Lund: Energiingenjör till Akademiska Hus i Lund

Hitta ansökningsinfo om jobbet Energiingenjör till Akademiska Hus i Lund i Lund. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Lund inom den kategorin.

Publicerad: 2022-08-01 // Varaktighet: Heltid

Vill du jobba med energifrågor i ett av landets mest spännande fastighetsbolag? Vi rekryterar nu en Energiingenjör till ett av våra mest teknikintensiva förvaltningsområden i Lund och söker dig som attraheras av teknikintensiva miljöer och dynamiska samarbeten.

Vill du jobba med energifrågor i ett av landets mest spännande fastighetsbolag? Vi rekryterar nu en Energiingenjör till ett av våra mest teknikintensiva förvaltningsområden i Lund och söker dig som attraheras av teknikintensiva miljöer och dynamiska samarbeten.

Ditt uppdrag
Som energiingenjör ingår du i avdelningen Operativt teknikstöd och utgör dels vår spetskompetens inom energiområdet såväl som specialistkunskaper inom något eller några teknikområden. Förutom energi finns specialistkompetens inom VVS, el och styr/automation i avdelningen. Arbetet sker både enskilt och i samverkan med bl.a. drift- och förvaltningspersonal, övriga ingenjörer och projektledare.
Energiingenjören har en teknisk nyckelroll på sin avdelning och arbetar med hela bredden av energifrågor. Tillsammans med övriga ingenjörer, är man i rollen också ett stöd till förvaltning, byggprojekt och fastighetsutveckling. Varje avdelning gör årsvisa planer avseende energieffektivisering för att nå vårt mål. I detta uppdrag är det stort fokus på att driva det operativa arbetet kring energiplaner och deltagande i andras eller egna projekt inom energiområdet.

Vi erbjuder
Att lära och tänka nytt är en del av vårt DNA. Därför har alla våra kollegor tydliga uppdrag och genom mentorskap, coachning, samverkan och erfarenhetsutbyte utvecklas vi ständigt. Vi har ett stort nationellt utbyte och du får tillgång till ett stort kontaktnät med både kollegor och kunskaper från Luleå i norr till Malmö i söder. Hållbarhet är ledstjärna i allt vi gör. Och hållbara blir vi tillsammans. Vi vet att våra medarbetare är avgörande för vår framgång och erbjuder därför alla olika typer av initiativ inom friskvård och hälsa.

Vi är nyfikna på varandras olika perspektiv och vet att våra olika personligheter, kompetenser och erfarenheter gör oss bättre. Vi arbetar gärna i tvärfunktionella team. Tillsammans lyfter vi varandra och stärker Sverige som kunskapsnation.
Som ett av Sveriges största fastighetsbolag möter vi våra kunder och partners där de är. I utvecklingen av effektiva och attraktiva kunskapsmiljöer, genom tjänster och produkter som förenklar för studenter och forskare och i skapandet av hållbara campus som en tillgång för hela samhället och Sverige som kunskapsnation. Akademiska Hus ligger i framkant av modern fastighetsskötsel där resan mot ytterligare digitalisering är påbörjad. Campusområdet som du kommer arbeta med består av undervisningslokaler, kontor och laboratorier och innefattar flera av våra mest teknikintensiva byggnader. Du ingår i en avdelning som består av driftingenjörer och teknikingenjörer inom kompetensområdena styr, VVS, el och energi.

Ditt bidrag
Vi söker dig som kan bidra med din erfarenhet och vill ansvara för att samordna och driva energiplanearbetet, utveckla styr- och driftoptimering och arbeta med systemutveckling av marklager och värmepumpsystem. Du kommer även att projektleda teknik-/energiprojekt, delta som expert vid om- och nybyggnationer och vara ett stöd i energifrågor till förvaltning och projektenhet. Du kommer också att ha en nyckelroll i implementering av Akademiskhus utveckling av modern drift, där ex implementera lokala effekthandelssystem kan komma ingå.

