Lund: Technical Communicator

Hitta ansökningsinfo om jobbet Technical Communicator i Lund. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Lund inom den kategorin.

Publicerad: 2023-01-23 // Varaktighet: Heltid

We are looking for an experienced Technical Communicator to oversee and execute our technical content roadmap, and support technical and sales teams in communications with customers and partners. As Technical Communicator, you will have the opportunity and responsibility to use your informative writing and skills in analysis and research to educate, help and influence the technical community to a low-power mindset and energy optimization of battery-driven products.


Your responsibilities
Work with subject matter experts and deliver technical content such as white papers, technical papers, documentation, videos and webinars.
Plan, manage and execute yearly technical marketing content roadmap.
Be part of the development and implementation of marketing plans and activities
Work and coordinate with partners on content creation for campaigns, events and workshops.
Write and copywrite technical and thought leadership content and UX for app and products.



Your skills and experience (preferred)
Solid experience as a technical writer or communicator in companies and organizations within telecom, IT, batteries and electronics.
Technical education (B.Sc or M.Sc)
Extra merit if you have experience working as a technical journalist
Extra merit if you have experience working as marketing specialist
Ability to question subject matter experts and distil what they tell you into information at appropriate level of complexity.
Systematic and organized, with track record on timely deliveries.
Excellent and clear verbal and communication skills, especially in English.



What we offer
Awesome products with a scaling user base and well-known enterprise customers across the globe.
Energy business and the technology domain that is one of the key enablers for sustainable technologies and products.
Opportunity to grow the expertise in energy optimization and influence to better energy usage and sustainable product development.
Scale-up company with high ambitions yet grounded in their key values of being and doing things in a simple, humble and credible way.
Fun and very knowledgeable team that values diversity and transparency
Competitive pay and vacation time

Alla platsannonser →

Andra jobb i Lund som Informatör/Kommunikatör

Nedan visas andra jobb i Lund som Informatör/Kommunikatör.

Technical Writer - Sensor Systems

Läs mer Feb 16
Om din roll som Technical Writer / teknisk skribent
Du kommer att ansvara för att teknisk dokumentation kopplat till Bertin Exensors pågående leveranser skapas och vidmakthålls. Tillsammans med kollegor i teamet tillser du att tekniska manualer och anvisningar hålls uppdaterade och du kommer att distribuera uppdateringar och nya versioner till befintliga kunder och pågående leveranser. Arbetet sker på svenska och engelska samt i olika program för text- och bildbehandling.

Om din bakgrund och erfarenhet
Du tycker om att arbeta självständigt men som en del av en grupp och ser det som positivt att jobba mot olika intressenter, både internt och externt. Det tilltalar dig att det du skapar gör skillnad för slutanvändaren och du sätter stolthet i att vara en viktig kugge i en lyckad leverans. Du har känsla för att leverera tydlighet i skrift och rör dig intuitivt i olika program för text- och bildbehandling likväl som i olika digitala dokumentationsmiljöer.

Exempel på konkurrenskraftiga profiler, utan inbördes ordning:

- Erfarenhet från motsvarande roll

- Eftergymnasial teknisk utbildning kombinerat med erfarenhet från skribentroll

- Erfarenhet från användarroll inom sensorer kombinerat med förmåga inom text och bild

- Erfarenhet från bildbehandling kombinerat med fallenhet som skribent och tekniskt intresse

Det är meriterande att ha kunskap i CAD, Adobe-program, FMV GOF, PRIO, Teamcenter och LIFT.

Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat samt bor på dagpendlingsavstånd till Lund och är svensk medborgare. Stor vikt kommer att fästas vid personlig lämplighet.

Rekryterande chef
Jag letar efter någon som vill vara med och utveckla vår Support & Services-organisation tillsammans med mig och vårt team. Det viktigaste för rollen är att personen har teknisk kunskap och fallenhet för att systematiskt dokumentera och tillgängliggöra. Detta kombinerat med en vilja att utveckla och att utvecklas kommer vara fokus när vi söker vår nästa kollega.

Välkommen till oss!

