorb information to build your knowledge. Last but not least, we believe you are a pure team player who loves to share and care!



We'd love to hear that you have/are:

* Some years of experience in a commercial role, preferably sales & technology
* Experienced in/enthusiastic about technology
* Fluent in Danish & English language, written and spoken
* An understanding for CRM systems, preferably Salesforce
* Great communication and interpersonal skills



If you recognize yourself in this profile, don't scroll down and apply without reading why you should join Axis! :)



What can Axis offer?

At axis you will be working within an international organization surrounded by enthusiastic people in an openminded and innovative culture. We are growing rapidly, which means that new challenges and opportunities to grow personally and professionally occur every day. Welcome to take part in our story of success!



Ready to act?

Axis is a company realizing the benefits of a diverse workforce. We know that diversity in groups creates a better working environment and promotes creativity, something that is fundamental for our success. The first step of becoming an Axian is easy - all you have to do is apply!

Ansök nu

Andra jobb i Lund från Mediate Nordic AB

Nedan visas andra jobb i Lund från Mediate Nordic AB .

Mediate Nordic söker säljande konsultchef!

Innesäljare
Läs mer Jan 24
Nu söker vi på Mediate Nordic ännu en konsultchef som vill vara med och utvecklas med oss! Mediate Nordic har sedan 2009 arbetat med bemanning och rekrytering av läkare och sjuksköterskor, både i Sverige och utomlands. Våra kunder finns inom privat och offentlig vård och vår framgång bygger på goda och långsiktiga relationer - tillsammans arbetar vi för vårdens bästa!
Som konsultchef ansvarar du för allt det som rör våra konsulter, som är specialistläkare i hela landet, och våra kunder, som är offentliga och privata vårdgivare. Du ska hålla relevant dokumentation och läkarnas önskemål uppdaterad i vårt bokningssystem för att vara förberedd och kunna agera snabbt när uppdragen kommer in. Ditt arbete som konsultchef handlar till stor del om telefonsamtal och försäljning och du måste vara serviceminded för att skapa och behålla långvariga relationer mellan dig, läkare och kunder. Du behöver kunna se oväntade förändringar som en rolig utmaning. Arbetet innebär stort utrymme för kreativt tänkande och möjligheter att tillsammans med kollegor påverka innehållet i Mediates erbjudande för att konsulter och kunder ska välja att jobba just med oss. Du blir också delaktig i vår gemensamma resa och strävan efter att växa som bolag.
ARBETSUPPGIFTER
· Försäljning; kontakta och bearbeta konsulter via telefon och mejl, men även merförsäljning, problemlösning och relationsbyggande gentemot våra befintliga uppdragsgivare
· Bemanning; Helhetsansvar för bemanningsprocessen med matchning, bemanning och kontinuerlig uppföljning med både kund och konsult före, under och efter uppdragets gång
· Administration; Offert- och avtalsarbete, tidrapportering mm


PERSONLIGA EGENSKAPER
Som konsultchef måste du vara intresserad av att skapa nya kontakter. Ditt arbete kräver att du som person är utåtriktad, ihärdig, målmedveten och har förmågan att prioritera bland dina arbetsuppgifter när det behövs. Du drivs av att skapa resultat. Du bör även tycka om att både hålla ett högt tempo och att arbeta strukturerat. Det är ett plus om du tycker att det är roligt att sprida glädje omkring dig – vi har gärna roligt på jobbet!
ÖVRIGT
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, 100%
Plats: Lund
Lön: Enligt överenskommelse

ANSÖKAN
Ansök gärna så snart som möjligt, då vi hanterar ansökningar löpande, men senast den 5/2. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Mia König; 0768318138 mia.konig@mediatenordic.se.

Ansök nu

Mediate Nordic söker säljande konsultchef!

