Lund: Lidl Lund söker Säljledare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Lidl Lund söker Säljledare i Lund. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Lund inom den kategorin.

Publicerad: 2022-04-29 // Varaktighet: Heltid

Vill du arbeta för dagligvaruhandelns snabbast växande kedja som också är certifierad som Top Employer 2022? Vill du utveckla människor och ge våra kunder en upplevelse som överträffar deras förväntningar? Välkommen till rollen som säljledare på Lidl!


Om Lidl
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer snabbare än någon annan livsmedelskedja. Ta chansen att arbeta för en Top Employer 2022 certifierad arbetsgivare.


Om tjänsten
Som säljledare på Lidl är du butikschefens högra hand och har en given plats i butiksledningen. Du motiverar och inspirerar butiksteamet till att uppnå sin fulla potential varje dag och säkerställer att uppgifter utförs effektivt, korrekt och i tid. Du deltar självklart i det dagliga butiksarbetet och arbetar tillsammans med teamet för att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen.
Rollen innefattar uppgifter som:
Säkerställa och leverera utmärkt kundservice i butiken
Stötta butikschefen i det dagliga arbetet i butiken och se till att ni når resultat genom att leda, motivera och utveckla butikspersonalen samt delta i det dagliga arbetet på ett föredömligt sätt
Säkerställa att butiken lever upp till våra grundpelare inom kundvänlighet, varutillgänglighet, färskhet, renlighet och lönsamhet
Arbeta målinriktat med butikens nyckeltal
Samordna och organisera introduktion och vidareutbildning av alla butiksmedarbetare
Du har även totalansvaret för butiksdriften när butikschefen inte är på plats

Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning.
Då butiken är öppen alla veckans dagar kommer både dags-, kvälls- och helgarbete att förekomma.


Din profil
Du har erfarenhet av att leda, engagera, inspirera och utveckla team
Du har god problemlösningsförmåga och är duktig på att planera och delegera arbetsuppgifter
Du har starkt kundfokus och mycket god kommunikationsförmåga där du kan ge feedback som utvecklar teamet och butiken
Du har viljestyrkan att slutföra saker i tid och motiveras av att överträffa satta mål och maximera produktiviteten
Du har möjligtvis tidigare erfarenhet av att arbeta som ställföreträdande butikschef, butikschef eller som avdelningsansvarig inom dagligvaruhandeln
Du har en avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande, gärna med inriktning mot handel
Om du har erfarenhet av att arbeta inom dagligvaruhandeln eller liknande bransch är det meriterande
Du behärskar svenska flytande i både tal och skrift



Vi erbjuder
Vi erbjuder dig en utmanande och utvecklande arbetsmiljö där du får mycket ansvar och möjlighet att påverka Lidls framgång i Sverige. Vårt dagliga arbete är, förutom att leda, inspirera och leverera utifrån tydligt satta mål även karaktäriserade av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Och eftersom vi växer, kan du fortsätta utvecklas. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. Du blir en del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt för att fortsatt kunna utmana branschen.
Vi har förmåner så som friskvårdsbidrag, medarbetarrabatt i våra butiker samt tillgång till mängder av erbjudanden via förmånsportalen Benify. Självklart omfattas du också av kollektivavtal.
Vill du vara med på vår Lidl resa?
Om ditt svar är ja, då söker du jobbet såhär:
Klicka på “Sök nu”
Fyll i formuläret
Bifoga CV samt personligt brev

Denna rekrytering sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast. Vår rekryteringsprocess består av tester, telefonintervju, personlig intervju samt digital referenstagning.
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobb@lidl.se.
Vi ser fram emot din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Lund som Säljledare

Nedan visas andra jobb i Lund som Säljledare.

Säljcoach

Läs mer Mar 18
Älskar du försäljning och motiveras av att stänga affärer och se andra utvecklas? Då kan detta vara nästa steg i din säljkarriär då Pauser Media AB söker en säljcoach till deras nya kontor i Lund. 

Om oss

Pauser Media är ett mediaföretag med en tydlig målsättning – att göra skillnad. Vi fokuserar på strategisk kunskap för att stödja våra kunder i deras arbete. Genom våra tidningar, nyhetssajter, nyhetstjänster, och nyhetsbrev, samt våra konferenser och utbildningar, erbjuder vi hållbarhetschefer, VD:ar, kvalitetsansvariga och IT-chefer snabb och fördjupad omvärldsbevakning inom deras specifika ämnesområden

Vi publicerar fyra ledande facktidningar – Miljö & Utveckling, Telekom idag, Kvalitetsmagasinet och Vd-tidningen – samt tillhörande nyhetssajter och nyhetsbrev. Våra evenemang, inklusive ett tiotal konferenser och utbildningar, samlar över 3 000 deltagare från olika yrkesroller. Dessutom finns nyhetstjänsterna Kvalitetsvård och Hållbart samhällsbyggande.