Hos oss driver du utveckling, du ser förbättringsmöjligheter och tar initiativ. Som person är du utvecklingsorienterad och trivs med att lösa problem. Du är självgående och strukturerad. Eftersom uppdraget innebär mycket samverkan är det viktigt att du har god samarbetsförmåga, är kommunikativ och lösningsorienterad. Vi värdesätter såväl strategiskt tänk och helhetssyn, som affärsmässighet. Tjänsten kräver att du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift, behärskar engelska i tal och skrift, är van användare av Office-paketet samt har B-körkort.
Du har en akademisk examen - civilingenjör eller högskoleingenjör inom energiområdet alternativt annan civilingenjörsexamen med kurser mot energi. Du har 5-10 års relevant erfarenhet från området, du kan tex ha arbetat som energi- eller teknikspecialist eller konsult. Du har goda kunskaper inom lönsamhetskalkylering och mycket god kännedom och praktisk erfarenhet av att driva energirelaterade projekt med ansvar att åtgärden utförts enligt överenskomna tekniska, ekonomiska och tidsmässiga ramar.

Är du intresserad?

Du utgår från vårt nya kontor i Lund och ingår i teamet Operativt teknikstöd SYD.

Varmt välkommen med din ansökan och ladda gärna upp ditt CV och ditt personliga brev redan idag!

Sista ansökningsdag är den 31 augusti. OBS! Ansökan görs på akademiskahus.se

Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Patrik Nordberg på telefon 040-660 63 55 eller e-mail patrik.nordberg@jeffersonwells.se eller Rikard Karlsson på rikard.karlsson@jeffersonwells.se alternativt 040-660 63 18

Alla platsannonser →

Andra jobb i Lund som Energideklarerare/Energiexpert

Nedan visas andra jobb i Lund som Energideklarerare/Energiexpert.

Energiexpert till framgångsrika SenseNode - Lund

Läs mer Sep 6
SenseNode erbjuder ett ledande Energy Analytics-verktyg för tillverkningsindustrin. Genom moderna IoT-sensorer samlas data in kostnadseffektivt som sedan presenteras och analyseras i det molnbaserade Energy Analytics. Resultatet blir ofta energibesparingar på 10-25%. Kunderna finns över hela Sverige, men även i Danmark, Tyskland och Polen. SenseNode är ett tillväxtbolag med stor potential med mycket namnkunniga kunder och starka ägare. Var med på den roliga resan att bygga ett tillväxtbolag! Huvudkontor finns på Ideon i Lund. För mer information, besök gärna www.sensenode.com



Energiexpert till framgångsrika SenseNode - Lund

Är du specialist på energiområdet och vill lämna ett positivt miljöspår efter dig? Gillar du att hjälpa kunder lyckas med sina energieffektiviseringar? Tycker du att det är spännande att jobba i en startup med stora möjligheter att utveckla och utvecklas? Då kan detta bli din nästa utmaning!

Några av dina arbetsuppgifter
Customer Success - hjälpa våra kunder att lyckas med sina energieffektiviseringsprojekt genom att utbilda, arrangera workshops, hålla presentationer m.m.
Analysera energidata med verktyget Energy Analytics
Utbilda kunderna i användandet av våra produkter
Kontakta användare via telefon, webmöten och besök (vid behov) för att uppmuntra användande och komma med tips och råd
Medverka vid energikartläggningar
Medverka vid förstudier
Ha ”örat mot rälsen” när det gäller önskemål, förbättringar och utveckling av funktioner som kunderna önskar
Vara en av länkarna mellan kundernas behov och det interna utvecklingsarbetet
Vara en ambassadör för SenseNodes tjänster och produkter


Din bakgrund
Du är en person som kan energi, gärna med industrierfarenhet, som kan se till att kunderna lyckas med sina besparingar. Du ger tips och förslag till att hitta förbättringar. Du är troligen energiingenjör eller har jobbat med energi/energieffektivisering i industrin. Vi ser gärna en person som kan uppmuntra kunderna till att utöka systemen på ett trovärdigt vis. Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift ses som en självklarhet. Då jobbet innebär en del resor, är körkort ett krav.