Innesäljare
Läs mer Aug 17
Tycker du det är roligt att jobba med människor och är du strukturerad, bra på planering och logistik? Nu söker vi på Mediate Nordic ännu en konsultchef som vill vara med och utvecklas med oss! Mediate Nordic har sedan 2009 arbetat med bemanning och rekrytering av läkare och sjuksköterskor, både i Sverige och utomlands. Våra kunder finns inom privat och offentlig vård och vår framgång bygger på goda och långsiktiga relationer - tillsammans arbetar vi för vårdens bästa!
Som konsultchef ansvarar du för allt det som rör våra konsulter, som är specialistläkare i hela landet, och våra kunder, som är offentliga och privata vårdgivare. Du ska hålla relevant dokumentation och läkarnas önskemål uppdaterad i vårt bokningssystem för att vara förberedd och kunna agera snabbt när uppdragen kommer in. Ditt arbete som konsultchef handlar till stor del om telefonsamtal och försäljning och du måste vara serviceminded för att skapa och behålla långvariga relationer mellan dig, läkare och kunder. Du behöver kunna se oväntade förändringar som en rolig utmaning. Arbetet innebär stort utrymme för kreativt tänkande och möjligheter att tillsammans med kollegor påverka innehållet i Mediates erbjudande för att konsulter och kunder ska välja att jobba just med oss. Din roll innefattar både budget- och resultatansvar. Du blir också delaktig i vår gemensamma förändringsresa och strävan efter att växa som bolag.


ERFARENHET
· Eftergymnasial utbildning
· Bemanningsföretag eller arbete med personalansvar
· Resultat- och budgetansvar


ARBETSUPPGIFTER
· Försäljning; kontakta och bearbeta konsulter via telefon och mejl, men även merförsäljning, problemlösning och relationsbyggande gentemot våra befintliga uppdragsgivare
· Bemanning; Helhetsansvar för bemanningsprocessen med matchning, bemanning och kontinuerlig uppföljning med både kund och konsult före, under och efter uppdragets gång
· Administration; Offert- och avtalsarbete, tidrapportering mm


PERSONLIGA EGENSKAPER
Som konsultchef måste du vara lyhörd, stresstålig och intresserad av att skapa nya kontakter. Ditt arbete kräver att du som person är utåtriktad, ihärdig, målmedveten och har förmågan att prioritera bland dina arbetsuppgifter när det behövs. Du drivs av att skapa resultat. Du bör även tycka om att både hålla ett högt tempo och att arbeta strukturerat. Det är ett plus om du tycker att det är roligt att sprida glädje omkring dig – vi har gärna roligt på jobbet!
ÖVRIGT
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, 100%
Plats: Lund
Lön: Enligt överenskommelse

ANSÖKAN
Ansök gärna så snart som möjligt, då vi hanterar ansökningar löpande, men senast den 31/8. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta vår rekryterare Mia König; 0768318138 mia.konig@mediatenordic.se.

Ansök nu

Mediate Nordic söker säljande konsultchef!

Innesäljare
Läs mer Jan 24
Tycker du det är roligt att jobba med människor och är du strukturerad, bra på planering och logistik? Nu söker vi på Mediate Nordic ännu en konsultchef som vill vara med och utvecklas med oss! Mediate Nordic har sedan 2009 arbetat med bemanning och rekrytering av läkare och sjuksköterskor, både i Sverige och utomlands. Våra kunder finns inom privat och offentlig vård och vår framgång bygger på goda och långsiktiga relationer - tillsammans arbetar vi för vårdens bästa!


OM TJÄNSTEN
Som konsultchef ansvarar du för allt det som rör våra konsulter, som är specialistläkare i hela landet, och våra kunder, som är offentliga och privata vårdgivare. Du ska hålla relevant dokumentation och läkarnas önskemål uppdaterad i vårt bokningssystem för att vara förberedd och kunna agera snabbt när uppdragen kommer in. Ditt arbete som konsultchef handlar till stor del om telefonsamtal och försäljning och du måste vara serviceminded för att skapa och behålla långvariga relationer mellan dig, läkare och kunder. Du behöver kunna se oväntade förändringar som en rolig utmaning. Arbetet innebär stort utrymme för kreativt tänkande och möjligheter att tillsammans med kollegor påverka innehållet i Mediates erbjudande för att konsulter och kunder ska välja att jobba just med oss. Din roll innefattar både budget- och resultatansvar. Du blir också delaktig i vår gemensamma förändringsresa och strävan efter att växa som bolag.