Vi erbjuder

Här får du möjligheten att vara en del av ett välmående familjeföretag i stark tillväxt med cirka 40 medarbetare. Med huvudkontor i Stockholm och närvaro i Lund och Umeå är Pauser Media ett snabbt växande medieföretag med tydliga ambitioner och god lönsamhet. Du kommer att jobba med en omtyckt och väletablerad produkt samt högkvalitativa produkter som vi är mycket stolta över. Det här är ett inspirerande nästa steg för dig som älskar försäljning och vill se andra lyckas.

Vi har en stark gemenskap med härliga kollegor och tror på att tillsammans kan vi nå framgång. För att göra arbetsdagen rolig och inspirerande erbjuder vi bland annat kickoffer, friskvårdsbidrag, frukostar, tävlingar och luncher som du kan ta del av.

Om rollen

Som säljcoach leder du ett växande team på sju medarbetare, vilket snabbt kommer att expandera ytterligare. Här får du möjlighet att bygga upp ditt säljteam och vara med och se dem blomstra. Ditt team tillhör prenumerationsavdelningen och fokuserar på att sälja prenumerationer över telefon. Målgruppen inkluderar VD, hållbarhetschefer, IT-chefer och verksamhetsansvariga.

Ditt dagliga arbete innefattar ledarskap och coaching genom en tydlig säljmetodik. Det inkluderar uppstartsmöten, 1-2-1 möten, coachsamtal, medlyssning, uppföljning av mål och KPI:er samt möten med det operativa säljledningsgruppen. En del av din roll är också att delta i försäljning själv. Du ansvarar dessutom för att upprätthålla och stärka den starka säljkulturen genom tävlingar och andra inspirerande aktiviteter. Du kommer att vara baserad på vårt kontor i Lund, nära tågstationen och rapportera till den svenska försäljningschefen.

Om dig

För att trivas och lyckas i denna roll är du en inspirerande och kreativ person med energi att driva framgång. Du har givetvis tidigare erfarenhet av försäljning, antingen inom B2B eller B2C med goda resultat men önskar ett nästa steg i din säljkarriär. Du är bekant med att använda telefonen som ditt huvudsakliga verktyg och älskar känslan i att göra en ny försäljning.

Som individ är du resultatinriktad, energisk, kreativ och har en utmärkt förmåga att bygga förtroende. Du är en skicklig kommunikatör och njuter av att leda andra till framgång, samtidigt som du inte vill släppa försäljningen själv.

Ansökan

Är du redo för ditt nästa steg i din säljkarriär?

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Johanna Nygren. Önskas ytterligare information kring tjänsten är du välkommen att kontakta Johanna på johanna.nygren@salesonly.se. Vi jobbar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan - finns annonsen kvar så är den fortfarande sökbar! Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. SalesOnly får inte längre ta emot eller hantera ansökningar som inkommer via mail då detta strider mot direktiven i GDPR. För att din ansökan ska behandlas måste du skicka in din ansökan via Ansök här i annonsen.

För mer info om Pauser Media. Besök gärna https://www.pausermedia.se/

Ansök nu

Sales Manager Sustainability and Energy

Läs mer Dec 11
At Tetra Pak we commit to making food safe and available, everywhere; and we protect what's good – protecting food, protecting people, and protecting the planet. By doing so we touch millions of people's lives every day. And we need people like you to make it happen.
Job Summary
Do you want to be part of developing a brand-new business area with the support of an already established business? Here is your chance!
We are looking for a Sales Manager Sustainability & Energy to join the North Europe Processing Sales Team to help continue our path of sustainable and profitable growth.
In this role you will be responsible for representing Tetra Pak within North Europe for Key Component business with new as well as existing customers and opportunities in all food categories with a particular focus on opportunities in energy saving.
This position is based either in Lund, Sweden, High Wycombe, UK or Dublin, Irland. You can be home based if based in UK or Irland, with support from the High Wycombe or Dublin offices. Or you can also be based in our office in Lund. You will be travelling approximately 30 % of your time to our customer sites within UK, Ireland, and Scandinavia.
What you will do
As Sales Manager Sustainability & Energy, you will:
Map potential areas for focus on energy saving initiatives.
Develop value-based opportunities with selected customers or customer groups within the Food Industry.
Develop an energy-based sales strategy for selected customers and lead the execution of that strategy.
Interpret the customers’ needs and ensure the Tetra Pak offer meets those needs.
Ensure that benefits and values are clearly understood, calculated, and conveyed to the customer.
Prepare quotations where appropriate.
Present proposals, benefits, and value arguments to customers.
Accurately manage your pipeline of opportunities so that Tetra Pak has a clear picture of volume and timing of new business.
Negotiate orders to achieve the expected selling price and margin.
Work closely with Tetra Pak channel partners to drive business growth