Pontus Agerteg
Director Support & Services

Övrigt

- Placeringsort: Lund

- Provanställning kommer att tillämpas

- Bakgrundskontroll kommer att genomföras

- Urval sker löpande, sök därför så snart som möjligt

Ansök nu

Kommunikatör med grafisk inriktning

Läs mer Feb 26
Vi söker dig som vill vara med och bidra till en verksamhet som har till uppgift att följa och bevaka att de mänskliga rättigheterna respekteras och förverkligas i Sverige. På Institutet för mänskliga rättigheter är du med i arbetet med att bygga upp en ny och oberoende myndighet med uppdraget att stärka de mänskliga rättigheterna i Sverige. Institutet ska även fullgöra de uppgifter som en oberoende nationell mekanism har enligt konventionen om rättigheter för personer med funktionsnedsättning.Om institutet för mänskliga rättigheter

Institutet för mänskliga rättigheter följer, undersöker och rapporterar om hur de mänskliga rättigheterna respekteras och förverkligas i Sverige. Institutet för mänskliga rättigheter inrättades 1 januari 2022 efter ett riksdagsbeslut och myndighetens verksamhet är under uppbyggnad. Institutet ska verka i enlighet med de så kallade Parisprinciperna, vilka utgör internationell standard för nationella institutioner för mänskliga rättigheter. Hos oss får du arbeta för viktiga värden i en organisation där dialog och engagemang värderas högt. Situationen för rättighetsbärarna är alltid i fokus. Medarbetarskapet är ansvarstagande och inbjuder till samarbete och kunskapsdelning. Institutets medarbetare medverkar genom sitt förhållningssätt till en öppen dialog och en vilja till samarbete. Utgångspunkten är det goda mötet. Här uppstår värdet av det som görs, oavsett om mötet är med makten eller med den enskilda människan

Institutet leds av en styrelse med en direktör som ansvarar för verksamheten på kontoret som ligger i Lund. Institutet organiserar nu verksamheten i tre enheter; Enheten för utredning och analys, Enheten för omvärld och samverkan och Enheten för lednings- och verksamhetsstöd.

Om jobbet

Som grafisk kommunikatör kommer du att vara en viktig resurs i det löpande kommunikationsarbetet framförallt när det gäller grafisk produktion av rörligt material.

Utifrån institutets grafiska profil ansvarar du för att utforma rapporter och annat informationsmaterial. Du arbetare framför allt i InDesign men även i Illustrator och Photoshop vid behov. Du kommer även producera rörligt innehåll till institutets kanaler i Premiere Pro, After Effects eller annat liknande verktyg.

Vi söker dig som trivs i högt tempo med många parallella uppdrag som ibland karaktäriseras av viss oförutsägbarhet och korta deadlines.

I samband med externa events förekommer en del praktiskt arbete. Du kan också komma att bistå i det löpande arbetet med att uppdatera webb och sociala kanaler.

Kvalifikationer

För att vara aktuell för jobbet vill vi att du:


• har en högskoleutbildning inom media och kommunikation eller likvärdig utbildning, alternativt flera års erfarenhet av rollen som kommunikatör
• har vana att arbetat med layout av olika typer av produkter, exempelvis rapporter, affischer och annonser i InDesign, Illustrator, Photoshop eller Premier Pro
• kan skapa tillgängliga pdf:er
• har vana att ta fram rörligt innehåll till digitala kanaler som exempelvis infografik och/eller intervjuer
• kan kommunicera flytande på svenska
• har goda språkkunskaper i engelska
• besitter god datorvana samt goda kunskaper i Office365
• har en känsla för den grafiska formen; helheten runt text, bild, design, layout och struktur.

Vi ser gärna att du tidigare arbetat i en liknande roll inom offentlig verksamhet. Har du arbetat i webbpubliceringsverktyget WordPress ser vi det som meriterande, liksom kunskaper i ett eller flera av de nationella minoritetsspråken, det svenska teckenspråket och/eller ett eller flera andra språk. Vi ser också gärna att du har en normmedvetenhet, till exempel när du skriver texter, fotograferar eller väljer bilder.