ERFARENHET
· Eftergymnasial utbildning
· Bemanningsföretag eller arbete med personalansvar
· Resultat- och budgetansvar


ARBETSUPPGIFTER
· Försäljning; kontakta och bearbeta konsulter via telefon och mejl, men även merförsäljning, problemlösning och relationsbyggande gentemot våra befintliga uppdragsgivare
· Bemanning; Helhetsansvar för bemanningsprocessen med matchning, bemanning och kontinuerlig uppföljning med både kund och konsult före, under och efter uppdragets gång
· Administration; Offert- och avtalsarbete, tidrapportering mm


PERSONLIGA EGENSKAPER
Som konsultchef måste du vara lyhörd, stresstålig och intresserad av att skapa nya kontakter. Ditt arbete kräver att du som person är utåtriktad, ihärdig, målmedveten och har förmågan att prioritera bland dina arbetsuppgifter när det behövs. Du drivs av att skapa resultat. Du bör även tycka om att både hålla ett högt tempo och att arbeta strukturerat. Det är ett plus om du tycker att det är roligt att sprida glädje omkring dig – vi har gärna roligt på jobbet!


OM OSS
På Mediate Nordic når vi framgång tillsammans och eftersom delad glädje är dubbel glädje så belönas vi också tillsammans. Vi är måna om att vår personal ska trivas och erbjuder en flexibel och dynamisk arbetsplats i ett välrenommerat bolag. Friskvårdsbidrag och ett lättöverskådligt bonussystem är en del av våra förmåner. Vi finns i fräscha och lättillgängliga lokaler i centrala Lund med närhet till offentliga kommunikationsmedel.
Som ett kvitto på vår pågående tillväxtresa blev vi nominerade till EY Entrepreneur Of The Year i region Syd under 2018 och att vi har AA i Bisnodes kreditvärderingsmodell vilket innebär att vi fattar trygga och säkra beslut i alla våra kundrelationer. Vi är ISO certifierade i enlighet med ISO 9001:2015 (Kvalitet) samt ISO 14001:2015 (Miljö).
ÖVRIGT
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, 100%
Plats: Lund
Lön: Enligt överenskommelse

ANSÖKAN
Ansök gärna så snart som möjligt, då vi hanterar ansökningar löpande, men senast den 6/2. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta vår rekryterare Mia König; 0768318138 mia.konig@mediatenordic.se.

Ansök nu

Mediate Nordic söker konsultchef som vill växa tillsammans med oss!

Innesäljare
Läs mer Okt 22
KONSULTCHEF
Är du redo för nästa utmaning och brinner för bemanning och matchning? Nu söker Mediate Nordic en konsultchef som vill vara med och driva vår fortsatta tillväxtsresa! Mediate Nordic har sedan 2009 arbetat med bemanning och av läkare och sjuksköterskor, både i Sverige och utomlands. Våra kunder finns inom privat- och offentlig vård och vår framgång bygger på långsiktiga relationer - tillsammans arbetar vi för vårdens bästa!


OM TJÄNSTEN
Som konsultchef ansvarar du för allt det som rör konsulterna och uppdragsgivarna. Du måste vara beredd på att alla dagar ser olika ut och det krävs att du själv tar ansvar över din arbetsdag. I ditt arbete som konsultchef bör du vara beredd på att jobbet till stor del handlar om service och att skapa långvariga relationer mellan både dig och uppdragsgivarna, samt dina konsulter. Viktigt är att ha en god förståelse för uppdraget och kunna förmedla det på bästa sätt till konsulten.
Mycket av ditt arbete sker via mejl och telefon. Arbetet innebär stort utrymme till ett kreativt tänkande och möjligheter att själv bestämma hur du vill gå till väga för att anställa och behålla konsulterna samt locka in nya uppdrag. Din roll innefattar både budget- och resultatansvar.

ERFARENHET
· Eftergymnasial utbildning
· Bemanningsföretag eller arbete med personalansvar
· Resultat- och budgetansvar

ARBETSUPPGIFTER
· Försäljning; kontakta och bearbeta konsulter via telefon och mejl, men även merförsäljning och relationsbyggande gentemot våra befintliga uppdragsgivare
· Bemanning; Helhetsansvar för bemanningsprocessen med matchning, bemanning och kontinuerlig uppföljning med både kund och konsult före, under och efter uppdragets gång
· Administration; Offert- och avtalsarbete, tidrapportering mm

PERSONLIGA EGENSKAPER
Som konsultchef krävs det att du är lyhörd, stresstålig och intresserad av att skapa nya kontakter. Ditt arbete kräver att du som person är utåtriktad, ihärdig, målmedveten och har förmågan att prioritera bland dina arbetsuppgifter när det behövs. Drivs av att skapa resultat. Du bör även tycka om att både hålla ett högt tempo och att arbeta strukturerat.