We believe you have
Degree holder in the field of Engineering, Food Science or equivalent.
7+ years in working experience in sales management, preferably gained in Dairy, Food or Beverage Processing industries.
Experience of selling capital goods in a B2B environment.
Knowledge of dairy, beverage, cheese and prepared food technologies and industrial production.
Excellent interpersonal skills: You can easily build relationships, communicates with efficiency and are ready to transfer technical know-how.
Ability to prioritize and manage scarce resources appropriately.
Ability to challenge accepted habits and promote dynamic and positive behaviors.
Strong self-motivation, initiative-taker, flexible attitude.
Ability to develop and manage customer plans.
Good presentation skills.
Stamina and persistence.
Excellent skills in English, both written and oral.

We Offer You
A variety of exciting challenges with ample opportunities for development and training in a truly global landscape
A culture that pioneers a spirit of innovation where our industry experts drive visible results
An equal opportunity employment experience that values diversity and inclusion
Market competitive compensation and benefits with flexible working arrangements

Apply Now
If you are inspired to be part of our promise to protect what’s good; for food, people, and the planet, apply through our careers page at https://jobs.tetrapak.com/.
To find out more about how it is to work at Tetra Pak in Lund, take a look at following website https://publications.inpublix.com/we-are-tetra-pak/
This job posting expires on 2024-01-02
To know more about the position contact Kevin Lawler at kevin.lawler@tetrapak.com.
Questions about your application contact Erika Bjerning at erika.bjerning@tetrapak.com
For trade union information contact Sveriges Ingenjörer Lars Haraldsson at +46 46 36 2533 and Unionen Lisbeth Larsson at +46 46 36 2320

Ansök nu

CCO to Zaplox

Läs mer Okt 27
Today, we’re proud to say we're the leading provider. And our growth journey is more exciting than ever! That's why we need you. The dynamic and focused Chief Commercial Officer (CCO) that can develop and implement the company's commercial strategy to further drive revenue growth, profitability and maximize market opportunities!

About the role

This is an exciting opportunity to join a leading company in the digital solutions industry. The CCO will play a critical role in the company's continued growth and success.

The CCO will lead the sales, marketing, and customer success teams to achieve business objectives and deliver exceptional customer experience. This role requires both operational and strategic and operational sales with strong leadership skills and a deep understanding of B2B dynamics. The position is part of the Executive Leadership team and reports to the CEO.

Responsibilities

Develop and execute the company's commercial strategy, ensuring alignment with business objectives and goals.
Drive revenue growth by identifying new business opportunities, expanding the customer base, and maximizing sales potential.
Lead and manage the commercial team (sales, marketing, and customer success) to achieve targets and deliver exceptional customer experience.
Collaborate with cross-functional teams to develop pricing strategies, product positioning, and go-to-market plans.
Monitor market trends, competitor activities, and industry developments to identify opportunities for innovation and growth.
Build and maintain strong relationships with key customers, partners, and other stakeholders.
Provide strategic guidance and advice to the executive leadership team on commercial initiatives and market dynamics.
Manage all aspects of the customer lifecycle to acquire, onboard and retain customers.
Structure and manage customer data & CRM systems.
Foster a high-performance culture, promote teamwork, and develop talent within the commercial organization.
Follow up and report on team and overall company performance.
Manage all aspects of the departmental cost budget and revenue forecasts.


 Qualifications

Experience as a CCO or in a similar executive leadership role within a SaaS organization and/or other relevant industries.
Strong business acumen and strategic thinking abilities.
Excellent leadership and people management skills on an international level.
Track record of driving revenue growth and achieving commercial targets.
Deep understanding of sales, marketing, and customer success principles and practices.
Extensive experience with CRM software and sales analytics tools.
Ability to thrive in a fast-paced, dynamic environment.


About Zaplox

Zaplox is a rapidly growing company with a strong focus on innovation. We are committed to providing our customers with the best possible digital solutions that support their business success. We are a team of passionate and dedicated individuals always looking for new ways to improve our products and services. We develop what is needed today and demanded tomorrow. For an industry that we genuinely love.

Interested?

In this recruitment we cooperate with Wise Professionals/ KIMM. For further information about the role please contact Recruitment Consultant Maggie Klingenstierna at maggie.klingenstierna@kimm.se.