Förhållningssätt och personliga förmågor

Vi söker dig som är noggrann med att detaljer blir rätt och förstår vikten av att leverera i tid. Du bemöter kollegor, rättighetsbärare och andra intressenter professionellt och med respekt. För dig är det viktigt att uppnå mål och slutföra arbetet på ett strukturerat sätt med ett mindset som präglas av lösningsorientering. Du förhåller dig entusiastisk och positiv även till tuffa situationer och föredrar att påverka din omgivning snarare än att reagera på den. Du är noggrann, har god planeringsförmåga, förutser problem och utvecklar alternativa planer. Att dela med dig av information och expertis för att uppnå önskade resultat, samarbeta med andra snarare än konkurrera och jobba mot gemensamma mål är en självklarhet för dig. För att lyckas i arbetet förmedlar du information tydligt och enkelt både muntligt och skriftligt samt hanterar frågor och problem direkt och öppet, på ett specifikt och konstruktivt sätt, snarare än senare i andra sammanhang.

Vi fäster stor vikt vid ditt förhållningssätt och personliga förmågor.

Övrigt

Tidsbegränsad anställning max 1 år med tillträde snarast eller enligt överenskommelse.

Institutet för mänskliga rättigheter eftersträvar mångfald av kunskaper och erfarenheter bland sina anställda och välkomnar alla sökande med kvalifikationer för anställningen oavsett kön, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning. Vi värnar om en rekrytering fri från diskriminering som ger lika möjligheter för alla. Vi är i dagsläget ett trettiotal anställda som arbetar i tillgängliga lokaler på Mobilvägen 10 i Lund, med närhet till goda kommunikationsmöjligheter. Vi ser inte ytterligare anpassningar som ett hinder. Har du skyddade personuppgifter ber vi dig meddela detta till Josefin Persson som står angiven nedan så att vi kan hantera dina personuppgifter korrekt.

Är du intresserad?

Vill du veta mer om jobbet och vad vi erbjuder, kontakta rekryterande chef Anna Jacobson, tel 046-287 39 10 eller personaladministratör Josefin Persson, tel 073-421 77 32.

Fackliga kontaktpersoner är Anna Rosenmüller Nordlander för Saco-S (tel. 070 - 665 13 79), och Matilda Wilhelm för OFR/S (tel. 046 – 287 39 30) och Jerker Jarl för Seko (tel. 040 - 660 33 56).

Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

Sista ansökningsdag är den 15 mars 2024.

Ansök nu

Technical Writer, Sensor Systems - Bertin Exensor

Läs mer Feb 28
Denna annons är publicerad av Defence Position på uppdrag av Bertin Exensor som är anställande bolag. Bertin Exensors HR-funktion och rekryterande chef genomför kontakt och intervju med aktuella kandidater.

Om din roll som Technical Writer / teknisk skribent
Du kommer att ansvara för att teknisk dokumentation kopplat till Bertin Exensors pågående leveranser skapas och vidmakthålls. Tillsammans med kollegor i teamet tillser du att tekniska manualer och anvisningar hålls uppdaterade och du kommer att distribuera uppdateringar och nya versioner till befintliga kunder och pågående leveranser. Arbetet sker på svenska och engelska samt i olika program för text- och bildbehandling.

Om din bakgrund och erfarenhet
Du tycker om att arbeta självständigt men som en del av en grupp och ser det som positivt att jobba mot olika intressenter, både internt och externt. Det tilltalar dig att det du skapar gör skillnad för slutanvändaren och du sätter stolthet i att vara en viktig kugge i en lyckad leverans. Du har känsla för att leverera tydlighet i skrift och rör dig intuitivt i olika program för text- och bildbehandling likväl som i olika digitala dokumentationsmiljöer.

Exempel på konkurrenskraftiga profiler, utan inbördes ordning:

- Erfarenhet från motsvarande roll

- Eftergymnasial teknisk utbildning kombinerat med erfarenhet från skribentroll

- Erfarenhet från användarroll inom sensorer kombinerat med förmåga inom text och bild

- Erfarenhet från bildbehandling kombinerat med fallenhet som skribent och tekniskt intresse

Det är meriterande att ha kunskap i CAD, Adobe-program, FMV GOF, PRIO, Teamcenter och LIFT.

Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat samt bor på dagpendlingsavstånd till Lund och är svensk medborgare. Stor vikt kommer att fästas vid personlig lämplighet.