OM OSS
På Mediate Nordic når vi framgång tillsammans och genom våra team drar vi nytta av det värde vi tillsammans skapar och belönas för detta. Följ med oss på vår tillväxtresa!

Som ett kvitto på vår pågående tillväxtresa blev vi nominerade till EY Entrepreneur Of The Year i region Syd under 2018 och att vi har AAA i Bisnodes kreditvärderingsmodell innebär att vi fattar trygga och säkra beslut i alla våra kundrelationer. Vi är självklart ISO certifierade i enlighet med ISO 9001:2015 (Kvalitet) samt ISO 14001:2015 (Miljö).

ÖVRIGT
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, 100%
Plats: Lund
Lön: Enligt överenskommelse

ANSÖKAN
Ansök gärna så snart som möjligt, då vi hanterar ansökningar löpande, men senast den 21/11. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta vår rekryterare Mia König; 0768318191 mia.konig@mediatenordic.se.

Ansök nu

Teamchef

Innesäljare
Läs mer Nov 9
MEDIATE NORDIC STÅR INFÖR EN EXPANSIV FAS OCH SÖKER NU EN OPERATIV TEAMCHEF.
Vi är övertygade om att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare. Som Teamchef leder du ett team där du ständigt utmanar dig själv och dina medarbetare att bli bättre. Du visar vägen och leder din grupp till utveckling och måluppfyllnad. I denna position får du chansen att påverka och sätta din prägel på vår framtid där du tillsammans med dina kollegor driver fram vår nya strategi.
VI SÖKER DIG som är redo att ta ansvar över ett team och som ser glädjen i att varje dag se dina medarbetare utvecklas och överträffa sig själva. Vi ser att du är en person som pushar dig själv att nå mål och på det sättet visar vägen för ditt team.
Du har en utbildning inom entreprenörskap, försäljning, HR, ekonomi eller likartat. Du har tidigare erfarenhet av personalansvar och ett intresse för ledarskap. Har du arbetat inom bemannings-branschen är det ett plus men inget krav.
Teamchefens uppdrag och ansvar:
Ditt uppdrag som teamschef innebär verksamhets- och personalansvar. Du ansvarar för att teamets säljbudget och resultat, fastställda mål och förväntningar. Du rapporterar till VD och ingår i ledningsgruppen och kommer gemensamt med de andra teamcheferna att ansvara för hela bolagets utveckling. Som teamschef är du en förebild i att leva Mediate Nordics vision, värdegrund och inriktning för medarbetarskap och chefskap.
· Som medlem i ledningsgruppen vara med att aktivt utveckla vår framtida strategi; 2021-2025
· Driva och utveckla dina team till att nå sin fulla potential och anpassa ditt ledarskap till varje individ
· Försäljning; kontakta och bearbeta konsulter via telefon och mejl, men även merförsäljning och relationsbyggande gentemot våra befintliga uppdragsgivare
· Bemanning; Helhetsansvar för bemanningsprocessen med matchning, bemanning och kontinuerlig uppföljning med både kund och konsult före, under och efter uppdragets gång
· Administration; Offert- och avtalsarbete, tidrapportering mm
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper för denna position och vi ser att du är en naturlig ledare med en mycket god kommunikativ förmåga. Du har en förmåga att anpassa ditt ledarskap till olika behov och individer, du är en lagspelare som finner det som en självklarhet att vi ska ta oss till målet tillsammans.
· Orädd och vågar utmana dig själv och dina medarbetare
· Målfokuserad och är beredd att kämpa för att komma dit du vill
· Strategisk, nytänkande och ser möjligheter
· Har helhetssyn men är ändå noggrann och tycker om struktur
· Resultatinriktad, både gällande budget och verksamhetsutveckling
Du måste vara skicklig på att uttrycka dig väl, såväl muntligt som skriftligt.
Vid den samlade bedömningen kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper och lämplighet.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
OM OSS På Mediate Nordic når vi framgång tillsammans och genom våra team drar vi nytta av det värde vi tillsammans skapar och belönas för detta. Följ med oss på vår tillväxtresa!
Som ett kvitto på vår pågående tillväxtresa blev vi nominerade till EY Entrepreneur Of The Year i region Syd under 2018 och att vi har AAA i Bisnodes kreditvärderingsmodell innebär att vi fattar trygga och säkra beslut i alla våra kundrelationer. Vi är självklart ISO certifierade i enlighet med ISO 9001:2015 (Kvalitet) samt ISO 14001:2015 (Miljö).
ÖVRIGT
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, 100%
Plats: Lund
Lön: Enligt överenskommelse
ANSÖKAN
Ansök gärna så snart som möjligt, då vi hanterar ansökningar löpande, men senast den 21/11. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta vår rekryterare Mia König; 0768318191 mia.konig@mediatenordic.se.