We look forward to receiving your application via www.kimm.se. You apply with your CV or LinkedIn profile and will be asked to kindly answer a few questions. If you go further in the process, you will within two days be invited to carry out two tests (aptitude and personality). We include these tests in all our recruitment processes in order to ensure an objective, open-minded and fair selection work.

All applications and contacts remain confidential. Selection is ongoing so do not wait to submit your application.

Ansök nu

Application Sales Manager - Beverage

Läs mer Aug 3
At Tetra Pak we commit to making food safe and available, everywhere; and we protect what's good – protecting food, protecting people, and protecting the planet. By doing so we touch millions of people's lives every day. And we need people like you to make it happen.
Job Summary
We are looking for an Application Sales Manager to drive sales in the beverage category providing sustainable and pro?table growth. This is a perfect chance to work with and make a difference for Tetra Pak’s customers within the beverage category!
The role sits within the Business Stream - PSE Liquid Food Solutions (BS LFS) in its business stream Beverage. In this position you, you will report to the Commercial Manager Beverage and be part of a global team with vast beverage knowledge within JNSD, CSD and other beverages.
This is a permanent position and is placed in Lund, Sweden and you should expect to travel approximately 25% yearly.
What you will do
As Application Sales Manager, you will drive mutual sustainable growth for new sales by driving a cross-functional, cross-border team to build strong customer relationships while identifying and capturing short-, medium- and long-term business opportunities.
Convince others within the organization to accept complete proposals and programs where all parties are willing participants, e.g., Key Account Manager (KAM) for Strategic Accounts (SA), Packaging KAM, Projects responsible, Service responsible, Finance responsible
Collaborate with BS LFS global sales team, Commercial Manager and coordinate cross functional activities
Drive improved understanding of the market operations overall business (marketplace, channel, competitive environment, strategy, productivity and pro?tability) in your region
Support and drive the execution of market plans together with the market operations in your region
Ensure that customer issues are resolved in a timely manner
Develop competences of the market operations sales teams in your region to secure that they match customer needs
Drive up-to-date beverage knowledge of Tetra Pak's new sales within market operations in your region and ensures that the relevant Tetra Pak portfolio is deployed in full, meets competitiveness requirements and delivers a strong value proposition
Convince external parties who are sceptical or unwilling to accept new concepts, practices, and approaches, e.g., IAs, local Accounts, KAs

We believe you have
Documented engineering experience (processing or automation) of JNSD (Juice Nectar Still Drinks), soft drinks (carbonated or non-carbonated), or dairy production lines.
At least 5 years of leadership role experience and at least 7 years of experience working in food processing.
Extensive knowledge of food processing / JNSD (Juice Nectar Still Drinks) / soft drinks business – specifically sales and customer management.
A degree in Engineering or equivalent, preferably in Automation, Mechanical or Food Science disciplines.

We believe the successful candidate has strong drive for result, an analytic as well as an open mindset, you need an ability to find appropriate solutions. In this position you will need to influence and informally lead others, we are therefore looking for a positive and inspiring person - motivating, and coaching is something you enjoy. Also, you have excellent communication skills and the ability to create and maintain relationships, as the work includes close contacts with customers, suppliers, and colleagues. Furthermore, you have highly developed decision-making and great organization and time management skills. Since Tetra Pak for sure is a global and diverse company, you have excellent skills in English, written as well as spoken.
We Offer You
A variety of exciting challenges with ample opportunities for development and training in a truly global landscape
A culture that pioneers a spirit of innovation where our industry experts drive visible results
An equal opportunity employment experience that values diversity and inclusion
Market competitive compensation and benefits with flexible working arrangements

Apply Now
If you are inspired to be part of our promise to protect what’s good; for food, people, and the planet, apply through our careers page at https://jobs.tetrapak.com/.
This job posting expires on 2023-08-24
To know more about the position contact Magnus Kimming at Magnus.Kimming@tetrapak.com
Questions about your application contact Erika Bjerning at +46 46 36 1788
For trade union information contact Sveriges Ingenjörer Lars Haraldsson at +46 46 36 2533 and Unionen Lisbeth Larsson at +46 46 36 2320