Rekryterande chef
Jag letar efter någon som vill vara med och utveckla vår Support & Services-organisation tillsammans med mig och vårt team. Det viktigaste för rollen är att personen har teknisk kunskap och fallenhet för att systematiskt dokumentera och tillgängliggöra. Detta kombinerat med en vilja att utveckla och att utvecklas kommer vara fokus när vi söker vår nästa kollega.

Välkommen till oss!

Pontus Agerteg
Director Support & Services

Övrigt

- Placeringsort: Lund

- Provanställning kommer att tillämpas

- Bakgrundskontroll kommer att genomföras

- Urval sker löpande, sök därför så snart som möjligt

Ansök nu

Technical Writer - Sensor Systems

Läs mer Feb 28
Om din roll som Technical Writer / teknisk skribent
Du kommer att ansvara för att teknisk dokumentation kopplat till Bertin Exensors pågående leveranser skapas och vidmakthålls. Tillsammans med kollegor i teamet tillser du att tekniska manualer och anvisningar hålls uppdaterade och du kommer att distribuera uppdateringar och nya versioner till befintliga kunder och pågående leveranser. Arbetet sker på svenska och engelska samt i olika program för text- och bildbehandling.

Om din bakgrund och erfarenhet
Du tycker om att arbeta självständigt men som en del av en grupp och ser det som positivt att jobba mot olika intressenter, både internt och externt. Det tilltalar dig att det du skapar gör skillnad för slutanvändaren och du sätter stolthet i att vara en viktig kugge i en lyckad leverans. Du har känsla för att leverera tydlighet i skrift och rör dig intuitivt i olika program för text- och bildbehandling likväl som i olika digitala dokumentationsmiljöer.

Exempel på konkurrenskraftiga profiler, utan inbördes ordning:

- Erfarenhet från motsvarande roll

- Eftergymnasial teknisk utbildning kombinerat med erfarenhet från skribentroll

- Erfarenhet från användarroll inom sensorer kombinerat med förmåga inom text och bild

- Erfarenhet från bildbehandling kombinerat med fallenhet som skribent och tekniskt intresse

Det är meriterande att ha kunskap i CAD, Adobe-program, FMV GOF, PRIO, Teamcenter och LIFT.

Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat samt bor på dagpendlingsavstånd till Lund och är svensk medborgare. Stor vikt kommer att fästas vid personlig lämplighet.

Rekryterande chef
Jag letar efter någon som vill vara med och utveckla vår Support & Services-organisation tillsammans med mig och vårt team. Det viktigaste för rollen är att personen har teknisk kunskap och fallenhet för att systematiskt dokumentera och tillgängliggöra. Detta kombinerat med en vilja att utveckla och att utvecklas kommer vara fokus när vi söker vår nästa kollega.

Välkommen till oss!

Pontus Agerteg
Director Support & Services

Övrigt

- Placeringsort: Lund

- Provanställning kommer att tillämpas

- Bakgrundskontroll kommer att genomföras

- Urval sker löpande, sök därför så snart som möjligt

Ansök nu

Vikarierande webbredaktör, SASNET och forskarskola hållbar utveckling

Läs mer Feb 21
Lunds universitet grundades 1666 och rankas återkommande som ett av världens främsta lärosäten. Här finns cirka 45 000 studenter och mer än 8 000 medarbetare i Lund, Helsingborg och Malmö. Vi förenas i vår strävan att förstå, förklara och förbättra vår värld och människors villkor.


Lunds universitet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Jämställdhet, lika villkor och mångfald är grundläggande principer för alla delar av vår verksamhet.




Arbetsuppgifter
Statsvetenskapliga institutionen söker en webbredaktör med ansvar för webbplatser avseende https://www.

sasnet.lu.se/sasnet-swedish-south-asian-studies-network (SASNET) respektive Forskarskolan i hållbar utveckling och fattigdomsbekämpning, https://www.developmentresearchschool.lu.se/startsida. Arbetsuppgifterna innefattar löpande förvaltning, uppdatering och utveckling av webbplatserna, så att de håller hög kvalitet och möter målgruppernas behov. Webbplatserna rör forskarutbildning, forskning och samverkan och riktar sig till såväl externa som interna användare. Det huvudsakliga arbetsredskapet är webbpubliceringsverktyget Drupal. Webbredaktören arbetar mycket självständigt, men har tillgång till samhällsvetenskapliga fakultetens nätverk av webbredaktörer och kommunikatörer som stöd. 