Ansök nu

Mediate Nordic söker konsultchef som vill växa tillsammans med oss!

Innesäljare
Läs mer Jul 8
KONSULTCHEF
Är du redo för nästa utmaning och brinner för bemanning och matchning? Nu söker Mediate Nordic en konsultchef som vill vara med och driva vår fortsatta tillväxtsresa! Mediate Nordic har sedan 2009 arbetat med bemanning och av läkare och sjuksköterskor, både i Sverige och utomlands. Våra kunder finns inom privat- och offentlig vård och vår framgång bygger på långsiktiga relationer - tillsammans arbetar vi för vårdens bästa!


OM TJÄNSTEN
Som konsultchef ansvarar du för allt det som rör konsulterna och uppdragsgivarna. Du måste vara beredd på att alla dagar ser olika ut och det krävs att du själv tar ansvar över din arbetsdag. I ditt arbete som konsultchef bör du vara beredd på att jobbet till stor del handlar om service och att skapa långvariga relationer mellan både dig och uppdragsgivarna, samt dina konsulter. Viktigt är att ha en god förståelse för uppdraget och kunna förmedla det på bästa sätt till konsulten.
Mycket av ditt arbete sker via mejl och telefon. Arbetet innebär stort utrymme till ett kreativt tänkande och möjligheter att själv bestämma hur du vill gå till väga för att anställa och behålla konsulterna samt locka in nya uppdrag. Din roll innefattar både budget- och resultatansvar.

ERFARENHET
· Eftergymnasial utbildning
· Bemanningsföretag eller arbete med personalansvar
· Resultat- och budgetansvar

ARBETSUPPGIFTER
· Försäljning; kontakta och bearbeta konsulter via telefon och mejl, men även merförsäljning och relationsbyggande gentemot våra befintliga uppdragsgivare
· Bemanning; Helhetsansvar för bemanningsprocessen med matchning, bemanning och kontinuerlig uppföljning med både kund och konsult före, under och efter uppdragets gång
· Administration; Offert- och avtalsarbete, tidrapportering mm

PERSONLIGA EGENSKAPER
Som konsultchef krävs det att du är lyhörd, stresstålig och intresserad av att skapa nya kontakter. Ditt arbete kräver att du som person är utåtriktad, ihärdig, målmedveten och har förmågan att prioritera bland dina arbetsuppgifter när det behövs. Drivs av att skapa resultat. Du bör även tycka om att både hålla ett högt tempo och att arbeta strukturerat.

OM OSS
På Mediate Nordic når vi framgång tillsammans och genom våra team drar vi nytta av det värde vi tillsammans skapar och belönas för detta. Följ med oss på vår tillväxtresa!

Som ett kvitto på vår pågående tillväxtresa blev vi nominerade till EY Entrepreneur Of The Year i region Syd under 2018 och att vi har AAA i Bisnodes kreditvärderingsmodell innebär att vi fattar trygga och säkra beslut i alla våra kundrelationer. Vi är självklart ISO certifierade i enlighet med ISO 9001:2015 (Kvalitet) samt ISO 14001:2015 (Miljö).

ÖVRIGT
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, 100%
Plats: Lund
Lön: Enligt överenskommelse

ANSÖKAN
Ansök gärna så snart som möjligt, då vi hanterar ansökningar löpande, men senast den 7/8. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta vår rekryterare Mia König; 0768318191 mia.konig@mediatenordic.se.

Ansök nu