Ansök nu

Sales Manager Sustainability and Energy

Läs mer Jul 20
At Tetra Pak we commit to making food safe and available, everywhere; and we protect what's good – protecting food, protecting people, and protecting the planet. By doing so we touch millions of people's lives every day. And we need people like you to make it happen.
Job Summary
We are looking for a Sales Manager Sustainability & Energy to join the North Europe Processing Sales Team to help continue our path of sustainable and profitable growth.
In this role you will be responsible for representing Tetra Pak within North Europe for Key Component business with new as well as existing customers and opportunities in all food categories with a particular focus on opportunities in energy saving.
This position is based either in Lund, Sweden, High Wycombe, UK or Dublin, Irland. You can be home based if based in UK or Irland, with support from the High Wycombe or Dublin offices. Or you can also be based in our office in Lund. You will be travelling approximately 30 % of your time to our customer sites within UK, Ireland and Scandinavia.
What you will do
As Sales Manager Sustainability & Energy, you will:
Map potential areas for focus on energy saving initiatives.
Develop value-based opportunities with selected customers or customer groups within the Food Industry.
Develop an energy-based sales strategy for selected customers and lead the execution of that strategy.
Interpret the customers’ needs and ensure the Tetra Pak offer meets those needs.
Ensure that benefits and values are clearly understood, calculated, and conveyed to the customer.
Prepare quotations where appropriate.
Present proposals, benefits, and value arguments to customers.
Accurately manage your pipeline of opportunities so that Tetra Pak has a clear picture of volume and timing of new business.
Negotiate orders to achieve the expected selling price and margin.
Work closely with Tetra Pak channel partners to drive business growth.

We believe you have
Degree holder in the field of Engineering, Food Science or equivalent.
7+ years in working experience in sales management, preferably gained in Dairy, Food or Beverage Processing industries.
Experience of selling capital goods in a B2B environment.
Knowledge of dairy, beverage, cheese and prepared food technologies and industrial production.
Excellent interpersonal skills: You can easily build relationships, communicates with efficiency and are ready to transfer technical know-how.
Ability to prioritize and manage scarce resources appropriately.
Ability to challenge accepted habits and promote dynamic and positive behaviors.
Strong self-motivation, initiative-taker, flexible attitude.
Ability to develop and manage customer plans.
Good presentation skills.
Stamina and persistence.
Excellent skills in English, both written and oral.

We Offer You
A variety of exciting challenges with ample opportunities for development and training in a truly global landscape
A culture that pioneers a spirit of innovation where our industry experts drive visible results
An equal opportunity employment experience that values diversity and inclusion
Market competitive compensation and benefits with flexible working arrangements

Apply Now
If you are inspired to be part of our promise to protect what’s good; for food, people, and the planet, apply through our careers page at https://jobs.tetrapak.com/.
This job posting expires on 2023-08-06
To know more about the position contact Kevin Lawler at kevin.lawler@tetrapak.com.
Questions about your application contact Erika Bjerning at +46 46 36 1788
For trade union information contact Sveriges Ingenjörer Lars Haraldsson at +46 46 36 2533 and Unionen Lisbeth Larsson at +46 46 36 2320

Ansök nu

Andra jobb i Lund från Lidl Sverige KB

Nedan visas andra jobb i Lund från Lidl Sverige KB .

Sommarjobb Butikssäljare Lund

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Feb 21
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer snabbare än någon annan livsmedelskedja.

Sammanfattning av tjänsten

Vill du arbeta för dagligvaruhandelns snabbast växande kedja som också är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024? Brinner du för försäljning, service och för att ge kunden en upplevelse i världsklass? Välkommen till rollen som butikssäljare på Lidl!

Din roll

Som butikssäljare på Lidl har du en nyckelroll! Du är ansiktet utåt mot våra kunder och för dig är kunden alltid nummer ett. Du brinner helt enkelt för att ge bra service varje dag. I rollen som butikssäljare får du möjlighet att arbeta med alla olika arbetsuppgifter som är en del av den dagliga butiksdriften.
Detta innefattar uppgifter som:
* Packa upp alla varor och se till att hyllorna är välfyllda
* Säkerställa färskhet och slutdatum på varor
* Hålla rent och fräscht i butiken
* Betjäna kunder i kassan
* Och självklart bidrar du, tillsammans med dina kollegor, med det lilla extra för att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen!


Din profil

* Vi ser det som positivt om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom dagligvaruhandeln eller liknande bransch
* Du drivs av att arbeta resultatorienterat och bidra till butikens framgång
* Du har förmågan att identifiera arbetsuppgifter som behöver göras
* Du vill vara del av ett team som arbetar tillsammans och vill framåt
* Du är flexibel med arbetstiderna och har en positiv inställning till förändringar
* Du har fyllt 18 år och behärskar svenska flytande i både tal och skrift


Vi erbjuder

Du får arbeta i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. Du blir en del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. 
Tjänsten är ett sommarvikariat på 25 timmar i veckan, mellan MÅNAD och MÅNAD. Vi har förmåner så som friskvårdsbidrag, medarbetarrabatt i våra butiker samt tillgång till mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Då butiken är öppen alla veckans dagar kommer både dags-, kvälls- och helgarbete att förekomma.
Vill du vara med på vår utmanarresa?
Om svaret är JA, då söker du tjänsten såhär:
o    Klicka på “Sök nu”
o    Fyll i formuläret 
o    Bifoga CV samt personligt brev
Rekryteringen sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast. Vår rekryteringsprocess består av tester, personlig intervju och digital referenstagning.
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobb@lidl.se.
Vi ser fram emot din ansökan!
Om Lidl
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer mer än dubbelt så snabbt som resten av branschen. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024!