Webbredaktören ska bland annat ansvara för att alla webbsidor är uppdaterade; skriva tilltalande och målgruppsanpassade texter på engelska men även på svenska; bearbeta andras texter inför publicering; publicera nyheter på webbplatser; fotografera och bearbeta egna och andras bilder; skapa och skicka ut nyhetsbrev; administrera och producera material för sociala medier; arbeta med trycksaksproduktion (affischer, årsrapporter, roll-up:s mm.) samt ansvara för live-sändning av föreläsning/alternativt redigera och tillgängliggöra inspelade föreläsningar.

Arbetsuppgifterna kan också komma att innefatta kommunikationsrelaterade uppgifter av strategisk karaktär avseende forskarutbildning, forskning och samverkan, samt att bistå med administrativt stöd vid olika interna och publika arrangemang.

Kvalifikationer
För anställningen krävs:
-utbildning inom kommunikation på högskolenivå eller motsvarande;
-dokumenterad erfarenhet av arbete som webbredaktör och kommunikatör eller motsvarande;
-mycket god skriftlig och muntlig förmåga på både svenska och engelska;
-erfarenhet av att administrera och publicera i CMS, företrädesvis Drupal;
-erfarenhet av arbete i InDesign och Photoshop.  

Meriterande för anställningen är:
-erfarenhet av arbete med nyhetsbrev;
-erfarenhet av att arbeta i Google Analytics och med sociala medier;
-erfarenhet av att arbeta med forsknings- och utbildningskommunikation vid högskolesektorn;
-kunskap om GDPR;
-erfarenhet av att filma och live-sända evenemang;
-erfarenhet att arbeta i akademisk miljö/med akademisk engelska. 
-examen inom statsvetenskap på högskolenivå eller motsvarande;

Stor vikt läggs vid personliga egenskaper som god kommunikativ förmåga, samarbetsförmåga, servicekänsla och initiativförmåga.  

Vi erbjuder 
Lunds universitet är en statlig myndighet vilket innebär att du får särskilda förmåner, generös semester och en förmånlig tjänstepension. Läs mer på universitets webbplats https://www.lu.se/om-universitetet/jobba-hos-oss. 

Övrigt 
Anställningen är en tidsbegränsad anställning under minst 6 månader med omfattningen 60 procent med tillträde den 18 mars, 2024. 

Så här söker du 
Anställningen söks via universitetets rekryteringssystem. Ansökan ska/bör innehålla personligt brev med motivering till varför du är intresserad av anställningen och på vilket sätt anställningen matchar dina meriter. Ansökan ska även innehålla CV, examensbevis eller motsvarande samt övrigt som du önskar åberopa (kopior av betyg, uppgifter till referenser, rekommendationsbrev etc.)

Samhällsvetenskapliga fakulteten vid Lunds universitet är ett av landets ledande kunskapscentra för forskning och utbildning inom samhälls- och beteendevetenskap. Med verksamhet i både Lund och Helsingborg, över 700 anställda och cirka 5 700 helårsstudenter är fakulteten en av Lunds universitets största. Vi erbjuder en kreativ akademisk miljö med engagerade studenter och medarbetare. Vår huvuduppgift är att utveckla, förmedla och förvalta kunskap om samhälle, människa och organisationer i en miljö som präglas av öppenhet, tolerans och nyfikenhet.

Statsvetenskapliga institutionen kombinerar gamla anor med modern forskning och utbildning. Institutionen värnar ämnesbredd och metodologisk mångfald och har under lång tid varit framgångsrik i konkurrensen om externa forskningsmedel. Centrala forskningsområden är bl.a. demokrati och demokratisering, makt och förvaltning, diplomati, fred och konflikt, underrättelseanalys, politisk psykologi, genus, miljöpolitik samt välfärd. Statsvetenskapliga institutionens starka forskningsprofil avspeglas i undervisningen. Utbildningsmiljön är sedan länge starkt internationaliserad.



Vi undanber oss alla kontakter från annonsförsäljare, rekryterings- och bemanningsföretag på grund av statliga upphandlingsregler.