Din personlighet
Att jobba i en startup kräver något speciellt! Du är nyfiken och orädd och det är viktigt att du är prestigelös då alla hjälper till med allt. Du har mycket energi och med din utmärkta sociala kompetens skapar du förtroende hos våra kunder.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Lund och med viss möjlighet till hemarbete. Viss flexibilitet gällande arbetstider kan vara en fördel.

I denna rekrytering samarbetar SenseNode med Standby Workteam. Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen att söka tjänsten snarast via länken. För mer information kontakta gärna Kristian Berglund, tel 0709-605372.?

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Lund från Experis AB

Nedan visas andra jobb i Lund från Experis AB .

Ekonomiassistent/ Redovisningsekonom i Lund

Ekonomiassistent
Läs mer Mar 18
Vi söker nu dig som är ekonomiassistent/ redovisningsekonom och har ett par års erfarenhet av att arbeta med OTC, order to cash, processen. Du kommer att arbeta i ett större finance operations team hos en stor internationell kund i Lund som är verksam inom förpackningsindustrin.

Din roll i teamet kommer att vara att ansvara för att säkra och driva processen för kundfordringar för företagets nordiska enheter.

Dina ansvarsområden kommer att inkludera:

* Dagliga problem relaterade till kundfakturor och kundfordringar
* Tillhandahålla support till olika intressenter inom företaget rörande finansiella frågor inom ditt ansvarsområde
* Daglig kontakt med företagets outsourcingpartner
* Kunduppföljning, kontoavstämningar och manuella betalningar
* Omfakturering och återfakturering
* Delta i den månatliga bokstängningsprocessen utifrån OTC-perspektivet
* Initiera, anta och driva kontinuerlig förbättring genom att använda moderna verktyg eller metoder: automatisering, analys, datamodellering, etc.
* Andra vanliga uppgifter förknippade med allmän redovisning

Kvalifikationer:

* Minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
* God förståelse för kund- och leverantörsreskontra samt OTC-processen
* Erfarenhet av bokstängning och utmärkt kunskap i Excel
* Meriterande om du arbetat i SAP och om du har tidigare erfarenhet av automatiseringsverktyget Power Automate

Personliga egenskaper:

* Analytisk och lösningsorienterad
* Drivs av kontinuerlig förbättring och utveckling
* God teamspelare med förmåga att leverera högklassig service till dina och företagets intressenter

Varmt välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdagen är den 20 mars

Vi arbetar med löpande urval varför tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens slut.

Ansök nu

Logistic officer till internationell kund i Lund

Transportledare
Läs mer Dec 12
Är du skicklig inom logistik och har en förmåga att hantera stressiga situationer? Är du redo att ta på dig nästa utmaning och göra verklig påverkan? Då är detta din chans att bli vår kunds nästa Logistic Officer. Vi letar efter en Logistic Officer som ska vara en del av SOS (Special Order Service)-teamet, en 24-timmars akutjour inom området Integrated Network Europe. Låter detta som något för dig? Välkommen med din ansökan!

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd av Jefferson Wells men arbeta hos vår kund i Lund. Uppdraget startar i januari 2024 och varar initialt i 12 månader, men med möjlighet till förlängning för rätt person.

Om uppdraget:
Som Logistic officer kommer du att leda expressförsändelser för kunder som befinner sig i kritiska situationer på sina anläggningar. Din roll är att säkerställa de bästa logistikpraktikerna på kortast möjliga tid.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:

* Koordinera expressförsändelser till våra distributionscentraler, marknadsföretag och slutkunder
* Ansvara för fakturering och utfärdande av relevant exportdokumentation
* Utvärdera alternativ vid brist på material
* Säkerställa att transporten till varje kund sker i rätt tid och till lägsta möjliga kostnad
* Arbeta nära tillsammans med lagret och speditörer för att hitta den bästa lösningen för våra kunder

Den vi söker:
För att lyckas i rollen som Logistic Officer ser vi att du har goda konflikthanteringsförmågor, är en sann lagspelare och har starka analytiska egenskaper. Som person tror vi att du är lugn, flexibel och har en förmåga att se lösningar snarare än problem, även i stessiga situationer.