Ansök nu

Assisterande Säljledare Lund Åkerlund & Rausings Väg

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Okt 18
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer snabbare än någon annan livsmedelskedja.

Sammanfattning av tjänsten

Vill du arbeta för dagligvaruhandelns snabbast växande kedja som också är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2023? Brinner du för försäljning, service och för att ge kunden en upplevelse i världsklass? Välkommen till rollen som assisterande säljledare på Lidl!

Din roll

Som assisterande säljledare på Lidl deltar du aktivt i det dagliga butiksarbetet och ser till att våra butiker håller en hög standard och överträffar kundernas förväntan varje dag. Utöver detta ingår det också i din roll att coacha teamet till engagemang och goda resultat. Du arbetar tätt tillsammans med butikschef och säljledare med syftet att göra er butik framgångsrik och ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen!
Rollen innefattar uppgifter som:
* Säkerställa och leverera utmärkt kundservice i butiken 
* Delta i det dagliga arbetet på ett föredömligt sätt och säkerställa en miljö där butiksteamet kan prestera till full potential och leverera resultat varje dag
* Bidra till att butiken lever upp till våra grundpelare inom kundvänlighet, varutillgänglighet, färskhet, renlighet och lönsamhet 
* Arbeta målinriktat med butikens nyckeltal
* Stötta vid utbildning av nya kollegor
* Ha totalansvaret för butiksdriften inklusive nyckeltal när butikschef och säljledare inte är på plats


Din profil

* Vi ser det som positivt om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom dagligvaruhandeln eller liknande bransch
* Du är drivs av att arbeta resultatorienterat och bidra till butikens framgång i en snabbrörlig miljö
* Du har god problemlösningsförmåga och är duktig på att planera och arbetsleda
* Du är ansvarstagande, pålitlig och har en hög känsla för kundservice
* Du är flexibel med arbetstiderna och har en positiv inställning till förändringar 
* Du har fyllt 18 år och behärskar svenska flytande i både tal och skrift


Vi erbjuder

Vi erbjuder dig en utmanande och utvecklande arbetsmiljö där du får mycket ansvar och möjlighet att påverka Lidls framgång i Sverige. Vårt dagliga arbete är, förutom att leda, inspirera och leverera utifrån tydligt satta mål även karaktäriserade av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Och eftersom vi växer, kan du fortsätta utvecklas. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. Du blir en del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. 
Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 30 timmar i veckan. Vi har förmåner så som friskvårdsbidrag, medarbetarrabatt i våra butiker samt tillgång till mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Då butiken är öppen alla veckans dagar kommer både dags-, kvälls- och helgarbete att förekomma.

Vill du vara med på vår utmanarresa?
Om svaret är JA, då söker du tjänsten såhär:
* Klicka på “Sök nu”
* Fyll i formuläret 
* Bifoga CV samt personligt brev

Rekryteringen sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast. Vår rekryteringsprocess består av tester, telefonintervju, personlig intervju och digital referenstagning.
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobb@lidl.se.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Butikssäljare Lund Åkerlund & Rausings väg

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Okt 18
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer snabbare än någon annan livsmedelskedja.

Sammanfattning av tjänsten

Vill du arbeta för dagligvaruhandelns snabbast växande kedja som också är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2023? Brinner du för försäljning, service och för att ge kunden en upplevelse i världsklass? Välkommen till rollen som butikssäljare på Lidl!

Din roll

Som butikssäljare på Lidl har du en nyckelroll! Du är ansiktet utåt mot våra kunder och för dig är kunden alltid nummer ett. Du brinner helt enkelt för att ge bra service varje dag. I rollen som butikssäljare får du möjlighet att arbeta med alla olika arbetsuppgifter som är en del av den dagliga butiksdriften.Detta innefattar uppgifter som: 
* Packa upp alla varor och se till att hyllorna är välfyllda
* Säkerställa färskhet och slutdatum på varor
* Hålla rent och fräscht i butiken
* Betjäna kunder i kassan
* Och självklart bidrar du, tillsammans med dina kollegor, med det lilla extra för att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen!