Ansök nu

Andra jobb i Lund från Qoitech AB

Nedan visas andra jobb i Lund från Qoitech AB .

Supply Chain and Operations Specialist

Logistiker
Läs mer Feb 17
We are looking for an organized and pragmatic Supply Chain and Operations Specialist to oversee and coordinate our company’s supply chain operations. You will be responsible for the entire supply chain process, from procurement to distribution. We strive for simplicity so there will be a strong focus on developing and implementing strategies and processes to improve our supply chain operations within the current ecosystem and with new partners for smooth and easy operations.


Your responsibilities
Develop and implement supply chain strategies that align with our business goals
Together with partners, oversee the procurement of materials, goods, and services to ensure quality and cost-effectiveness
Together with partner, oversee product logistics and distribution
Manage and monitor supplier performance to assess compliance with contractual agreements
Identify opportunities for process improvement and cost reduction
Develop and maintain positive relationships with key suppliers
Negotiate contracts with suppliers and vendors
Stay up to date on industry developments and best practices
Prepare reports for senior management on supply chain metrics
Provide support and input to other Qoitech teams (mainly Sales and R&D) in all Supply Chain related matters



Your skills and experience
5+ years experience in supply chain management or coordinator/project leadership role
Proven track record of streamlining processes and reducing costs
Experience in global supply chains is a merit but not mandatory
Strong understanding and interest, in digital media handling together with excellent communication skills
Good understanding and experience in high tech businesses (electronics, Internet of Things, software)
Excellent communications and presentation skills
Great project management and problem-solving skills



What we offer
Awesome products with a scaling user base and well-known enterprise customers across the globe.
Energy business and the technology domain that is one of the key enablers for sustainable technologies and products.
Opportunity to grow the expertise in energy optimization and influence to better energy usage and sustainable product development.
Scale-up company with high ambitions yet grounded in their key values of being and doing things in a simple, humble and credible way.
Fun and very knowledgeable team that values diversity and transparency
Competitive pay and vacation time

Ansök nu

Sales & Digital Marketing Assistant

Säljassistent
Läs mer Okt 5
Sales & Digital Marketing Assistant to Qoitech in Lund
If you want to work within sales, marketing and extend your CRM-knowledge in a fast phased company with international customers, then keep on reading!
We are Qoitech, and we're right now looking for you who are organized, detail-oriented, social and want to play a key role within Sales & Digital Marketing.
What you'll do
Your main area of responsibility will be to develop and drive digital sales. You'll be responsible for various performance channels such as Social Media and e-mail. Together with your team, you will develop and optimize effective digital marketing plans and strategies. You will work strategically but also hands-on to implement campaigns to reach both new and existing customers.
You will also put your analytic and administrative skills in action and manage information in the CRM-system Pipedrive.
Example of work assignments:
? Work with hand-on sales and marketing assignments
? Your primary work will be to analyze and improve the digital customer journey by doing A/B testing and optimization
? Work with Qoitech's CRM system (Pipedrive)
Who are you?
? Likely a student within Sales/Marketing or related fields
? A good communicator and a great team player
? Structured, accurate and open minded
? Understand the digital landscape, trends and their challenges
? Have the ability to write and speak English fluently
Perks of working with Qoitech?
? Remote-work friendly
? Being a part of a friendly work environment at a scale-up company
? Fun and very knowledgeable team that values diversity and transparency
? Energy business and technology domain that is one of the key enablers for sustainable technologies and products
? Opportunity to grow expertise in a tech company with international customers
About us:
Energy-efficient products make excellent business and better world. At Qoitech, we strive to make the most effective development tools for energy optimization, predictive battery life analytics and validation of battery-driven products, regardless of industry. By enabling ease of use, our products help developers and teams, throughout the stack, to develop for longer battery life, shorter development cycles and lower product and maintenance cost.
We began our journey in 2017, spun off of Sony Mobile in 2019 and now can proudly claim to have happy customers from 50+ countries, from makers to Fortune 500 companies.
Additional:
? Scope: flexible. 16 hours / week up to full-time.
? Start date: Beginning of November
? Location: Lund with remote work possibilities
If you have questions regarding the position, you are more than welcome to send an email to contact@qoitech.com
We work with ongoing selection so please submit your application as soon as you feel ready!

Ansök nu