Du behöver också:

* Ha utbilning inom Supply Chain Management, Ingenjörsvetenskap eller Företagsekonomi
* Minst 5 års operativ erfarenhet inom logistik och supply chain
* Kunskap om SAP R/3, BO och Power BI-verktyg
* Flytande engelska, både i tal och skrift, är ett krav

Vad kan Jefferson Wells erbjuda dig?

Som konsult på Jefferson Wells får du möjlighet att utvecklas på olika uppdrag inom olika branscher. Konsultföretaget Jefferson Wells ingår i den stora koncernen ManpowerGroup och vi får ständigt in nya, spännande uppdrag, vilket skapar möjligheter för din personliga utveckling och karriär. Du blir som konsult en del av vårt härliga team! Vi är måna om att alla ska känna sig delaktiga, och anordnar regelbundet konsult- och nätverksträffar samt AW:s.

Kontaktuppgifter och ansökan

För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Ida Oskarsson via e-post: ida.oskarsson@manpower.se eller telefonnummer: 0722057550.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Om Jefferson Wells

Jefferson Wells är ett värderingsstyrt bolag med konsulternas karriärsmål i fokus. Vi har ett långsiktigt engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Som konsult hos Jefferson Wells utvecklar du tillsammans med din konsultchef en specifik karriärplan utifrån dina önskemål och din kompetens. Genom oss får du möjlighet att arbeta på stora internationella koncerner och mindre bolag inom många olika branscher.

Ansök nu

Interimschef på 75% till Lunds universitet från mars-juni 2024

Kontorschef, utbildningsföretag
Läs mer Dec 20
Vi hjälper nu Lund University Commissioned Education, LUCE (som är Lunds universitets avdelning för uppdragsutbildning och kompetensutveckling av yrkesverksamma) att hitta en interim chef som kan hålla ställningarna hos dem under tiden de tittar på en permanent lösning för rollen.

Med den senaste forskningen som grund utvecklar och säljer LUCE kurser, program och seminarier i nära samarbete med organisationer, företag och myndigheter, regionalt, nationellt och internationellt.

Uppdraget är ett konsultuppdrag där du är konsult (anställd eller underkonsult) hos oss på Jefferson Wells men tillbringar dina arbetsdagar på Lunds Universitet i rollen som avdelningschef för avdelningen Uppdragsutbildning.

Uppdragsstart: 1-15 mars 2024

Uppdragets längd: ca 4 månader, t.o.m. den 30 juni 2024 med möjlighet till förlängning till den 30 oktober 2024.

Uppdragets tjänstgöringsgrad: Deltid/ 75%

Ansvarsområden

Som interimschef för avdelningen har du övergripande ansvar för ekonomi, arbetsmiljö och personalfrågor. Du kommer att leda, fördela och utveckla arbetet inom avdelningen, som för närvarande består av 27 medarbetare, varav två är gruppchefer. Du kommer även att ingå i sektionens ledningsgrupp, vilken består av en sektionschef, fem avdelningschefer och en controller.

Skallkrav:

* Dokumenterad erfarenhet av att vara chef med personalansvar på svenskt universitet, för en grupp om minst 20 personer.
* Mycket goda kunskaper i både engelska och svenska.
* Erfarenhet av att arbeta på en statlig myndighet.
* Erfarenhet av att framgångsrikt leda en grupp med mycket varierande arbetsuppgifter.
* Akademisk examen omfattande minst 3 års heltidsstudier.

Meriterande:

* Erfarenhet av att leda andra chefer.

Ansökan:

Vi arbetar med löpande urval varför tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens slut.

Vänligen skicka din ansökan snarat, dock senast den 3 januari.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Operativ Inköpare/Inköpsassistent - Konsultuppdrag på 50-60%

Inköpsassistent
Läs mer Nov 13
Jefferson Wells söker nu en engagerad och erfaren operativ inköpare/inköpsassistent för ett spännande konsultuppdrag hos en framstående kund i Lund. Verksamheten går starkt, och uppdraget är initialt på 3 månader med möjlighet till förlängning. Som en del av vårt team kommer du att vara anställd hos Jefferson Wells men spendera dina arbetsdagar ute hos vår kund.

Arbetsuppgifter:

I rollen som operativ inköpare/inköpsassistent kommer du att ha en central roll i inköpsprocessen och arbeta bl. a. med följande:

* Inköpsprocessen: Arbeta med hela inköpsprocessen från anmodan till ordererkännande, säkerställa smidiga och effektiva inköp.
* Avrop: Genomföra avrop och förhandla med leverantörer för att säkerställa optimala villkor och priser.
* Leveranshantering: Bevaka inleveranser och säkerställa att de sker enligt överenskomna villkor och tidsscheman.
* Lageruppföljning: Följa upp lagersaldot och arbeta aktivt med lageroptimering för att säkerställa effektiv lagerhantering.
* Transportkoordinering: Boka och koordinera transporter för att säkerställa smidig logistik.
* Leverantörsreklamationer: Hantera och följa upp leverantörsreklamationer för att säkerställa hög kvalitet och kundnöjdhet.

Krav och kompetenser:

För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du har:

* Minst två års erfasrenhet av liknande arbete inom inköp och logistik.
* God förhandlingsförmåga och goda kommunikationsfärdigheter.
* Förmåga att arbeta självständigt och ta eget ansvar.
* God systemförståelse och erfarenhet av att arbeta med inköpssystem. Har du tidigare arbetat i Jeeves är det meriterande.
* Kunna arbeta obehindrat på såväl svenska som på engelska.

Om du önskar en anställnign på mer än 60% är det här dessvärre inte rätt uppdrag för dig.

Ansökan:

Vi välkomnar din ansökan snarast då vår kund har ett omgående behov. Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas före ansökningstidens slut.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Produktionsansvarig till SiC Systems AB i Lund

Produktionschef, tillverkning
Läs mer Okt 11
SiC Systems verkar inom halvledarindustrin och specialiserar sig på tillverkning av induktiva ugnar för kristalltillväxt av kiselkarbid. Vi söker en engagerad och kompetent produktionsansvarig som kan leda och utveckla verksamheten. SiC befinner sig just nu i ett expansivt skede med utveckling av nästa generations utrustning. Vill ta nästa steg i din karriär? Då är detta din chans att bli en del av SiC·S.

Ansvarsområden:

Som Produktionsansvarig på SiC·S kommer du att spela en avgörande roll i att säkerställa att vår produktion är effektiv, kundanpassad och uppfyller de högsta kvalitetsstandarderna. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera:

* Ledning och utveckling av produktionen
* Optimering av arbetssätt, processer och flöden
* Arbeta nära våra kunder för att förstå deras unika behov och säkerställa kundanpassning
* Strukturera inköpsprocessen
* Ansvara för inköp och leveranshantering för att upprätthålla hög leveransprecision



Kvalifikationer:

Vi söker dig som har erfarenhet av produktionsledning inom tillverkningsindustrin. Vi ser att du har djup förståelse för produktionstekniska processer. Vi tror att du är har förmåga att utveckla och implementera effektiva arbetsmetoder. För att bli framgångsrik i rollen krävs att du har en analytisk förmåga och förmåga att hantera komplexa problem samt kunna jobba på ett strukturerat och metodiskt arbetssätt.

Eftersom vi jobbar i både nationell och internationell miljö, är goda kunskaper i både svenska och engelska ett krav.

Erfarenhet av affärssystem, gärna Monitor ERP och akademisk utbildning såsom civilingenjör, högskoleingenjör eller motsvarande är meriterande.



Vi erbjuder:

På SiC·S får du möjligheten att arbeta i en spännande och utmanande miljö där du kan påverka produktionen och kundrelationer. Vi erbjuder en konkurrenskraftiga villkor och förmåner samt möjligheten att utvecklas i din karriär. Du kommer att ha chansen att påverka och forma produktionen av våra processutrustningar för kristalltillväxt av kiselkarbid.



Om SiC Systems AB:

Vi utvecklar och tillverkar processutrustning för halvledartillverkning främst induktiva ugnar för kristalltillväxt och kiselkarbid. Kiselkarbid har ett brett bandgap och är därför väl lämpat för kraftelektroniska tillämpningar. Kraftkomponenter av kiselkarbid möjliggör stora energibesparingar i den pågående elektrifieringen för grön omställning. Efterfrågan på energieffektiva kraftkomponenter ökar kraftigt och drivs framför allt av bilindustrins omställning till eldrift.

Företaget grundades 2020 och bygger på mångårig erfarenhet av processutrustning för halvledare för både forskning och industriell användning. SiC·S är delägt av LPE S.p.A, dotterbolag till ASM International N.V. För mer info, se nedanstående hemsidor.

https://www.lpe-epi.com

https://wwwasm.com



Sök tjänsten redan idag

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Annika Nessvold på telefon 040-660 63 32 eller annika.nessvold@jeffersonwells.se. Då vi tillämpar löpande urval vill vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt via länken i annonsen på www.jeffersonwells.se.

Ansök nu

Inköpsadministratör

Inköpsassistent
Läs mer Sep 5
Vi på Jefferson Wells söker just nu dig som vill jobba som inköpsadministratör hos en av våra kunder i Lund. Har du erfarenhet av arbete inom inköp och av att arbeta i en organisation i en internationell miljö? Vi söker dig som är en ansvarstagande och kommunicerande lagspelare som är redo för en ny utmaning.
Låter detta som en tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

Detta är ett konsultuppdrag som inledningsvis varar 4 månader med möjlighet till förlängning ytterligare 2 månader. Du kommer att vara anställd av Jefferson Wells men arbeta hos vår uppdragsgivare.

Om uppdraget:
Denna tjänst innebär att du kommer att tillbringa dina arbetsdagar ute hos vår kund. Tjänsten är på heltid med start 1 oktober.
I rollen som inköpsadministratör kommer dina huvudsakliga ansvarsområden vara att:

* Förbereda och övervaka inköpsorders
* Svara på interna och externa förfrågningar om information relaterad till upphandling
* Stötta gruppledaren, upphandlingsadministration och upphandlare i upphandlingsfrågor
* Underhålla upphandlingsfiler
* Hålla data och prislistor uppdaterade i ERP-systemets och EAM:s upphandlingsmodul
* Förbereda upphandlingsrelaterade rapporter

Den vi söker:
Till denna här roll söker vi dig som är en kommunikativ lagspelare med en flexibel attityd till förändringar och som har förmågan att planera och organisera ditt arbete. För att lyckas med arbetet krävs det att du är metodisk i ditt sätt att jobba och vi söker dig som:
* Har en relevant utbildning samt minst 2 års erfarenhet av arbete som inköpsadministratör eller liknande
* God datorvana. Kunskaper i MS Office är ett krav. Färdigheter i ERP system, framförallt Agresso är meriterande.
* Har goda kunskaper i engelska i tal och skrift är en förutsättning. Även fördelaktigt om du har kunskaper i andra europiska språk, framförallt svenska.

Vi kommer löpande att presentera kandidater för detta uppdrag, så tveka inte att ansöka redan idag!

Låter detta som ditt nästa jobb? Varmt välkommen att ansöka via "ansök nu" länken här bredvid.

Vad kan Jefferson Wells erbjuda dig?
Som konsult på Jefferson Wells får du möjlighet att utvecklas på olika uppdrag inom olika branscher. Konsultföretaget Jefferson Wells ingår i den stora koncernen ManpowerGroup och vi får ständigt in nya, spännande uppdrag, vilket skapar möjligheter för din personliga utveckling och karriär. Du blir som konsult en del av vårt härliga team! Vi är måna om att alla ska känna sig delaktiga, och anordnar regelbundet konsult- och nätverksträffar samt AW:s.

Kontaktuppgifter och ansökan
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ida Oskarsson på ida.oskarsson@manpower.se.
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Om Jefferson Wells
Jefferson Wells är ett av Sveriges största konsultbolag av chefer och specialister. Vi har den unika förmånen att samarbeta med företag, myndigheter och organisationer inom privat och offentlig sektor i hela Sverige. Våra konsultchefer har gedigen kunskap inom just ditt område och som konsult hos oss är din karriär och utveckling alltid i fokus. Hos oss kan du både gå som tillsvidareanställd konsult på ett specifikt uppdrag eller som samarbetspartner med eget företag.

Ansök nu