Din profil

* Vi ser det som positivt om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom dagligvaruhandeln eller liknande bransch
* Du drivs av att arbeta resultatorienterat och bidra till butikens framgång
* Du har förmågan att identifiera arbetsuppgifter som behöver göras
* Du vill vara del av ett team som arbetar tillsammans och vill framåt 
* Du är flexibel med arbetstiderna och har en positiv inställning till förändringar 
* Du har fyllt 18 år och behärskar svenska flytande i både tal och skrift


Vi erbjuder

Du får arbeta i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. Du blir en del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. 
Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 25 timmar i veckan. Vi har förmåner så som friskvårdsbidrag, medarbetarrabatt i våra butiker samt tillgång till mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Då butiken är öppen alla veckans dagar kommer både dags-, kvälls- och helgarbete att förekomma.
Vill du vara med på vår utmanarresa?
Om svaret är JA, då söker du tjänsten såhär:
* Klicka på “Sök nu”
* Fyll i formuläret 
* Bifoga CV samt personligt brev

Rekryteringen sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast. Vår rekryteringsprocess består av tester, telefonintervju, personlig intervju och digital referenstagning.
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobb@lidl.se.
Vi ser fram emot din ansökan!
Om Lidl
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. I stället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer snabbare än någon annan livsmedelskedja. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2023!

Ansök nu

Assisterande Säljledare Lund Åkerlund & Rausings Väg

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Aug 16
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer snabbare än någon annan livsmedelskedja.

Sammanfattning av tjänsten

Vill du arbeta för dagligvaruhandelns snabbast växande kedja som också är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2023? Brinner du för försäljning, service och för att ge kunden en upplevelse i världsklass? Välkommen till rollen som assisterande säljledare på Lidl!

Din roll

Som assisterande säljledare på Lidl deltar du aktivt i det dagliga butiksarbetet och ser till att våra butiker håller en hög standard och överträffar kundernas förväntan varje dag. Utöver detta ingår det också i din roll att coacha teamet till engagemang och goda resultat. Du arbetar tätt tillsammans med butikschef och säljledare med syftet att göra er butik framgångsrik och ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen!
Rollen innefattar uppgifter som:
* Säkerställa och leverera utmärkt kundservice i butiken 
* Delta i det dagliga arbetet på ett föredömligt sätt och säkerställa en miljö där butiksteamet kan prestera till full potential och leverera resultat varje dag
* Bidra till att butiken lever upp till våra grundpelare inom kundvänlighet, varutillgänglighet, färskhet, renlighet och lönsamhet 
* Arbeta målinriktat med butikens nyckeltal
* Stötta vid utbildning av nya kollegor
* Ha totalansvaret för butiksdriften inklusive nyckeltal när butikschef och säljledare inte är på plats


Din profil

* Vi ser det som positivt om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom dagligvaruhandeln eller liknande bransch
* Du är drivs av att arbeta resultatorienterat och bidra till butikens framgång i en snabbrörlig miljö
* Du har god problemlösningsförmåga och är duktig på att planera och arbetsleda
* Du är ansvarstagande, pålitlig och har en hög känsla för kundservice
* Du är flexibel med arbetstiderna och har en positiv inställning till förändringar 
* Du har fyllt 18 år och behärskar svenska flytande i både tal och skrift


Vi erbjuder

Vi erbjuder dig en utmanande och utvecklande arbetsmiljö där du får mycket ansvar och möjlighet att påverka Lidls framgång i Sverige. Vårt dagliga arbete är, förutom att leda, inspirera och leverera utifrån tydligt satta mål även karaktäriserade av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Och eftersom vi växer, kan du fortsätta utvecklas. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. Du blir en del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. 
Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 30 timmar i veckan. Vi har förmåner så som friskvårdsbidrag, medarbetarrabatt i våra butiker samt tillgång till mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Då butiken är öppen alla veckans dagar kommer både dags-, kvälls- och helgarbete att förekomma.

Vill du vara med på vår utmanarresa?
Om svaret är JA, då söker du tjänsten såhär:
* Klicka på “Sök nu”
* Fyll i formuläret 
* Bifoga CV samt personligt brev

Rekryteringen sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast. Vår rekryteringsprocess består av tester, telefonintervju, personlig intervju och digital referenstagning.
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobb@lidl.se.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Butikssäljare Lund

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Mar 14
Vill du arbeta för dagligvaruhandelns snabbast växande kedja som också är certifierad som Top Employer 2023? Brinner du för försäljning, service och för att ge kunden en upplevelse i världsklass? Välkommen till rollen som butikssäljare på Lidl!


Om oss
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer snabbare än någon annan livsmedelskedja. Ta chansen att arbeta för en Top Employer 2023 certifierad arbetsgivare.


Din roll
Som butikssäljare på Lidl har du en nyckelroll! Du är ansiktet utåt mot våra kunder och för dig är kunden alltid nummer ett. Du brinner helt enkelt för att ge bra service varje dag. I rollen som butikssäljare får du möjlighet att arbeta med alla olika arbetsuppgifter som är en del av den dagliga butiksdriften.
Detta innefattar uppgifter som:
Packa upp alla varor och se till att hyllorna är välfyllda
Säkerställa färskhet och slutdatum på varor
Hålla rent och fräscht i butiken
Betjäna kunder i kassan
Och självklart bidrar du, tillsammans med dina kollegor, med det lilla extra för att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen!



Tjänsten är en deltidsanställning på 25 timmar i veckan.
Då butiken är öppen alla veckans dagar kommer både dags-, kvälls- och helgarbete att förekomma.


Din profil
Vi ser det som positivt om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom dagligvaruhandeln eller liknande bransch
Du drivs av att arbeta resultatorienterat och bidra till butikens framgång
Du har förmågan att identifiera arbetsuppgifter som behöver göras
Du vill vara del av ett team som arbetar tillsammans och vill framåt
Du är flexibel med arbetstiderna och har en positiv inställning till förändringar
Du har fyllt 18 år och behärskar svenska flytande i både tal och skrift



Vi erbjuder
Du får arbeta i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. Du blir en del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt.
Vi har förmåner så som friskvårdsbidrag, medarbetarrabatt i våra butiker samt tillgång till mängder av erbjudanden via förmånsportalen Benify. Självklart omfattas du också av kollektivavtal.
Vill du vara med på vår utmanarresa?
Om svaret är JA, då söker du tjänsten såhär:
Klicka på “Sök nu”
Fyll i formuläret
Bifoga CV samt personligt brev

Denna rekrytering sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast.
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobb@lidl.se.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Assisterande Säljledare Lund

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Jan 24
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer snabbare än någon annan livsmedelskedja.

Sammanfattning av tjänsten

Vill du arbeta för dagligvaruhandelns snabbast växande kedja som också är certifierad som Top Employer och Karriärföretag 2023? Brinner du för försäljning, service och för att ge kunden en upplevelse i världsklass? Välkommen till rollen som assisterande säljledare på Lidl!

Din roll

Som assisterande säljledare på Lidl deltar du aktivt i det dagliga butiksarbetet och ser till att våra butiker håller en hög standard och överträffar kundernas förväntan varje dag. Utöver detta ingår det också i din roll att coacha teamet till engagemang och goda resultat. Du arbetar tätt tillsammans med butikschef och säljledare med syftet att göra er butik framgångsrik och ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen!
Rollen innefattar uppgifter som:
* Säkerställa och leverera utmärkt kundservice i butiken 
* Delta i det dagliga arbetet på ett föredömligt sätt och säkerställa en miljö där butiksteamet kan prestera till full potential och leverera resultat varje dag
* Bidra till att butiken lever upp till våra grundpelare inom kundvänlighet, varutillgänglighet, färskhet, renlighet och lönsamhet 
* Arbeta målinriktat med butikens nyckeltal
* Stötta vid utbildning av nya kollegor
* Ha totalansvaret för butiksdriften inklusive nyckeltal när butikschef och säljledare inte är på plats


Din profil

* Vi ser det som positivt om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom dagligvaruhandeln eller liknande bransch
* Du är drivs av att arbeta resultatorienterat och bidra till butikens framgång i en snabbrörlig miljö
* Du har god problemlösningsförmåga och är duktig på att planera och arbetsleda
* Du är ansvarstagande, pålitlig och har en hög känsla för kundservice
* Du är flexibel med arbetstiderna och har en positiv inställning till förändringar 
* Du har fyllt 18 år och behärskar svenska flytande i både tal och skrift


Vi erbjuder

Vi erbjuder dig en utmanande och utvecklande arbetsmiljö där du får mycket ansvar och möjlighet att påverka Lidls framgång i Sverige. Vårt dagliga arbete är, förutom att leda, inspirera och leverera utifrån tydligt satta mål även karaktäriserade av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Och eftersom vi växer, kan du fortsätta utvecklas. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. Du blir en del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. 
Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Vi har förmåner så som friskvårdsbidrag, medarbetarrabatt i våra butiker samt tillgång till mängder av erbjudanden via förmånsportalen Benify. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Vi möjliggör en rättvis lönesättning inom företaget genom ett icke-diskriminerande lönesystem. Då butiken är öppen alla veckans dagar kommer både dags-, kvälls- och helgarbete att förekomma.
Vill du vara med på vår utmanarresa?
Om svaret är JA, då söker du tjänsten såhär:
* Klicka på “Sök nu”
* Fyll i formuläret 
* Bifoga CV samt personligt brev


Rekryteringen sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast. Vår rekryteringsprocess består av tester, telefonintervju, personlig intervju och digital referenstagning.
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobb@lidl.se.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu